شکایت از نتفلیکس؛ شرکت کنندگان مسابقه اسکویید گیم دادگاه را به زمین بازی آوردند!!

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 1 دقیقه

calender 10 ماه قبل
شکایت از نتفلیکس؛ شرکت کنندگان مسابقه اسکویید گیم دادگاه را به زمین بازی آوردند!!

مسابقه ای به نام اسکویید گیم چلنج که پای سازنده را به دادگاه کشاند

پس از بازخورد خیلی خوبی که در سال ۲۰۲۱ سریال بازی مرکب به همراه داشت، بلافاصله کمپانی نتفلیکس خبری در رابطه با ساخت مسابقه ای واقعی در فضای بازی مرکب ارائه داد. ( دانلود سریال همواره از علایق کاربران بوده است.) پس از گذشت دو سال، سرانجام در سال ۲۰۲۳ مسابقه بازی مرکب به انتشار رسید. در این مسابقه ۴۵۶ نفر شرکت کرده اند. آها میبایست از قوانین بازی پیروی کرده که آن را به پایان برسانند و ۴.۵۶ میلیون دلار را برنده شوند. پس از شروع مسابقه تنها در آیتم ابتدایی، تعدادی از شرکت کنندگان دچار آسیب هایی شدند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

شکایت شرکت کنندگان از مسابقه بازی مرکب

شرکت‌کنندگان در مسابقه جدید نتفلیکس به نام Squid Game The Challenge نیز با شکایت‌های مختلفی از این مسابقه مواجه هستند. برخی از این شکایت‌ها عبارتند از:

  • شرایط سخت و دشوار مسابقه: شرکت‌کنندگان در مسابقه اسکویید گیم، از شرایط سخت و دشوار این مسابقه شکایت دارند. آنها معتقدند که این مسابقه، بیش از حد سخت و دشوار است و شرکت‌کنندگان در معرض خطرات زیادی قرار می‌گیرند.
  • خشونت و مرگ احتمالی شرکت‌کنندگان: برخی از شرکت‌کنندگان در Squid Game The Challenge، از خشونت و مرگ احتمالی شرکت‌کنندگان در این مسابقه شکایت دارند. آنها معتقدند که این مسابقه، می‌تواند منجر به مرگ شرکت‌کنندگان شود و این برای آنها غیرقابل‌قبول است.
  • سوءاستفاده از شرکت‌کنندگان: برخی از شرکت‌کنندگان در مسابقه بازی مرکب، از سوءاستفاده از شرکت‌کنندگان در این مسابقه شکایت دارند. آنها معتقدند که برگزارکنندگان این مسابقه، از شرکت‌کنندگان به عنوان ابزاری برای کسب درآمد استفاده می‌کنند.

در تاریخ ۲۸ نوامبر ۲۰۲۳، دو شرکت‌کننده در Squid Game The Challenge، به نام‌های نیکولا و وپل، با شکایت علیه نتفلیکس و شرکت تولیدکننده این مسابقه، به دادگاه مراجعه کردند. آنها در شکایت خود، ادعا کرده‌اند که در جریان فیلمبرداری این مسابقه، مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند. آنها همچنین ادعا کرده‌اند که از شرایط سخت و دشوار این مسابقه، اطلاع نداشته‌اند.

نتفلیکس و شرکت تولیدکننده Squid Game The Challenge، این اتهامات را رد کرده‌اند. آنها گفته‌اند که شرکت‌کنندگان در این مسابقه، قبل از شروع فیلمبرداری، از همه قوانین و مقررات مسابقه مطلع شده‌اند.

شکایت شرکت‌کنندگان در Squid Game The Challenge، هنوز در دادگاه بررسی نشده است. با این حال، این شکایت، می‌تواند تأثیر منفی زیادی بر آینده این مسابقه داشته باشد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x