معرفی ۱۰ فیلم برای تماشا با خانواده

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه

2 هفته قبل
معرفی ۱۰ فیلم برای تماشا با خانواده

چیزی وجود ندارد که بیشتر از یک شب فیلم دیدن با خانواده وجود داشته باشد که قدردانش باشیم. این کاری است که ما هر جمعه انجام می دهیم. ما می‌ نشینیم، تماشا می‌ کنیم، می‌خندیم، یاد می‌گیریم ( همه اینها با هم و همه اینها با تنقلات و لبخند های فراوان ). در حال حاضر، به ندرت پیش می آید که یک فیلم جمعه شب را از دست بدهیم و بهترین بخش این است که در حال حاضر گزینه های شگفت انگیز از کمدی گرفته تا داستان های اکشن، معمایی و موارد دیگر وجود دارد. در اینجا ۱۰ فیلمی وجود دارد که برای دیدن با خانواده پیشنهاد میکنیم انتخاب کنید.

  1. True Spirit 2023

    True Spirit 2023

    اگر یک دختر نوجوان یا پیش‌ نوجوان دارید، دیدن فیلم «روح حقیقی» برای او ضروری است. این فیلم، داستان واقعی جسیکا واتسون، استرالیایی با جرأت و الهام‌ بخش است که در سن ۱۶ سالگی به عنوان جوان‌ ترین فردی که به تنهایی و بدون کمک به دور دنیا سفر کرده، شناخته شد. بازیگران فیلم فوق‌ العاده هستند. تیگن کرافت نقش جسیکا را بازی می‌ کند، آنا پکوئین (برنده جایزه اسکار)، در نقش مادر او ظاهر می‌ شود و کلیف کورتیس با اجرای فوق‌ العاده‌ اش در نقش مربی قایق‌ رانیِ جدی اما در نهایت خردمند و فداکار جسیکا، می‌ درخشد.

  2. The Adam Project 2022

    The Adam Project 2022

    این داستان علمی-تخیلی با بازی رایان رینولدز در نقش اصلی همراه است، کسی که در زمان سفر می‌ کند و با خودِ ۱۲ ساله‌ اش ملاقات می‌ کند. کل‌ کل کردن بین آدمِ بزرگسال و آدمِ ۱۲ ساله، با بازی واکر اسکوبل دوست‌ داشتنی و باهوش، فوق‌ العاده سرگرم‌ کننده است. اما بخشی که واقعاً قوه تخیل بچه‌ ها را به کار انداخت، ایدهٔ ملاقات با خودِ آینده‌ شان بود. هر سه تا حسابی فکر می‌ کردند که ممکنه ۲۰ سال دیگه چه شکلی باشند.

  3. Apollo 10 1/2: A Space Age Childhood 2022

    Apollo 10 1/2: A Space Age Childhood 2022

    جذابیت این فیلم اینه که بین واقعیت و داستان‌ پردازی یه خط باریک رو طی می‌کنه. قطعا تخیلات زیادی داره، اما همزمان ریشه در یه زمان و مکان واقعی داره و وقایع فرود انسان روی ماه رو از دید یه پسر ۱۰ ساله در سال ۱۹۶۹ نشون میده. این فیلم رو ریچارد لینکلیتر کارگردانی و نویسندگی کرده و صداپیشگی شخصیت‌ هاش رو هم بازیگرانی مثل گلن پاول و جک بلک انجام دادن. انیمیشن فیلم یه ظاهر کلاسیک با یه پرداخت مدرن داره که باعث می‌شه هم نوستالژیک و هم جدید به نظر برسه.

  4. My Little Pony: A New Generation 2021

    My Little Pony: A New Generation 2021

    My Little Pony Hasbro از زمان ایجاد اولیه بازی محبوب در دهه ۱۹۸۰ تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است. نه تنها خود اسباب‌ بازی‌ ها تغییر کرده‌ اند، و از سبک سنتی کارتونی زیبا به ظاهری الهام‌ گرفته از انیمه تبدیل شده‌ اند، بلکه هر یک از فیلم‌ ها و سریال‌ های تلویزیونی نیز تغییر کرده‌ اند و به‌ تدریج زیبایی‌ شناسی و داستان‌ گویی خود را مدرن می‌ کنند. این فرنچایز زمانی که دوره «پونی کوچک من: دوستی جادو است» در سال ۲۰۱۰ آغاز شد، به اوج خود رسید و جماعت جدیدی از طرفداران سرسخت را به وجود آورد.

