تریلر انیمیشن درون و بیرون ۲ منتشر شد و دنیا را شوکه کرد!!

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 2 دقیقه

calender 11 ماه قبل
تریلر انیمیشن درون و بیرون ۲ منتشر شد و دنیا را شوکه کرد!!

انیمیشن درون و بیرون ۲ Inside Out 2 2024 یک انیمیشن کمدی-درام آمریکایی است که در سال ۲۰۲۴ منتشر شد. این فیلم توسط کلسی مان کارگردانی و توسط مارک نیلسن و کریس ریک تهیه شده است. این فیلم دنباله انیمیشن Inside Out (2015) است.

داستان انیمیشن درباره رایلی، یک دختر نوجوان است که وارد دوران بلوغ می شود. رایلی با چالش های جدیدی روبرو می شود، از جمله تغییر خانه، مدرسه و دوست. این چالش ها باعث می شود که احساسات رایلی، از جمله شادی، غم، خشم، ترس و انزوا، از تعادل خارج شوند.

در این انیمیشن، رایلی با یک احساس جدید به نام اضطراب روبرو می شود. اضطراب باعث می شود که رایلی احساس بی قراری، نگرانی و ترس کند. رایلی با کمک احساسات دیگرش، سعی می کند با اضطراب کنار بیاید.

انیمیشن Inside Out 2 با واکنش های مثبتی از سوی منتقدان روبرو شد. منتقدان از فیلم به دلیل داستان جذاب، بازی های خوب بازیگران و پیام قدرتمند آن تمجید کردند.

در ادامه به برخی از نکات مهم انیمیشن Inside Out 2 اشاره می کنیم:

  • انیمیشن درون و بیرون ۲ یک داستان جذاب و درگیر کننده است که به خوبی چالش های دوران بلوغ را به تصویر می کشد.
  • بازی بازیگران انیمیشن Inside Out 2 یکی از نقاط قوت آن است. امیلی پوهلر، بیل هیدر، فیلیپ سیمور هافمن، لوسی لیو و مایا هاوک بازی های خوبی ارائه می دهند و نقش های خود را به خوبی ایفا می کنند.
  • پیام قدرتمند انیمیشن درون و بیرون ۲ این است که همه احساسات، حتی احساسات منفی، نقش مهمی در زندگی ما دارند.

در مجموع، این انیمیشن، یک انیمیشن خوب است که می تواند مخاطبان طرفدار انیمیشن های کمدی-درام را راضی کند. این فیلم داستان جذابی دارد، بازی های خوب بازیگرانی و پیام قدرتمندی را ارائه می دهد.

در اینجا برخی از جزئیات خاص در مورد فیلم وجود دارد:

  • فیلم انیمیشن Inside Out 2 در سال ۲۰۲۴، پنج سال پس از وقایع فیلم Inside Out، اتفاق می افتد.
  • رایلی اکنون ۱۷ ساله است و در حال آماده شدن برای ورود به دانشگاه است.
  • اضطراب یک احساس جدید برای رایلی است که او را با چالش های جدیدی روبرو می کند.
  • رایلی با کمک احساسات دیگرش، سعی می کند با اضطراب کنار بیاید.

انیمیشن Inside Out 2 درون و بیرون ۲ یک دنباله خوب برای انیمیشن Inside Out است که داستان را به روشی جذاب و سرگرم کننده ادامه می دهد. این فیلم پیام قدرتمندی را در مورد اهمیت همه احساسات، حتی احساسات منفی، ارائه می دهد.

 

در ادامه پیشنهاد میکنیم که به دانلود انیمیشن درون و بیرون ۲ دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده از رسانه ناب مووی بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x