بازیگران ثروتمند بالیوود چه کسانی هستند؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 8 دقیقه

calender 10 ماه قبل
بازیگران ثروتمند بالیوود چه کسانی هستند؟

ثروتمند ترین بازیگران مرد بالیوود

بر اساس گزارش فوربس ثروتمند ترین بازیگر مرد بالیوود شاهرخ خان میباشد که ما در ادامه ۵ نفر از ثروتمند ترین مردان را معرفی خواهیم کرد. ثروتمندترین بازیگران بالیوود در سال ۲۰۲۳ عبارتند از:

۱. شاهرخ خان

شاهرخ خان

شاهرخ خان، بازیگر و تهیه‌کننده فیلم هندی، با ثروت ۷۷۰ میلیون دلار، ثروتمندترین بازیگر بالیوود است. او به دلیل بازی در فیلم‌های موفقی مانند “دیل واله” (۱۹۹۵)، “دل” (۱۹۹۷)، “کبیر راج” (۱۹۹۸)، “کوچ کوچ هوتا है” (۱۹۹۸)، “دیوداس” (۲۰۰۲)، “چاک د هند” (۲۰۰۷)، “دلواله دلدارن” (۲۰۱۵)، “صفر” (۲۰۱۸) و “پتان” (۲۰۲۳) شناخته می‌شود.

ثروت شاهرخ خان از طریق فعالیت‌های مختلف سینمایی، تبلیغاتی و تجاری به دست آمده است. او یکی از پردرآمدترین بازیگران هند است و به دلیل قراردادهای تبلیغاتی با برندهای بزرگی مانند هوندا، پپسی و کوکاکولا، درآمد زیادی کسب می‌کند. او همچنین صاحب شرکت‌های فیلم‌سازی و تولیدات تلویزیونی است.

شاهرخ خان، علاوه بر ثروت، به دلیل محبوبیت و شهرت زیادی که در هند و سراسر جهان دارد، شناخته می‌شود و کاربران را دعوت به دانلود فیلم میکند. او به عنوان “پادشاه بالیوود” شناخته می‌شود و یکی از تأثیرگذارترین افراد در هند است.

در ادامه، به برخی از منابع درآمد شاهرخ خان اشاره می‌کنیم:

  • دستمزد بازیگری: شاهرخ خان یکی از پردرآمدترین بازیگران هند است و به طور متوسط برای هر فیلم حدود ۲۰ میلیون دلار دستمزد می‌گیرد.
  • قراردادهای تبلیغاتی: شاهرخ خان با برندهای بزرگی مانند هوندا، پپسی و کوکاکولا قراردادهای تبلیغاتی دارد و از این طریق درآمد زیادی کسب می‌کند.
  • سرمایه‌گذاری‌های تجاری: شاهرخ خان صاحب شرکت‌های فیلم‌سازی و تولیدات تلویزیونی است و از این طریق نیز درآمد زیادی کسب می‌کند.

شاهرخ خان، یکی از موفق‌ترین بازیگران تاریخ بالیوود است و ثروت او نیز گواه این موفقیت است. او به عنوان یک بازیگر، یک تاجر و یک چهره عمومی، تأثیر زیادی در هند و سراسر جهان داشته است.

۲. سلمان خان

سلمان خان

سلمان خان، بازیگر، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون هندی، یکی از موفق‌ترین و پردرآمدترین بازیگران بالیوود است. او با ثروت ۶۰۰ میلیون دلار، دومین بازیگر ثروتمند بالیوود است.

سلمان خان در ۲۷ دسامبر ۱۹۶۵ در بمبئی، هند، به دنیا آمد. او پسر نویسنده، سلیم خان، و بازیگر، سلما خان، است. او دو برادر و یک خواهر دارد.

سلمان خان در سال ۱۹۸۸ با بازی در فیلم “موج” وارد سینما شد. این فیلم با موفقیت تجاری مواجه شد و سلمان خان را به یک ستاره تبدیل کرد.

