معرفی و نقد فیلم هندی تایگر ۳ – سلمان خان بازمیگردد!

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 1 دقیقه

8 ماه قبل
معرفی و نقد فیلم هندی تایگر ۳ – سلمان خان بازمیگردد!

تایگر ۳ یک فیلم اکشن هندی است که در سال ۲۰۲۳ اکران شد. این فیلم توسط مانیش شارما کارگردانی و توسط آدیتیا چوپرا تهیه شده است. این پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های تیگر است و دنباله فیلم تیگر زنده است (۲۰۱۷) است.

این فیلم داستان رانویر سینگ (سلمان خان)، یک جاسوس هندی را روایت می کند که برای جلوگیری از یک حمله تروریستی در پاریس تلاش می کند. او با یک مامور ایرانی به نام زویا حسین (کاترینا کایف) متحد می شود تا این حمله را خنثی کند.

Tiger 3 در مکان های مختلفی از جمله پاریس، دبی و هند فیلمبرداری شده است. این فیلم دارای صحنه های اکشن هیجان انگیز و جلوه های ویژه خیره کننده ای است.

فیلم تایگر ۳ با واکنش های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این فیلم در گیشه نیز موفق بود و بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت.

معرفی و نقد فیلم هندی تایگر 3

در ادامه به برخی از نکات مهم این فیلم اشاره می کنیم:

  • تایگر ۳ یک فیلم اکشن هیجان انگیز است که با صحنه های اکشن هیجان انگیز و جلوه های ویژه خیره کننده مخاطبان را سرگرم می کند.
  • بازی بازیگران فیلم تایگر ۳ یکی از نقاط قوت آن است. سلمان خان و کاترینا کایف بازی های خوبی ارائه می دهند و نقش های خود را به خوبی ایفا می کنند.
  • داستان فیلم Tiger 3 جذاب و درگیر کننده است. این فیلم به خوبی نشان می دهد که چگونه یک حمله تروریستی می تواند جهان را تهدید کند.

فروش فیلم تایگر ۳ در سراسر دنیا

فیلم هندی تایگر ۳ سلمان خان توانسته فروش به نسبت مناسبی را بدست آورد. این فیلم تا تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۳ توانست در آخرهفته های کشور های آمریکا و کانادا ۱,۹۱۳,۰۴۶ دلار فروش بلیط داشته باشد. درآمد ناخالص این فیلم در کشور های آمریکا و کانادا ۴,۹۷۶,۱۲۴ بوده است. میزان در آمدی که تاکنون به صورت ناخالص در سراسر دنیا توانسته بدست آورد نیز ۹,۳۶۳,۸۱۴ بوده است.

در مجموع، یک فیلم اکشن خوب است که می تواند مخاطبان طرفدار فیلم های اکشن را راضی کند. این فیلم داستان جذابی دارد، بازی های خوب بازیگرانی و جلوه های ویژه خیره کننده ای را ارائه می دهد. پیشنهاد میکنیم که حتما به دانلود فیلم تایگر ۳ Tiger 3 2023 در کیفیت های متفاوت به همراه دوبله و زیرنویس از رسانه ناب مووی بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x