IMDB 6.7

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Jean Bouise , Jean Reno , Pierre Jolivet

کارگردان: Luc Besson

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم آخرین نبرد

آخرین نبرد (۱۹۸۳) یک فیلم علمی تخیلی فرانسوی به کارگردانی لوک بسون است که در سال ۱۹۸۳ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به فریتز وپر و ژان رنو اشاره کرد.

داستان فیلم در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد که در آن، جنگ هسته‌ای باعث نابودی بیشتر زمین شده است. تنها تعداد کمی از انسان‌ها باقی مانده‌اند که در شهرهای زیرزمینی زندگی می‌کنند.

در یکی از این شهرها، مردی به نام فرانسوا (فریتز وپر) زندگی می‌کند. او یک تکاور سابق است که به دنبال یافتن یک مکان امن برای زندگی است.

فرانسوا با مرد دیگری به نام ژاک (ژان رنو) ملاقات می‌کند که او نیز به دنبال مکانی امن است. آنها تصمیم می‌گیرند که با هم سفر کنند تا مکانی را پیدا کنند که در آن بتوانند زندگی کنند.

در طول سفر خود، آنها با گروهی از افراد دیگر ملاقات می‌کنند که به دنبال مکانی امن هستند. آنها با هم متحد می‌شوند تا از خود در برابر گروهی از سربازان که به دنبال آنها هستند، محافظت کنند.

در نهایت، آنها مکانی را پیدا می‌کنند که در آن می‌توانند زندگی کنند. این مکان یک جزیره است که در اقیانوس آرام واقع شده است.

آخرین نبرد یک فیلم مستقل است که با بودجه‌ای کم ساخته شده است. با این حال، این فیلم توانست نظر منتقدان و مخاطبان را جلب کند. منتقدان از فیلمبرداری، کارگردانی و بازی بازیگران تمجید کردند.

آخرین نبرد یک فیلم علمی تخیلی خوش ساخت است که داستانی جذاب و پرکشش را روایت می‌کند. این فیلم همچنین پیامی امیدبخش را در مورد قدرت انسان برای زنده ماندن و غلبه بر چالش‌ها ارائه می‌دهد.

در ادامه به برخی از نکات مثبت و منفی فیلم اشاره می‌کنیم:

نکات مثبت:

* داستان جذاب و پرکشش
* بازی خوب بازیگران
* فیلمبرداری زیبا
* کارگردانی ماهرانه

نکات منفی:

* پایان کمی قابل پیش‌بینی است
* فیلم در برخی از صحنه‌ها خشونت‌آمیز است

در مجموع، آخرین نبرد یک فیلم علمی تخیلی خوب است که برای طرفداران این ژانر و همچنین طرفداران فیلم‌های لوک بسون توصیه می‌شود.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x