سلمان خان در طول دوران حرفه‌ای خود در بیش از ۱۰۰ فیلم بازی کرده است. او در فیلم‌های مختلفی از جمله فیلم‌های اکشن، کمدی، عاشقانه و درام بازی کرده است.

برخی از فیلم‌های موفق سلمان خان عبارتند از:

  • موج (۱۹۸۸)
  • بهوت منجال (۱۹۹۵)
  • کاران آرجون (۱۹۹۵)
  • دوست (۱۹۹۸)
  • بهوت پاگل (۱۹۹۸)
  • بهوت سانگام (۲۰۰۳)
  • دیل ولی بازی (۲۰۰۵)
  • گاد تو بارد (۲۰۰۹)
  • پرواز (۲۰۱۶)

سلمان خان علاوه بر بازیگری، در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت می‌کند. او یک تهیه‌کننده موفق است و شرکت فیلم‌سازی خود را با نام “سالم موویز” دارد. او همچنین یک مجری تلویزیون موفق است و برنامه‌های تلویزیونی مختلفی را اجرا کرده است.

سلمان خان از طریق فعالیت‌های مختلف سینمایی، تبلیغاتی و تجاری به ثروت خود دست یافته است. او همچنین صاحب چندین ملک و املاک در هند و خارج از هند است.

سلمان خان یکی از محبوب‌ترین بازیگران بالیوود است. او طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. او به دلیل کارهای خیرخواهانه خود نیز شناخته می‌شود و چندین بنیاد خیریه را تأسیس کرده است.

۳. عامر خان

عامر خان

عامر خان، بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم هندی، با ثروت ۵۰۰ میلیون دلار، سومین بازیگر ثروتمند بالیوود است. او در طول بیش از ۳۰ سال فعالیت در فیلم‌های هندی‌زبان، خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین و تأثیرگذارترین بازیگران سینمای هند معرفی کرده‌است.

خان در سال ۱۹۶۵ در بمبئی، هند، به دنیا آمد. پدرش، طاهر حسین خان، فیلم‌ساز و کارگردان فیلم بود و مادرش، ریحانه خان، بازیگر بود. خان از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در سن ۱۳ سالگی، در فیلم “دیلوالا دلدارن” (۱۹۸۹) به کارگردانی پدرش بازی کرد.

خان در دهه ۱۹۹۰ به یکی از بازیگران پرطرفدار بالیوود تبدیل شد و در فیلم‌های موفقی مانند “دیوداس” (۲۰۰۲)، “گجرات ۱۱” (۲۰۰۸)، “۳ ایدیوت‌ها” (۲۰۰۹)، “دانگل” (۲۰۱۶)، “صفر” (۲۰۱۸) و “لال سنگھ چادها” (۲۰۲۱) بازی کرد.

خان همچنین یک تهیه‌کننده و کارگردان فیلم موفق است. او در سال ۱۹۹۹، کمپانی عامر خان پروداکشنز را تأسیس کرد که تاکنون چندین فیلم موفق تولید کرده است. خان همچنین در سال ۲۰۱۷، فیلم “دانگل” را کارگردانی کرد که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای هند است.

ثروت خان از طریق فعالیت‌های مختلف سینمایی، تبلیغاتی و تجاری به دست آمده است. او همچنین صاحب شرکت‌های فیلم‌سازی و تولیدات تلویزیونی است.

در اینجا برخی از منابع درآمد خان آورده شده است:

  • دستمزد فیلم‌ها: خان برای هر فیلم، بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون روپیه دستمزد دریافت می‌کند.
  • تبلیغات: خان یکی از پرتقاضاترین چهره‌های تبلیغاتی در هند است و برای هر تبلیغ، بین ۵ تا ۱۵ میلیون روپیه دریافت می‌کند.
  • سرمایه‌گذاری‌های تجاری: خان در چندین شرکت تجاری، از جمله شرکت تولیدات فیلم، شرکت تبلیغاتی و شرکت‌های فناوری، سرمایه‌گذاری کرده است.

ثروت خان باعث شده است که او به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد در هند شناخته شود. او همچنین یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های فرهنگی در هند است.

