دانلود فیلم آرزوی مرگ Death Wish 2018

ژانر: اکشن ، جنایی ، درام

سال ساخت: 2018

مدت زمان: 107 دقیقه

0
0
دانلود فیلم آرزوی مرگ Death Wish 2018
IMDB 6.3

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Bruce Willis , Elisabeth Shue , Vincent D'Onofrio

کارگردان: Eli Roth

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: مناسب همه سنین

خلاصه داستان فیلم

دانلود فیلم آرزوی مرگ ۲۰۱۸

آرزوی مرگ (۲۰۱۸) یک فیلم انتقام‌جویانه و دلهره‌آور آمریکایی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی الی راث که بازسازی یک فیلم دیگری به همین نام است که خود از رمان آرزوی مرگ به قلم برایان گارفیلد اقتباس شده‌است. در این فیلم بروس ویلیس، ونسان کسل، امیلیا کلارک، و بیل اسکارشگورد به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم در مورد دکتر پل کرزی (بروس ویلیس) است، یک جراح مغز و اعصاب که زمانی از جان مردم می‌ترسیده است. اما پس از اینکه همسر و دخترش در یک سرقت خیابانی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند و دخترش کشته می‌شود، کرزی تصمیم می‌گیرد تا برای انتقام از مهاجمان دست به کار شود.

کرزی با استفاده از مهارت‌های پزشکی خود، سلاح‌ها و تجهیزاتی را برای خود تهیه می‌کند و شروع به شکار مهاجمان می‌کند. او یکی یکی آنها را می‌کشد و به سرعت به یک قاتل معروف تبدیل می‌شود.

این فیلم با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از بازی خوب بروس ویلیس و کارگردانی الی راث تمجید کردند. همچنین، فیلم با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان، موفقیت تجاری نیز کسب کرد.

این فیلم از نظر مضمونی با فیلم اصلی تفاوت‌هایی دارد. در فیلم اصلی، کرزی یک فرد عادی است که به دلیل شرایطی خاص، به یک قاتل تبدیل می‌شود. اما در فیلم بازسازی، کرزی یک فرد خشن و عصبی است که از قبل تمایل به خشونت دارد. این تفاوت در شخصیت کرزی باعث شده است که فیلم بازسازی خشن‌تر و اکشن‌تر از فیلم اصلی باشد.

در مجموع، آرزوی مرگ (۲۰۱۸) یک فیلم اکشن و انتقام‌جویانه خوب است که با بازی خوب بروس ویلیس و کارگردانی الی راث، توانسته است نظر مخاطبان را جلب کند.

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی
مهدی
6 سال قبل

زدم دانلود بشه. امیدوارم فیلم خوبی باشه

arshak
arshak
6 سال قبل

زیرنویس نداره که

admin
admin
6 سال قبل
پاسخ به  arshak

کش پاک کنین مجدد کلیک کنین

MOHAMMAD
MOHAMMAD
6 سال قبل

عالی

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x