ساخت قسمت ۲ فیلم Smile رسما تایید شد – نگاه اولیه به لبخند ۲

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 1 دقیقه

calender 11 ماه قبل
ساخت قسمت ۲ فیلم Smile رسما تایید شد – نگاه اولیه به لبخند ۲

معرفی فیلم smile

فیلم Smile یک فیلم ترسناک آمریکایی میباشد. این فیلم داستان یک زن دندانپزشک به نام جین را روایت می‌کند که پس از دیدن لبخندی ترسناک، دچار توهماتی وحشتناک می‌شود. جین یک دندانپزشک جوان و موفق است که در یک شهر کوچک زندگی می‌کند. او با همسرش جک و پسر خردسالش در خانه‌ای کوچک زندگی می‌کند. یک روز، جین در حال کار در مطب خود است که یک بیمار مرد به نام بیل برای ویزیت مراجعه می‌کند. بیل لبخندی ترسناک دارد که جین را به وحشت می‌اندازد. جین سعی می‌کند این لبخند را از ذهنش بیرون کند، اما موفق نمی‌شود.

در روزهای بعد، جین دچار توهماتی وحشتناک می‌شود. او در این توهمات، لبخندهای ترسناک را در همه جا می‌بیند. این توهمات زندگی جین را مختل می‌کند و باعث می‌شود که او از همه چیز و همه کس بترسد.

جین سعی می‌کند به کمک همسرش و یک روانشناس، این توهمات را درمان کند، اما موفق نمی‌شود. جین در نهایت متوجه می‌شود که لبخندهای ترسناک، نشانه‌ای از یک بیماری فراطبیعی است. جین باید قبل از اینکه این بیماری او را از بین ببرد، راه حلی برای مقابله با آن پیدا کند.

ساخت قسمت 2 فیلم Smile رسما تایید شد!!

تاریخ انتشار فیلم لبخند Smile 2 در سال ۲۰۲۴

ساخت فیلم لبخند ۲ رسما تایید شد! تاکنون اطلاعات بسیاری در رابطه با این فیلم به انتشار نرسیده است. فیلم smile 2 توسط Parker Finn کارگردانی شده و در تاریخ ۱۸ اکتبر سال ۲۰۲۴ که اگر بخواهیم به تاریخ شمسی بگوییم ۲۷ مهر ۱۴۰۳ به انتشار میرسد. انتظار میرود که دنباله ای بر داستان قبلی بوده و داستان به همان صورت به ادامه جریان بپردازد. این فیلم توسط کشور آمریکا به تولید رسیده است. کمپانی تولید کننده فیلم لبخند ۲ Paramount Players میباشد که قسمت قبلی را نیز همین کمپانی به تولید رسانده است.

فیلم معرفی شده در ژانر های ترسناک ، معمایی و هیجان انگیز به تولید خواهد رسید. از جمله اسم دیگری که این فیلم را با آن میشناسند میتوان به Untitled Smile Sequel اشاره کرد. ما توانستیم اطلاعات محدود و کلی از این فیلم بدست بیاوریم و آن را در اختیار شما قرار دهیم. در تاریخی که گفته شد شما قادر خواهید بود که با مراجعه به صفحه دانلود فیلم با استفاده از لینک مستقیم به دانلود بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x