تاریخ تولید فصل ۲ سریال The Last of Us اعلام شد – شخصیت ها خواهند مرد!

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 1 دقیقه

calender 11 ماه قبل
تاریخ تولید فصل ۲ سریال The Last of Us اعلام شد – شخصیت ها خواهند مرد!

طبق اعلام کریگ مازن، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال The Last of Us، تولید فصل دوم این سریال از ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ (۱۲ فوریه ۲۰۲۴) آغاز می‌شود.

فصل اول این سریال، داستان جوئل میلر و الی را روایت می‌کند که در یک دنیای پساآخرالزمانی، برای زنده ماندن تلاش می‌کنند. فصل دوم این سریال، وقایع بازی The Last of Us Part II را دنبال خواهد کرد. البته کریگ مازل گفته است که امکان به وقوع پیوستن وقایعی در فصل ۲ سریال لست آف آس وجود دارد که نسبت به بازی متفاوت باشد. این هم به سبب فصل بندی کردن سریال و داستان آن میباشد.

همچنین تهیه کننده و نویسنده این اثر گفته که هیچ یک از شخصیت های سریال در امان نخواهند بود و امکان فوت و از دست رفتن هریک وجود دارد. به گفته نیل دراکمن فصل دوم نیز همانند فصل اول سریال دارای تغییراتی بوده و صرفا اقتباسی ساده از بازی نیست. کمپانی های بزرگی مانند سونی پیکچرز و پلی استیشن پروداکشن وظیفه تولید سریال لست آو آس را برعهده دارند.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد فصل دوم این سریال منتشر نشده است. با این حال، انتظار می‌رود که پدرو پاسکال و بلا رمزی، در نقش‌های جوئل و الی، در این فصل نیز حضور داشته باشند.

فصل اول سریال The Last of Us، با استقبال مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شد. این سریال، امتیاز ۸۰ درصد را از منتقدان Rotten Tomatoes دریافت کرد و امتیاز ۸.۵ از ۱۰ را از کاربران این وب‌سایت دریافت کرد. با مراجعه به صفحه دانلود سریال قادر به دانلود فصل اول این سریال خواهید بود.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x