۴. رانویر سینگ

رانویر سینگ

رانویر سینگ، بازیگر هندی، با ثروت ۳۰۰ میلیون دلار، چهارمین بازیگر ثروتمند بالیوود است. او در ۲۶ ژانویه ۱۹۸۵ در جامو و کشمیر، هند، به دنیا آمد. او کار خود را به عنوان مدل در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد و در سال ۲۰۱۲ با بازی در فیلم “سلنا” وارد دنیای بازیگری شد.

رانویر سینگ در طول دوران حرفه‌ای خود در فیلم‌های موفق زیادی بازی کرده است. برخی از فیلم‌های موفق او عبارتند از:

  • گود نیووز (۲۰۱۹)
  • گیلی (۲۰۲۰)
  • ۸۳ (۲۰۲۱)
  • سیدارت (۲۰۲۳)

رانویر سینگ علاوه بر بازیگری، در زمینه‌های تبلیغاتی و تجاری نیز فعالیت دارد. او سفیر برندهای معروفی مانند رولکس، آدیداس و تام فورد است. او همچنین صاحب شرکت فیلم‌سازی و تولیدات تلویزیونی به نام “رانویر سینگ پروداکشنز” است.

ثروت رانویر سینگ از طریق فعالیت‌های مختلف سینمایی، تبلیغاتی و تجاری به دست آمده است. او همچنین صاحب شرکت‌های فیلم‌سازی و تولیدات تلویزیونی است.

در ادامه، برخی از عواملی که باعث افزایش ثروت رانویر سینگ شده‌اند را بررسی می‌کنیم:

  • بازی در فیلم‌های موفق: رانویر سینگ در طول دوران حرفه‌ای خود در فیلم‌های موفق زیادی بازی کرده است. این فیلم‌ها با استقبال خوب مخاطبان و منتقدان مواجه شده‌اند و باعث افزایش محبوبیت و شهرت او شده‌اند.
  • سفیر برندهای معروف: رانویر سینگ سفیر برندهای معروفی مانند رولکس، آدیداس و تام فورد است. این قراردادها درآمد قابل‌توجهی برای او به همراه داشته‌اند.
  • صاحب شرکت فیلم‌سازی: رانویر سینگ صاحب شرکت فیلم‌سازی و تولیدات تلویزیونی به نام “رانویر سینگ پروداکشنز” است. این شرکت در سال ۲۰۲۲ تأسیس شد و تاکنون چند فیلم و سریال تولید کرده است.

رانویر سینگ یکی از بازیگران موفق و پردرآمد بالیوود است. او با بازی در فیلم‌های موفق و همکاری با برندهای معروف، توانسته است ثروت زیادی به دست آورد.

۵. تایگر شروف

تایگر شروف

تایگر شروف، بازیگر و هنرمند رزمی هندی، با ثروت ۲۵۰ میلیون دلار، پنجمین بازیگر ثروتمند بالیوود است. او در ۲ مارس ۱۹۹۰ در بمبئی، هند متولد شد. پدرش جکی شروف، بازیگر مشهور هندی، و مادرش عایشه دات، تهیه‌کننده فیلم، هستند.

تایگر شروف از کودکی به ورزش‌های رزمی علاقه داشت و در رشته‌های مختلف رزمی، مانند کاراته، جودو و موی تای، آموزش دید. او همچنین در رشته رقص، به ویژه رقص هیپ هاپ، مهارت دارد.

تایگر شروف اولین فیلم خود را با یک نقش پیشرو در سال ۲۰۱۴، فیلم اکشن کمدی “هوم تیو مین”، بازی کرد. این فیلم با موفقیت تجاری مواجه شد و شروف را به عنوان یک ستاره جدید در بالیوود معرفی کرد.

او در سال‌های بعد، در فیلم‌های موفق دیگری مانند “باجی راو مستانی” (۲۰۱۶)، “سترانگر” (۲۰۱۸) و “بارد آف بلر” (۲۰۲۳) بازی کرد.

