IMDB 6.3

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Anna Kendrick , Bill Hader , Shirley MacLaine

کارگردان: Marc Lawrence

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 7 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم نوئل

دانلود فیلم نوئل Noelle 2019

داستان این فیلم حول محور فرزند بابانوئل می چرخد. زمانی که پدر او تصمیم میگیرد که خودش را بازنشسته کند، او مجبور میشود که کنترل شغل خانوادگی شان را در دست بگیرد و آن را در مسیر درست پیش ببرد. از طرف دیگر هم در همین حین، برادرش که قرار بود به جای پدرشان تبدیل به بابانوئل شود، به خاطر پرواز شب کریسمس دچار مشکل می شود و دیگر اعتماد به نفس خود را از دست می دهد و…

معرفی فیلم نوئل

فیلم نوئل توانسته از نگاه کاربران در وبسایت رسمی IMDB امتیاز ۶.۳ را از ۱۰ به خود اختصاص دهد.فیلم نوئل در سال ۲۰۱۹ توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانر کمدی و خانوادگی و فانتزی به تولید رسیده است. فیلم نوئل توسط Marc Lawrence کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Anna Kendrick و Shirley MacLaine و Bill Hader اشاره کرد.

نقد و بررسی فیلم Noelle

Noelle یک فیلم کمدی کریسمس آمریکایی محصول ۲۰۱۹ به کارگردانی و نویسندگی مارک لارنس است. این فیلم با بازی آنا کندریک، بیل هادر، جولیان مور، مریلین مک‌کورمک، و ویلیام شینسلر، داستان یک زن جوان به نام نوئل را روایت می کند که باید جای برادرش را به عنوان بابانوئل پر کند.

نوئل یک فیلم کریسمس سرگرم کننده و شیرین است که برای مخاطبان خانواده مناسب است. این فیلم داستانی سرگرم کننده و پر از اکشن دارد که با بازی های خوب و جلوه های ویژه زیبا همراه است.

کندریک و هادر بازی های خوبی در نقش نوئل و نورمن ارائه می دهند. کندریک جذاب و دوست داشتنی است، و هادر به خوبی نقش یک برادر ناسازگار را بازی می کند. مور نیز در نقش مادر بابانوئل خوب است.

فیلمنامه فیلم به طور کلی خوب نوشته شده است، اگرچه برخی از لحظات کمی کلیشه ای هستند. فیلمنامه همچنین برخی از مضامین خوب را در مورد خانواده و اهمیت کریسمس بررسی می کند.

Noelle یک فیلم کریسمس سرگرم کننده و شیرین است که برای مخاطبان خانواده مناسب است. این فیلم داستانی سرگرم کننده و پر از اکشن دارد که با بازی های خوب و جلوه های ویژه زیبا همراه است.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x