۱۰ بهترین فیلم ترسناک درباره کودکان شیطانی

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 6 دقیقه

1 ماه قبل
۱۰ بهترین فیلم ترسناک درباره کودکان شیطانی

فیلم‌ های درباره کودکان شیطانی در مورد بارداری، زایمان و والدین بازی بوده و به قسمت تاریک زندگی خانوادگی می‌ پردازند و از این مواد برای ترساندن استفاده می‌ کنند. این یک زیر ژانر از فیلم ترسناک است که بسیار به کلاسیک هایی مانند بی گناهان، بچه رزماری و جن گیر باز می گردد. موفقیت آخرین نسخه های اضافه شده به این موضوع ثابت می کند که این نوع داستان هنوز هم در بین مخاطبان طنین انداز است. بهترین داستان‌ های ترسناک، انتظارات را وارونه می‌ کنند و چیز هایی را که قرار است خالص و خوب باشند، ترسناک می‌ کنند. به همین دلیل است که کودکان شیطانی اغلب در این ژانر ظاهر می شوند. در واقع، این موضوع یک زیر ژانر گسترده و به ظاهر جاودانه است و هیجان، لرز و گاه گاهی حتی بینش های کمی از دوران کودکی ارائه می دهد. مواردی که در ادامه قصد داریم معرفی کنیم، بهترین فیلم‌ ها درباره بچه‌ های شیطانی هستند، داستان‌ های وحشتناکی که والدین، خواهران و برادران و تقریباً هر بزرگسالی را شب‌ ها بیدار نگه می‌ دارد.

  1. The Exorcist 1973 جن گیر

    The Exorcist 1973 جن گیر

    “چه روز عالی برای جن گیری.” جن گیر یکی از معدود فیلم هایی است که می تواند از نظر تاثیرگذاری با بچه رزماری رقابت کند. داستان کلاسیک در اختیار داشتن ریگان مک نیل (لیندا بلر) و کشیش مشکل دار (جیسون میلر) که برای نجات او نام نویسی کرده بود، وحشت را به سطوح جدیدی از احترام انتقادی رساند. فیلم های ترسناک‌ پرهزینه و ستاره‌ دار بعدی مانند The Omen و The Amityville Horror بدون این فیلم وجود نداشتند.

  2. Rosemary’s Baby 1968 بچه رزماری

    Rosemary's Baby 1968 بچه رزماری

    او تو را انتخاب کرد عزیزم! بچه رزماری مادر تمام وحشت های دوران بارداری است. این فیلم میا فارو را در یک چرخش ستاره‌ آفرین در نقش همسری جوان نشان می‌ دهد که تحت شرایط مرموز باردار می‌ شود و شروع به تجربه توهم‌ های آزاردهنده و پارانویا می‌ کند. Rosemary’s Baby استاندارد جدیدی برای ژانر وحشت ایجاد کرد و به سرعت به یکی از سنگ های محک این ژانر تبدیل شد. تعادل خوبی بین محدودیت و ارزش شوک ایجاد می‌کند و بیننده را در حدس زدن اینکه آیا توطئه واقعی است یا صرفاً در مغز میچرخد، نگه می‌ دارد. فیلم عمدتاً عقب می ماند، اما نماهایی که در آن ارائه می شود، مانند نگاه اجمالی شیطان، زنده و به یاد ماندنی هستند. پایان همچنین نمونه ای عالی برای اجازه دادن به تخیل بیننده برای تفکر است، زیرا مخاطبان هرگز کودک را نمی بینند، بلکه فقط واکنش وحشتناک رزماری به آن را می بینند.

  3. The Innocents 1961 بی گناهان

    The Innocents 1961 بی گناهان

    “من و عشقم زیر بید گریان دراز کشیدیم. اما اکنون، تنها، دروغ می گویم.” خانم گیدنز (دبورا کر) فرماندار جوان برای مراقبت از دو کودک یتیم، فلورا (پاملا فرانکلین) و مایلز (مارتین استفنز) در یک املاک دورافتاده انگلیسی استخدام می شود. او به سرعت متقاعد می شود که ارواح بدخواه حاکم سابق، خانم جسل (کلایتی جسوپ)، و پیشخدمت، پیتر کوینت (پیتر وینگارد) که از آن سوی قبر بر کودکان تأثیر فاسد میگذارند، در املاک تسخیر شده وجود دارند.

  4. The Omen 1976 طالع نحس

    The Omen 1976 طالع نحس

    من نمی دانم که آیا ما وارث میلیون ها خار را در اینجا داریم یا خود عیسی مسیح را. داستان اصلی ترسناک فرزند خواندگی ( طالع نحس ) داستان خانواده تورن را روایت می کند که پس از مرگ غم انگیز فرزندشان، پسر جوانی به نام دیمین (هاروی اسپنسر استفنز) را به فرزندی قبول می کنند. همانطور که دیمین بالغ می شود، اتفاقات شوم آشکار می شود و نشان می دهد که او یک کودک معمولی نیست، بلکه دجال پیشگویی شده است.

