IMDB 4.9

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Eun-ji Jung , Shin Joo-Hwan , Yoon-young Choi

کارگردان: Sun-Dong Yoo

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 18 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم صفر مگاهرتز

معرفی صفر مگاهرتز ۰۰ Mhz 2019

فیلم صفر مگاهرتز محصول کشور کره جنوبی در ژانر ترسناک میباشد.فیلم جدید صفر مگاهرتز توسط Sun-Dong Yoo کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Yoon-young Choi و Shin Joo-Hwan و Eun-ji Jung در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۴.۹از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم ۰۰ Mhz

اعضای یک انجمن در جست و جوی وقایع فرا طبیعی به خانه ای روح زده می روند.

نقد و بررسی فیلم صفر مگاهرتز

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم ۰۰ Mhz به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

فیلم ۰.۰ MHz (۲۰۱۹) یک فیلم ترسناک فراطبیعی کره‌ای به نویسندگی و کارگردانی یو سان دونگ با بازی چوی یون یونگ، شین جو هوان و جونگ یون جی است. این فیلم بر اساس وب کمیک به همین نام توسط جانگ جک است که ابتدا در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. Shudder فیلم را در ۲۳ آوریل ۲۰۲۰ منتشر کرد.

داستان فیلم درباره گروهی از دانشجویان است که به یک خانه جن زده در یک روستای دورافتاده سفر می کنند. آنها امیدوارند که با استفاده از یک دستگاهی به نام “۰.۰ MHz” که ادعا می شود می تواند فعالیت های فراطبیعی را تشخیص دهد، شواهدی از وجود ارواح پیدا کنند.

فیلم بلافاصله با صحنه ای از یک زن که از خانه ای در آتش می گریزد آغاز می شود. این صحنه نشان می دهد که خانه جن زده است و ارواح در آنجا زندگی می کنند.

دانشجویان به خانه می رسند و شروع به تنظیم دستگاه ۰.۰ MHz می کنند. دستگاه شروع به لرزش می کند و نشان می دهد که فعالیت فراطبیعی در خانه وجود دارد.

آنها شروع به شنیدن صداها و دیدن چیزهای عجیب و غریب می کنند. آنها متوجه می شوند که خانه نفرین شده است و ارواح می خواهند آنها را بیرون کنند.

فیلم به سرعت و به طور موثر اتمسفر ترسناکی ایجاد می کند. کارگردان از نور و صدا به خوبی استفاده می کند تا حس ترس و تعلیق را ایجاد کند.

بازی بازیگران نیز خوب است. چوی یون یونگ نقش رهبر گروه دانشجویان را بازی می کند و به خوبی شخصیتی را به تصویر می کشد که در تلاش است تا دوستانش را نجات دهد.

فیلم ۰.۰ MHz یک فیلم ترسناک خوب است که طرفداران این ژانر را راضی خواهد کرد. فیلم دارای اتمسفر ترسناکی است، بازی بازیگران خوب است و داستانی جذاب دارد.

نکات مثبت:

  • اتمسفر ترسناک
  • بازی بازیگران خوب
  • داستان جذاب

نکات منفی:

  • پایان کمی پیش‌بینی‌پذیر است
۳ ۳ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x