بهترین فیلم های اکشن برای تماشا در آخر هفته

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه

2 هفته قبل
بهترین فیلم های اکشن برای تماشا در آخر هفته

چه فیلم های با محوریت ماشین‌ ها، دویدن روبات‌ ها یا تسلط بر هنرهای رزمی و… چیزهای کمی می‌ توانند به اندازه یک فیلم اکشن خوب آدرنالین شما را بالا ببرند. البته فیلم های اکشن زیادی برای انتخاب وجود دارد. فیلم‌ های کلاسیک، فیلم‌ های ابرقهرمانی و فیلم‌ های پسا آخرالزمانی که همگی نویدبخش داستان‌ های هیجان‌ انگیز، صحنه‌ های مبارزه شدید و هیجان بی‌ وقفه هستند. در ادامه به معرفی چندین عنوان از بهترین فیلم های اکشن برای تماشا در آخر هفته به شما معرفی میکنیم.

  1. Crouching Tiger, Hidden Dragon 2000

    Crouching-Tiger-Hidden-Dragon-2000

    داستان فیلم در سلسله چینگ اتفاق می‌ افتد و حول محور دو شمشیرزن افسانه‌ ای به نام‌ های لی موبای (با بازی چو یون-فت) و یو شو-لین (با بازی میشل یئو) می‌ چرخد. شمشیر جادویی به نام “سرنوشت سبز” از لی موبای دزدیده می‌ شود و او به همراه یو شو-لین به دنبال یافتن آن می‌ رود. در این مسیر آنها با Jen (با بازی Zhang Ziyi) دختر جوانی که مهارتی شگفت‌ انگیز در شمشیرزنی دارد و لو (با بازی Chang Chen) پسر یک ژنرال فاسد آشنا می‌ شوند.

  2. Dune: Part Two 2024

    Dune: Part Two 2024

    پل آتریدیز که اکنون توسط فرمن‌ ها به عنوان “مودی” شناخته می‌ شود، با چالش‌ های رهبری سیاره آراکیس و نبرد با دشمنان جدیدی که از صعود او به قدرت خشمگین شده‌ اند، روبرو می‌ شود. در حالی که او تلاش می‌ کند تا آینده خود و مردم خود را تضمین کند، باید بین عشق خود به چانی و سرنوشتی که به عنوان وارث تاج و تخت به او تحمیل شده، یکی را انتخاب کند.

  3. The Beekeeper 2024

    The Beekeeper 2024

    این فیلم داستان آدام کلی، یک زنبوردار سابق که زمانی برای یک سازمان دولتی مخفی به نام زنبورداران کار می‌ کرد را دنبال می‌ کند. زمانی که دوست و همسایه او به دلیل کلاهبرداری فیشینگ خودکشی می‌ کند، کلی تصمیم می‌ گیرد تا از شرکتی که مسئول این اتفاق بوده انتقام بگیرد.

  4. Road House 2024

    Road House 2024

    در این فیلم جیک جیلنهال در نقش دالتون، مبارز سابق UFC، ایفای نقش می‌ کند که به عنوان مدیر حراست در یک کافه در فلوریدا کیز استخدام می‌ شود. این کافه پاتوق افراد قانون‌ شکن است و دالتون به زودی درگیر دردسرهای آنجا می‌ شود. داستان این فیلم شباهت زیادی به نسخه اصلی دارد، اما با تغییراتی نیز همراه است. دالتون در نسخه جدید پیشینهٔ یک مبارز UFC را دارد و فیلم فضای خشن‌ تر و پر زد و خوردتری نسبت به نسخه قبل دارد.

  5. Damsel 2024

    Damsel 2024

    در فیلم دوشیزه، شاهدخت الودی (با بازی میلی بابی براون) با یک شاهزاده خوش‌ تیپ ازدواج می‌ کند، اما به زودی متوجه می‌ شود که خانواده سلطنتی قصد دارند او را به عنوان قربانی برای بازپرداخت یک بدهی قدیمی فدا کنند. الودی سپس به غار اژدهایی ترسناک فرستاده می‌ شود و باید برای زنده ماندن تنها به عقل و اراده خود تکیه کند.

