IMDB 7.5

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 12 سال به بالا

خلاصه داستان سریال پرسی جکسون و المپ نشینان

دانلود سریال پرسی جکسون و المپ نشینان Percy Jackson and the Olympians 2023

داستان سریال در مورد پرسی جکسون، یک پسر نوجوان است که متوجه می‌شود یک نیمه‌خون، یعنی فرزند یک خدای یونانی و یک انسان است. پرسی باید با کمک دوستانش، آناbeth Chase و Grover Underwood، در یک ماجراجویی خطرناک شرکت کند تا صاعقه زئوس، خدای خدایان، را پیدا کند و از جنگ بین خدایان المپ و تیتان‌ها جلوگیری کند.

معرفی سریال پرسی جکسون و المپ نشینان

سریال Percy Jackson and the Olympians 2023 یک سریال تلویزیونی است که بر اساس مجموعه کتاب‌هایی با همین نام اثر ریک ریوردان ساخته شده است. این سریال توسط دیزنی+ تولید شده است و از تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۳ در دسترس قرار گرفته است. سریال پرسی جکسون و المپ نشینان توانسته از نگاه کاربران در وبسایت رسمی IMDB امتیاز ۷.۵ را از ۱۰ به خود اختصاص دهد. سریال پرسی جکسون و المپ نشینان در سال ۲۰۲۳ توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این سریال در ژانر اکشن، ماجراجویی و خانوادگی به تولید رسیده است. سریال پرسی جکسون و المپ نشینان توسط James Bobin کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند میتوان به Walker Scobell و Leah Jeffries و Aryan Simhadri اشاره کرد.

بازیگران اصلی سریال عبارتند از:

  • لوکاس تیل در نقش پرسی جکسون

  • بریانا هیلدبرگر در نقش آناbeth Chase

  • ویلیام دی‌ویلر در نقش Grover Underwood

سریال Percy Jackson and the Olympians 2023 با استقبال مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شده است. منتقدان از بازی خوب بازیگران، کارگردانی پرتنش و داستان جذاب سریال تمجید کرده‌اند. مخاطبان نیز از سریال به عنوان یک اقتباس وفادار از کتاب‌های ریک ریوردان یاد کرده‌اند.

این سریال برای فصل دوم تمدید شده است. فصل دوم سریال قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x