  5. Rescued by Ruby 2022

    Rescued by Ruby 2022

    فیلم نجات یافته توسط روبی یک کمدی محصول کمپانی نتفلیکس میباشد که بر اساس یک داستان واقعی درباره یک افسر مشتاق K9 است که سگ پناهگاهی به نام روبی را برای کمک به دستیابی به اهداف حرفه‌ ای خود و تأمین خانواده در حال رشد خود به منظور حمایت از آن قبول می‌ کند. روبی پرخاشگر است و کمی استرس را به زندگی خانوادگی دنی وارد می کند. با این حال، تنها چیزی که او نیاز دارد مراقبت محبت آمیز است. با این حال، یک آزمایش آتی برای ورود به واحد K9 وجود دارد. بنابراین، روبی و دنی کار خود را آغاز میکنند. آیا آنها به موقع آماده خواهند شد؟

  6. The Sea Beast 2022

    The Sea Beast 2022

    می خواهید یک شب خانوادگی عالی داشته باشید، جایی که همه به طور کامل درگیر یک داستان حماسی از ناخدایان کشتی در حال مبارزه با موجودات دریایی باشند؟ سپس فیلم انیمیشن «هیولای دریا» را تماشا کنید، که به راحتی یکی از بهترین فیلم های انیمیشن ماجراجویی-اکشنی است که در حال حاضر در حال پخش است. این داستان یک شکارچی هیولای دریایی به نام جیکوب هلند با صداپیشگی کارل اربن و دختری جوان است که در کشتی او پنهانی سوار می‌شود. اکشن، هیولاها، کشتی ها – همه اینها توجه بچه ها را به خود جلب خواهد کرد، اما چیزی که واقعاً باعث برجستگی فیلم میشود، داستان رشد شخصی هلند است. او در طول داستان یاد می گیرد که فردی بهتر و فهمیده تر شود و به یک پدرخوانده برای میسی برمبل دوست داشتنی و جسور تبدیل می شود.

  7. Enola Holmes 2020

    Enola Holmes 2020

    شما به سختی کسی را پیدا می‌کنید، چه بزرگسال و چه کودک، که نام شرلوک هولمز را نشنیده باشد. اما پیدا کردن راهی برای بازآفرینی داستانی به این آشنایی کار بسیار دشواری است، و فکر می‌ کنم بخشی از دلیل موفقیت فیلم «انولا هولمز» همین باشد. این فیلم داستان خواهر کوچک و به همان اندازه باهوش شرلوک است، با بازی میلی بابی براون، ستاره سریال «چیز های عجیب»، در نقش انولا و هنری کویل در نقش کارآگاه افسانه‌ ای. فیلم داستان جستجوی انولا برای یافتن مادرش است، در حالی که یک قدم از برادر مشهورش جلوتر است و با تعدادی از شخصیت‌های شرور عهد ویکتوریا مبارزه می‌ کند.

  8. Murder Mystery 2019

    Murder Mystery 2019

    این یکی یک فیلم خوب از آدام سندلر است. این شامل تمام جذابیت و طنز هر فیلم سندلر (همانطور که از عنوان نشان می دهد) با پیچ و تاب اضافه شده از یک راز قتل است. این یک چرخش جدید در رمان کلاسیک آگاتا کریستی قتل در قطار سریع السیر شرق است. شنیدن صحبت های او در مورد ارتباط با کتاب بسیار سرگرم کننده بود، در حالی که همه ما می خندیدیم زیرا وقتی سندلر روی صفحه است تقریبا غیرممکن است که نتوانیم آن را انجام دهیم. یکی دیگر از نکات برجسته، تعامل بین سندلر و جنیفر آنیستون بود.

  9. Wish Dragon 2021

    Wish Dragon 2021

    این فیلم توسط همان تیمی ساخته شده که شرک را ساختند، و همین دلیل به تنهایی باید باعث بشه که هرچه زودتر «اژدهای آرزو» رو ببینید. داستان این انیمیشن در مورد دین، یک دانشجوی باهوش و دلسوز از طبقه کارگر در شانگهای است. او آرزوی دیدار مجدد با دوست دوران کودکی‌ اش، لی نا، را دارد که ۱۰ سال پیش از محله‌ شان نقل مکان کرده و حالا زندگی مجللی دارد. او با یک اژدهای آرزو، که صداپیشگی‌ اش را جان چو برعهده دارد، آشنا می‌ شود و این دو با هم به یک ماجراجویی خنده‌ دار و روشنگرانه‌ خودشناسی می‌ روند. این انیمیشن به شکلی عالی فرزندان را با فرهنگی متفاوت از فرهنگ خودشان آشنا میکند، در عین حال به آنها درس‌ های ارزشمندی در مورد اینکه چه چیزی در زندگی واقعاً مهم است، میدهد. این انیمیشن پر از خنده است و قلب همه را گرم خواهد کرد.

  10. YES DAY 2021

    YES DAY 2021

    اشاره ای به یک روز بله به عنوان پاکسازی برای بچه ها. به مدت ۲۴ ساعت در سال، (تقریبا) همه قوانین اعمال نمی شوند. والدین آنها که معمولاً و به طور قابل درک به اکثر درخواست‌ ها نه می‌ گویند، مجبورند به همه چیز بله بگویند تا زمانی که منجر به مرگ یا نوعی رفتار غیرقانونی نشود.