ثروت تایگر شروف از طریق فعالیت‌های مختلف سینمایی، تبلیغاتی و تجاری به دست آمده است. او همچنین صاحب شرکت‌های فیلم‌سازی و تولیدات تلویزیونی است.

در ادامه، برخی از منابع درآمد تایگر شروف را بررسی می‌کنیم:

  • فیلم‌ها: تایگر شروف برای هر فیلم خود، دستمزدی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون دلار دریافت می‌کند.
  • تبلیغات: شروف یکی از پردرآمدترین بازیگران هندی در زمینه تبلیغات است. او با برندهای مختلفی مانند سامسونگ، رولکس و آدیداس قرارداد تبلیغاتی دارد.
  • تجارت: شروف صاحب یک شرکت فیلم‌سازی و تولیدات تلویزیونی است. او همچنین یک خط تولید لباس و لوازم ورزشی دارد.

تایگر شروف یکی از محبوب‌ترین بازیگران جوان بالیوود است. او با بازی در فیلم‌های اکشن و پرفروش، توانسته است به موفقیت مالی زیادی دست یابد.

ثروت این بازیگران از طریق فعالیت‌های مختلف سینمایی، تبلیغاتی و تجاری به دست آمده است. آنها همچنین صاحب شرکت‌های فیلم‌سازی و تولیدات تلویزیونی هستند. سینمای هند تونسته در سال های اخیر محتوا هایی بسیاری به تولید برساند که در سراسر جهان بازخورد های خوبی به همراه دارند. همین امر سبب شده که دانلود فیلم هندی در سراسر دنیا توسط بسیاری از کاربران مورد توجه قرار بگیرد. سینمای هندی بازیگران بسیاری دارد که ما در این مقاله تنها ثروتمند ترین های آنها را معرفی کردیم. در این میان بازیگران زن هم نقش های بزرگی را ایفا کرده اند.

ثروتمندترین زن بالیوود

 

آیشواریا رای

بر اساس گزارش فوربس، ثروتمندترین زن بالیوود در سال ۲۰۲۳، آیشواریا رای، بازیگر هندی، با ثروت ۳۵۰ میلیون دلار است. او به دلیل بازی در فیلم‌های موفقی مانند “دوستی” (۲۰۰۲)، “دیوداس” (۲۰۰۲)، “عروس و تعصب” (۲۰۰۴)، “دوم ۲” (۲۰۱۱)، “پلنگ صورتی ۲” (۲۰۱۸) و “ای دل مشکل” (۲۰۲۱) شناخته می‌شود.

آیشواریا رای در ۱ نوامبر ۱۹۷۳ در منگلور، هند متولد شد. او در سال ۱۹۹۴، برنده مسابقات دختر شایسته جهان شد. این موفقیت، به شهرت و محبوبیت او در هند و سراسر جهان کمک کرد.

آیشواریا رای در سال ۲۰۰۷، با بازیگر هندی، آبیشک باچان، ازدواج کرد. آنها دو فرزند دارند.

ثروت آیشواریا رای از طریق فعالیت‌های مختلف سینمایی، تبلیغاتی و تجاری به دست آمده است. او همچنین صاحب شرکت تولید فیلم است.

در ادامه، برخی از منابع درآمد آیشواریا رای را بررسی می‌کنیم:

  • فیلم‌ها: آیشواریا رای برای هر فیلم خود، دستمزدی بین ۵ تا ۱۰ میلیون دلار دریافت می‌کند.
  • تبلیغات: آیشواریا رای یکی از پردرآمدترین بازیگران هندی در زمینه تبلیغات است. او با برندهای مختلفی مانند لورئال، دیور و ورساچه قرارداد تبلیغاتی دارد.
  • تجارت: آیشواریا رای صاحب یک شرکت تولید فیلم است. او همچنین یک خط تولید لباس و لوازم آرایشی دارد.

آیشواریا رای یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازیگران زن بالیوود است. او با بازی در فیلم‌های پرفروش و موفق، توانسته است به موفقیت مالی زیادی دست یابد.

امیدواریم که مطلب ارائه شده مورد پسند شما واقع شده باشد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x