ساعت پخش و تکرار سریال ایرانی رخنه امشب ۳۰ خرداد + بررسی کامل

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 1 دقیقه

3 هفته قبل
ساعت پخش و تکرار سریال ایرانی رخنه امشب ۳۰ خرداد + بررسی کامل

جدول پخش سریال رخنه به این صورت است:

هر شب ساعت ۲۲:۱۵ پخش از شبکه یک سیما.

تکرار هر قسمت نیز فردای آن روز در ساعت های ۱:۳۰ و ۱۱:۰۰ پخش میشود.

به دلیل پخش تلویزیونی این سریال امکان دانلود سریال رخنه تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

سریال رخنه به روایت داستانی پُر فراز و نشیب از تلاش‌ ها و فداکاری‌ های یک دانشمند ایرانی در راه علم و دانش می‌ پردازد. این سریال که براساس گفته‌ ها و شنیده‌ ها، به زندگی شهید محسن فخری‌ زاده دانشمند هسته‌ ای و موشکی ایران اشاره دارد، داستان خنثی‌ سازی یک عملیات پیچیده نفوذ و خرابکاری در سازمان هوافضای وزارت دفاع را دنبال می‌ کند.

از جمله بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند میتوان به رامتین خداپناهی، نادر فلاح، مریم کاویانی، سپیده خداوردی، نیلوفر شهیدی، بهرام ابراهیمی، امیرحسین صدیق، شهین تسلیمی، حدیث نیکرو، علیرضا جلالی تبار، علیرام نورایی، حسن اسدی، علیرضا مهران، ایوب آقاخانی، خسرو شهراز و اتابک نادری اشاره کرد. مجموعه تلویزیونی رخنه توسط علی غفاری کارگردانی شده و تهیه کنندگی آن را نیز مهدی شفیعی برعهده دارند.

از جمله نکات قابل توجه این سریال میتوان به اولین همکاری وزارت دفاع و سازمان حفاظت اطلاعات با صدا و سیما اشاره کرد. این سریال در لوکیشن های متفاوتی از جمله تهران، اصفهان، یزد و کرج فیلمبرداری شده است. برخی از منتقدان معتقدند که رخنه به لحاظ ساختاری و محتوایی به سریال‌ های گاندو و خانه امن شباهت دارد. این سریال از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شبکه یک سیما به روی آنتن رفته است.