نقد و بررسی فیلم نقشه خانوادگی The Family Plan 2023

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 1 دقیقه

calender 10 ماه قبل
نقد و بررسی فیلم نقشه خانوادگی The Family Plan 2023

بررسی و معرفی فیلم نقشه خانوادگی

فیلم نقشه خانوادگی The Family Plan 2023 یک فیلم کمدی و اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی سایمون سلان جونز، نویسندگی دیوید کوگشال با بازی مارک والبرگ، میشل موناهن و سعید تغماوی است. این فیلم که توسط استودیو اپل و اسکای‌دنس مدیا تهیه شده‌ است.


داستان فیلم درباره یک آدمکش حرفه‌ای به نام دان است که پس از بازنشستگی، زندگی آرامی را با همسرش، لیسا، و دو فرزندش، ناتاشا و جک، در حومه شهر می‌گذراند. اما روزی گذشته‌های دان دوباره به سراغش می‌آید و او را مجبور می‌کند که به همراه خانواده‌اش فرار کند تا از دست یک گروه تبهکار نجات پیدا کنند.

نقد و بررسی فیلم نقشه خانوادگی The Family Plan 2023

یازیگران فیلمThe Family Plan 2023

فیلم نقشه خانوادگی یک فیلم سرگرم‌کننده و پرکشش است که با بازی خوب بازیگران، توانست نظر مثبت منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

بازی مارک والبرگ در نقش دان، یکی از نقاط قوت فیلم است. والبرگ نقش یک آدمکش حرفه‌ای را به خوبی ایفا می‌کند و توانسته است که این شخصیت را جذاب و باورپذیر جلوه دهد.

بازی میشل موناهن در نقش لیسا نیز قابل قبول است. موناهن نقش یک مادر نگران را به خوبی ایفا می‌کند و توانسته است که مخاطبان را با این شخصیت همذات‌پنداری کند.

فیلم The Family Plan 2023 یک فیلم خانوادگی است که می‌تواند برای تمام سنین جذاب باشد. این فیلم داستانی پرکشش و ماجراجویانه دارد و با بازی خوب بازیگران، توانسته است که مخاطبان را سرگرم کند.

در اینجا خلاصه ای از نقدهای فیلم نقشه خانوادگی آورده شده است:

**روث لوگر از ورایتی گفت: «The Family Plan 2023 یک فیلم سرگرم‌کننده و پرکشش است که با بازی خوب بازیگران، توانست نظر مثبت منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.»

**جیمز براردینلی از ReelViews گفت: «The Family Plan 2023 یک فیلم خانوادگی است که می‌تواند برای تمام سنین جذاب باشد. این فیلم داستانی پرکشش و ماجراجویانه دارد و با بازی خوب بازیگران، توانسته است که مخاطبان را سرگرم کند.»

**پیتر تراورس از Rolling Stone گفت: «The Family Plan 2023 یک فیلم سرگرم‌کننده و خوش‌ساخت است که با بازی خوب بازیگران، توانسته است که مخاطبان را راضی کند.»

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x