دانلود سریال هنک خوش شانس Lucky Hank 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

ژانر: درام ، کمدی

سال ساخت: 2023

کشور سازنده: آمریکا

مدت زمان: 42 دقیقه

0
0
دانلود سریال هنک خوش شانس Lucky Hank 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
IMDB 6.8

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Bob Odenkirk , Cedric Yarbrough , Mireille Enos

کارگردان: Peter Farrelly

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 16 سال به بالا

خلاصه داستان سریال هنک خوش شانس

معرفی هنک خوش شانس Lucky Hank 2023

سریال هنک خوش شانس محصول کشور آمریکا در ژانر میباشد.سریال جدید هنک خوش شانس توسط Peter Farrelly کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Bob Odenkirk و Mireille Enos و Cedric Yarbrough در آن ایفای نقش کرده اند. سریال معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی سریال ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان سریال Lucky Hank

پروفسور هنک دورو، رئیس دپارتمان انگلیسی در یک کالج با بودجه کم، مرز بین بحران میانسالی و فروپاشی تمام عیار را دنبال می کند و هرج و مرج غیرمعمول را در زندگی شخصی و حرفه ای خود دنبال می کند.

نقد و بررسی سریال هنک خوش شانس

اگر از جمله هوادارن سریال و سریال باشید، به منظور دانلود سریال محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر سریال Lucky Hank به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

گفتگو و تعاملات به خوبی نوشته شده است. شخصیت ها جالب هستند، مشکل این است که داستان چیزی بیش از “یک روز از زندگی یک استاد انگلیسی” نیست. به طور جدی، همه چیز همین است. من در قسمت سوم تصور می‌کردم که یک عامل یا نکته داستانی در مورد جذاب‌تر کردن سریال و جذاب‌تر کردن آن به وجود می‌آید. اما راستش را بخواهید، در ۳ قسمت احساس نمی کنم مجبور به تماشای بیشتر هستم. ارتباط مجدد با پدر غایب.. بلوک نویسنده… همسری که می خواهد بال هایش را کمی باز کند.. همه چیز بسیار وحشتناک عادی است. لحظات کوتاهی وجود دارد که به نظر می رسد بیشتر در راه است. فصل اول به همان اندازه که شروع شد به طرز وحشتناکی عادی به پایان می رسد. بینندگان چیزی از این سریال نمی گیرند. این کاملاً فراموش شدنی است. گویی آنها یک سریال تلویزیونی بر اساس همسایه شما جان نوشته اند. با یک همسر و یک دختر بالغ و یک شغل. هیچ هدفی در این نمایش وجود ندارد و هیچ پاداشی برای هر کسی که آن را تماشا می کند، وجود ندارد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x