زمان انتشار فیلم I Am Legend 2 من افسانه هستم ۲ مشخص شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 1 دقیقه

calender 10 ماه قبل
زمان انتشار فیلم I Am Legend 2 من افسانه هستم ۲ مشخص شد

تاریخ اکران فیلم من افسانه هستم ۲

هنوز تاریخ اکران رسمی I Am Legend 2 اعلام نشده است. با این حال، انتظار می رود که در سال ۲۰۲۵ در سینماها اکران شود. این فیلم در مراحل اولیه توسعه است و مشخص نیست که آیا دنباله فیلم اصلی ۲۰۰۷ خواهد بود یا یک ریبوت.

I Am Legend اصلی یک موفقیت تجاری و انتقادی بود و بیش از ۵۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت. ویل اسمیت در نقش رابرت نویل، آخرین بازمانده انسان در یک نیویورک پس از آخرالزمان که توسط انسان‌های جهش یافته غرق شده است، بازی کرد. این فیلم به خاطر بازی‌هایش، جلوه‌های ویژه و بررسی موضوعاتی مانند انزوا، بقاء و انسانیت مورد تحسین قرار گرفت.

انتظار می رود که دنباله داستان رابرت نویل را ادامه دهد و ممکن است شامل انسان‌های بازمانده دیگری نیز باشد. این فیلم همچنین ممکن است منشاء انسان‌های جهش یافته و امکان درمان را بررسی کند.

زمان انتشار فیلم I Am Legend 2

طرفداران I Am Legend من افسانه هستم مشتاقانه منتظر انتشار دنباله هستند که بتوانند به دانلود فیلم بپردازند.. با این حال، آنها باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا ببینند چه زمانی می توانند ویل اسمیت را در نقش رابرت نویل ببینند.

در اینجا برخی از آخرین به‌روزرسانی‌ها در مورد توسعه I Am Legend 2 آمده است:

* در فوریه ۲۰۲۳، گزارش شد که Warner Bros. با شرکت تولید Weed Road Goldsman در یک قرارداد چند ساله اولین نگاه مجدداً همکاری می‌کند. این می تواند نشانه ای باشد که این استودیو برای پیشبرد I Am Legend 2 جدی است.
* در آگوست ۲۰۲۳، گزارش شد که Akiva Goldsman هنوز در حال کار بر روی فیلمنامه این دنباله است.
* در دسامبر ۲۰۲۳، گزارش شد که Warner Bros. هنوز به دنبال کارگردان برای این دنباله است.

ما همچنان شما را در مورد آخرین اخبار مربوط به I Am Legend 2 در صورت در دسترس قرار گرفتن مطلع خواهم کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x