فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 منتشر شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه

calender 10 ماه قبل
فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 منتشر شد

انتشار فیلم گودزیلا منهای یک

فیلم Godzilla Minus One (۲۰۲۳) یک فیلم سینمایی ژاپنی در ژانر علمی تخیلی و اکشن به نویسندگی، کارگردانی و جلوه‌های بصری تاکاشی یامازاکی است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم Godzilla (۲۰۱۶) و سی و هفتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های گودزیلا است. فیلم با بازی رونوسوکه کامیکی، مینامی هاماbe و یوکی یامادا، داستان گروهی از دانش‌آموزان را در ژاپن، پنج سال پس از وقایع فیلم اول روایت می‌کند.


در این فیلم، گودزیلا، هیولای غول پیکر، ناپدید شده است و ژاپن هنوز در حال بهبود از آسیبی است که او وارد کرده است. با این حال، یک تهدید جدید در قالب یک هیولای غول پیکر دیگر، کینگ گیدورا، ظهور می کند. دولت ژاپن باید راهی برای متوقف کردن کینگ گیدورا قبل از اینکه ژاپن را نابود کند، پیدا کند.
فیلم Godzilla Minus One با واکنش های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از جلوه های بصری فیلم، صحنه های اکشن و موسیقی متن آن تمجید کردند. این فیلم در ژاپن به موفقیت تجاری دست یافت و بیش از ۱۰ میلیارد ین در گیشه فروش کرد.

داستان فیلم گودزیلا منهای یک

فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One پنج سال پس از وقایع فیلم Godzilla (۲۰۱۶) اتفاق می افتد. گودزیلا، هیولای غول پیکر، ناپدید شده است و ژاپن هنوز در حال بهبود از آسیبی است که او وارد کرده است. با این حال، یک تهدید جدید در قالب یک هیولای غول پیکر دیگر، کینگ گیدورا، ظهور می کند. کینگ گیدورا، یک هیولای سه سر و سه دم است که در اساطیر ژاپنی نماد شر است.

دولت ژاپن یک گروه ویژه تشکیل می دهد تا کینگ گیدورا را متوقف کند. این گروه شامل دانشمندی به نام هیروکازو ناکاجیما، سربازی به نام یوکیو موریشیتا و یک مأمور دولتی به نام ساتسورو میناموتو است.

ناکاجیما معتقد است که کینگ گیدورا توسط یک سازمان مرموز به نام فاکس مید شناخته می شود. فاکس مید، یک سازمان تحقیقاتی است که در گذشته با گودزیلا همکاری می کرد. موریشیتا، که در جریان جنگ با گودزیلا در فیلم اول زخمی شد، مصمم است تا از تکرار آن جلوگیری کند. میناموتو، که مسئول امنیت ملی ژاپن است، معتقد است که تنها راه متوقف کردن کینگ گیدورا، استفاده از یک سلاح هسته ای است.

فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 منتشر شد

گروه ویژه به دنبال کینگ گیدورا می رود. آنها در نهایت او را در یک جزیره دور افتاده پیدا می کنند. کینگ گیدورا بسیار قدرتمندتر از آن چیزی است که آنها انتظار داشتند. او گروه ویژه را شکست می دهد و به ژاپن حمله می کند.

ناکاجیما، موریشیتا و میناموتو برای نجات ژاپن متحد می شوند. آنها یک طرح خطرناک برای متوقف کردن کینگ گیدورا می ریزند. این طرح موفقیت آمیز است و کینگ گیدورا شکست می خورد.

با شکست کینگ گیدورا، ژاپن در آرامش قرار می گیرد. با این حال، ناکاجیما، موریشیتا و میناموتو می دانند که تهدید جدیدی در راه است. آنها باید آماده باشند تا هر زمان که لازم باشد، برای دفاع از ژاپن بجنگند.

نکات مثبت

  • جلوه های بصری فیلم خیره کننده هستند. کینگ گیدورا یک هیولای غول پیکر و ترسناک است که به خوبی در فیلم به تصویر کشیده شده است.
  • صحنه های اکشن فیلم هیجان انگیز و پرتنش هستند. فیلم دارای اکشن زیادی است که مخاطبان را سرگرم می کند.
  • موسیقی متن فیلم توسط هیروشی سونو ساخته شده است و به خوبی با فیلم هماهنگ است. موسیقی متن فیلم به ایجاد فضایی مهیج و پرتنش کمک می کند.

نکات منفی

  • داستان فیلم کمی پیش بینی پذیر است. فیلم از همان فرمول فیلم های قبلی گودزیلا پیروی می کند.
  • شخصیت های فیلم به اندازه کافی توسعه نیافته اند. مخاطبان نمی توانند به شخصیت های فیلم ارتباط برقرار کنند.
۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x