  6. Mission: Impossible — Dead Reckoning Part One 2023

    Mission: Impossible — Dead Reckoning Part One 2023

    تام کروز در این فیلم برای هفتمین بار در نقش ایتن هانت، مامور مخفی IMF، حضور دارد. هنری کاوین، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، ونسسا کربی، و اسیل ایزت از دیگر بازیگران این فیلم هستند. در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: “ایتن هانت و تیم IMF باید با یک سلاح جدید و خطرناک که می‌ تواند بشریت را تهدید کند، مقابله کنند. در حالی که سرنوشت جهان در خطر است، ایتن با یک دشمن مرموز و قدرتمند روبرو می‌ شود و مجبور می‌ شود با این سوال دشوار روبرو شود که هیچ چیز نمی‌تواند از مأموریت او مهمتر باشد، حتی جان کسانی که دوستشان دارد.

  7. the equalizer 3 2023

    the equalizer 3 2023

    رابرت مک‌ کال، مأمور مخفی بازنشسته که در دو فیلم قبلی شاهد ماجراجویی‌ هایش بودیم، در این فیلم به دنبال آرامش در جنوب ایتالیا است. او در روستایی زیبا سکونت دارد و به عنوان راننده تاکسی کار می‌ کند. اما آرامش او دیری نمی‌‌ پاید. زمانی که دوستانش توسط مافیای محلی مورد ظلم و ستم قرار می‌ گیرند، رابرت دوباره وارد عمل می‌ شود. او با استفاده از مهارت‌ های منحصر به فرد خود و با کمک مامور سیا به نام ماری کالینز، با مافیای قدرتمند می‌ جنگد و عدالت را برای مردم مظلوم روستا به ارمغان می‌ آورد.

  8. John Wick: Chapter 4 2023

    John Wick: Chapter 4 2023

    جان ویک (با بازی کیانو ریوز) پس از اینکه توسط “میز عالی” (High Table) طرد و حکم اعدام او صادر می‌ شود، در حال فرار است. او که دیگر از قوانین “میز عالی” پیروی نمی‌ کند، مجبور به مبارزه برای بقا در دنیای زیرزمینی قاتلان است. در این مسیر، جان با دوستان قدیمی مانند “بویری کینگ” (با بازی لارنس فیشبرن) و دشمنان جدیدی مانند “مارکی د گرامونت” (با بازی بیل اسکاشگارد) ملاقات می‌ کند. او همچنین با “قاتل” (با بازی دانی ین) آشنا می‌ شود، یک استاد هنرهای رزمی که به او در مبارزه با “میز عالی” کمک می‌ کند.

  9. Rebel Moon — Part One: A Child of Fire 2023

    Rebel Moon — Part One: A Child of Fire 2023

    در فیلم ماه سرکش ۱ شاهد داستان یک مستعمره صلح‌ آمیز در ماه دوردستی به نام Veldt هستیم که توسط امپراطوری ستمگر “Motherworld” تهدید می‌ شود. “Kora” (با بازی Sofia Boutella) زن جوانی با گذشته‌ ای مرموز است که مردم Veldt به او به عنوان آخرین امید خود برای نجات نگاه می‌ کنند. Kora مأموریت می‌ یابد تا به سیارات مجاور سفر کند و جنگجویانی را برای تشکیل یک ارتش مقاومت جمع‌ آوری کند.

  10. Sound of Freedom 2023

    Sound of Freedom 2023

    فیلم “صدای آزادی” (Sound of Freedom) محصول سال ۲۰۲۳، داستانی واقعی و هیجان‌ انگیز را روایت می‌ کند که بر اساس زندگی “تیم بالارد” ساخته شده است. بالارد که یک مامور سابق دولت آمریکا است، پس از مشاهده ظلم و ستمی که بر کودکان در جریان قاچاق انسان اعمال می‌ شود، شغل خود را رها می‌ کند و به دنبال نجات آن‌ ها می‌ رود. داستان فیلم از جایی آغاز می‌ شود که بالارد در حین انجام وظایف خود، با پسر جوانی روبرو می‌ شود که مورد سوء استفاده قاچاقچیان انسان قرار گرفته است. او با نجات این پسر، مصمم می‌ شود تا به طور کامل به نجات کودکان از چنگال این باند های بی‌ رحم بپردازد.