  5. Who Can Kill A Child? 1976 چه کسی می تواند یک کودک را بکشد؟

    Who Can Kill A Child? 1976 چه کسی می تواند یک کودک را بکشد؟

    برای بچه های جزیره اتفاق عجیبی افتاده بود. چه کسی می تواند یک کودک را بکشد؟ یک فیلم ترسناک اسپانیایی از فیلمساز نارسیسو ایبانز سرادور است که کارگردانی فیلم پرنفوذ خانه ای که فریاد زد را نیز بر عهده داشت. خلاصه داستان حول محور زوج انگلیسی تام (لوئیس فیاندر) و ایولین (پرونلا رانسوم) است که در یک جزیره منزوی به تعطیلات می پردازند. به محض ورود، آنها متوجه می شوند که جمعیت بزرگسال جزیره به طور مرموزی ناپدید شده اند و فقط بچه ها را پشت سر می گذارند. بدتر از آن، بچه ها خطرناک و تهاجمی شده اند.

  6. Orphan 2009 یتیم

    Orphan 2009 یتیم

    “من مجبور شدم او را بکشم زیرا او قرار بود به من بگوید.” زوج عزادار کیت (ورا فارمیگا) و جان کلمن (پیتر سارسگارد) پس از از دست دادن فرزندشان، دختری نه ساله مرموز به نام استر (ایزابل فورمن) را به فرزندی قبول می کنند. کیت که در ابتدا توسط هوش و استعداد هنری استر مجذوب شده بود، به زودی به این شک می‌ افتد که چیزی عمیقاً شوم در زیر نمای بی‌ گناه دخترک پنهان شده است.

  7. The Brood 1976 فرزندان

    The Brood 1976 فرزندان

    “آنها فرزندان او هستند. دقیقاً، آنها فرزندان خشم او هستند.” فرانک کاروت (Art Hindle) با عواقب عاطفی درگیر شدن همسر جدا شده اش نولا (سامانتا اگگار) در یک درمان بحث برانگیز روانپزشکی به نام “سایکوپلاسمیک” دست و پنجه نرم می کند. به زودی، فرانک و نولا توسط کودکان قاتل که به نحوی با جلسات درمانی نولا مرتبط هستند، وحشت زده می شوند. فرزندان یکی از فیلم‌ های ترسناک بدن دیوید کراننبرگ است که در میان ناراحت‌ کننده‌ ترین جملات درباره پدر و مادر شدن قرار دارد. این فیلم اساساً در مورد درد فروپاشی خانواده است. The Brood دارای وزن عاطفی شگفت انگیزی برای یک فیلم ترسناک علمی تخیلی است. اگرچه دارای جلوه‌ های بصری آزاردهنده و جلوه‌ های ویژه است، اما این داستان آرام است که بیش از همه برجسته می‌ شود.

  8. Eden Lake 2008 دریاچه بهشت

    Eden Lake 2008 دریاچه بهشت

    دریاچه بهشت اولین فیلم سینمایی The Woman in Black به کارگردانی جیمز واتکین است که در کنار جیمز مک آووی، فیلم جدید Speak No Evil را نیز بر عهده داشت. این فیلم درباره یک زوج جوان به نام‌ های جنی (کلی ریلی) و استیو (مایکل فاسبندر) است که برای یک فرار عاشقانه به دریاچه‌ ای زیبا می‌ روند تا توسط گروهی از جوانان سادیست شکنجه شوند. Eden Lake بخشی از موج فیلم های بریتانیایی در اواخر دهه ۲۰۰۰ بود که به مسائل جنایت و زوال اجتماعی در آن کشور می پرداخت. مسلماً این بهترین نمونه از این زیر ژانر است که چرخشی تازه از فیلم‌ هایی مانند Deliverance، Last House on the Left و Lord of the Flies ارائه می‌ کند. این نوع وحشت می‌ توانست به راحتی مسخره و خنده‌ آمیز شود و همه چیز بر این باور است که نوجوانان چقدر ترسناک هستند. خوشبختانه، دریاچه بهشت آن را از بین می برد.

  9. Goodnight Mommy 2014 شب بخیر مامان

    Goodnight Mommy 2014 شب بخیر مامان

    در خانه ای دورافتاده در حومه شهر، برادران دوقلوی لوکاس (لوکاس شوارتز) و الیاس (الیاس شوارتز) مشتاقانه منتظر بازگشت مادرشان (سوزان وست) هستند که تحت عمل جراحی گسترده صورت قرار گرفته است. با این حال، هنگامی که او از راه می رسد، ظاهر باندپیچی و رفتار عجیب او دوقلو ها را نا آرام می کند و آنها را وادار می کند که هویت واقعی او را زیر سوال ببرند. از اینجا، مامان شب بخیر به عنوان یک ترسناک روانشناختی آهسته ادامه پیدا میکند و بار ها انتظارات بیننده را زیر و رو می‌ کند.

  10. Trilogy of Terror II 1975 سه گانه ترور

    Trilogy of Terror II 1975 سه گانه ترور

    فیلم‌ های سه‌ گانه ترور، فیلم‌ های آنتولوژی ترسناک تلویزیونی توسط دن کورتیس، کارگردان مجموعه تلویزیونی اصلی Dark Shadows هستند. ارزش تولید عالی نیست و داستان ها از نظر کیفیت متفاوت هستند، اما بهترین ها در واقع دست کم گرفته می شوند. یکی از عجیب‌ ترین فیلم‌ ها درباره آلما، زنی است که پسر جوانش، بابی، غرق می‌شود. او که از غم شکسته است، از طلسم تاریکی برای زنده کردن پسرش از مرگ استفاده می کند، اما چیزی در مورد نسخه بابی که بازمی گردد، آن چیزی نیست که فکر میکرد.