معرفی فیلم جدید جیسون استاتهام به نام زنبوردار The Beekeeper 2024

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 1 دقیقه

calender 10 ماه قبل
معرفی فیلم جدید جیسون استاتهام به نام زنبوردار The Beekeeper 2024

بررسی فیلم زنبوردار جیسون استاتهام

فیلم The Beekeeper 2024 (زنبوردار) یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی دیوید آیر و با بازی جیسون استاتهام، جرمی آیرونز، امی ریور لمپمن، بابی نادری و جاش هاچرسون است. این فیلم داستان یک مرد سابق سازمان CIA به نام فرانک کلی را روایت می کند که برای انتقام از کسانی که همسرش را کشته اند، به یک عملیات خطرناک می پردازد.

در ابتدا، فرانک کلی یک زنبوردار آرام و بی سر و صدا است که در یک مزرعه زنبور عسل در تگزاس زندگی می کند. اما وقتی متوجه می شود که همسرش توسط یک گروه جنایتکار به قتل رسیده است، زندگی او تغییر می کند. او تصمیم می گیرد تا انتقام همسرش را بگیرد و برای این کار، به یک عملیات خطرناک می پردازد.

فرانک با یک گروه از ماموران سابق CIA متحد می شود و آنها شروع به تحقیق در مورد قتل همسر او می کنند. آنها متوجه می شوند که قتل همسر او بخشی از یک طرح بزرگ تر است. آنها همچنین متوجه می شوند که گروه جنایتکار، یک سلاح خطرناک و مخرب را در اختیار دارد.

فرانک و گروهش باید از این سلاح جلوگیری کنند و انتقام همسر او را بگیرند. آنها در این راه با خطرات زیادی روبرو می شوند، اما آنها مصمم هستند تا به هدف خود برسند.

معرفی فیلم جدید جیسون استاتهام به نام زنبوردار The Beekeeper 2024

در اینجا برخی از نکات مثبت و منفی فیلم زنبوردار آورده شده است:

نکات مثبت:

  • بازی خوب جیسون استاتهام
  • فیلمنامه خوب
  • داستان جذاب و درگیر کننده

نکات منفی:

  • پایان فیلم کمی پیش بینی‌پذیر است
  • برخی از شخصیت‌ها به‌طور کامل توسعه نیافته‌اند

فیلم زنبوردار The Beekeeper یک فیلم اکشن پرهیجان و سرگرم کننده است. بازی جیسون استاتهام در نقش فرانک کلی، یکی از نقاط قوت فیلم است. استاتهام نقش یک مرد خشن و انتقامجو را به خوبی ایفا می کند. فیلمنامه فیلم نیز خوب نوشته شده است و داستان فیلم جذاب و درگیر کننده است.

در مجموع، فیلم The Beekeeper یک فیلم اکشن قابل قبول است که می تواند مخاطبان این ژانر را راضی کند.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x