غوغا طرفداران فیلم تایگر ۳ سلمان خان – بینندگان سینما را به آتش کشیدند!!

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 1 دقیقه

calender 11 ماه قبل
غوغا طرفداران فیلم تایگر ۳ سلمان خان – بینندگان سینما را به آتش کشیدند!!

در آخرین خبری که از اکران فیلم تایگر ۳ Tiger 3 2023 به دست ما رسیده است، طرفداران این فیلم سینما را به آتش کشیده اند. تایگر ۳ ۲۰۲۳ از جمله فیلم های هندی میباشد که مورد انتظار اشخاص زیادی در سراسر دنیا بوده است. نقش اول این فیلم را سلمان خان ایفا کرده و بازیگران سرشناس دیگری همچون کاترینا کیف و هرتیک روشن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

با اولین اکران فیلم جدید سلمان خان در سینما های کشور هندوستان بینندگان غوغایی به پا کردند که همه را به وجد می آورد. این امر سبب میشود که طرفداران رغبت بیشتری به دیدن این فیلم پیدا کنند. فیلم تایگر ۳ ابتدا با کیفیت پرده منتشر خواهد شد و پس از گذراندن دوران اکران خود در سینما، به صورت کیفیت WEB-DL بدست طرفداران خواهد رسید.

در ابتدا با دیدن این کلیپ تصوری از آتش گرفتن سینما در ذهن بینندگان ایجاد میشود. در واقع سینما آتش نگرفته است، اما نگران نباشید! هندی ها مشغول دیدن فیلم جدید سلمان خان هستند.

رسانه ناب مووی به محض انتشار کیفیت پرده این فیلم، در نسخه های متفاوت زبان اصلی و دوبله فارسی لینک های دانلود را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. وقت آن شده که به دانلود فیلم تایگر ۳ Tiger 3 2023 که جدید ترین و در حال حاضر محبوب ترین فیلم هندی میباشد بپردازید.

پ ن:

پیشنهاد میکنیم که نقد و بررسی فیلم تایگر ۳ را نیز مطالعه کنید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x