تاریخ انتشار فیلم گودزیلا منهای یک ؛ گودزیلای ژاپنی بازمیگردد!!

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 1 دقیقه

calender 10 ماه قبل
تاریخ انتشار فیلم گودزیلا منهای یک ؛ گودزیلای ژاپنی بازمیگردد!!

معرفی و تاریخ اکران فیلم گودزیلا منهای یک

در اینجا نقدی بر فیلم “Godzilla Minus One” (2023) ارائه شده است:

“Godzilla Minus One” یک فیلم علمی تخیلی اکشن ژاپنی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی تاکاشی یامازاکی و نویسندگی پل هرناندز، رابرت اسکولی و مارک مککورکل است. این فیلم دنباله فیلم “Godzilla” در سال ۲۰۱۶ است و سی و چهارمین فیلم در فرنچایز Godzilla است. این فیلم با بازی ریونوسوکه کامیکی، مینامی هامابه و یویکی یامادا در ۱ دسامبر ۲۰۲۳ در ژاپن اکران شد.


طرح

داستان فیلم در ژاپن، پنج سال پس از وقایع فیلم قبلی می گذرد. گودزیلا، هیولای غول پیکر، ناپدید شده است و کشور هنوز در حال بهبودی از خساراتی است که او وارد کرده است. با این حال، تهدید جدیدی در قالب هیولای غول پیکر دیگری به نام کینگ گیدورا پدیدار می شود. دولت ژاپن باید راهی برای متوقف کردن کینگ گیدورا قبل از اینکه ژاپن را نابود کند پیدا کند.

نقد منتقدان و نمرات بدست آمده

گودزیلا منهای یک نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرده است. برخی از منتقدان صحنه های اکشن و جلوه های ویژه فیلم را تحسین کرده اند، در حالی که برخی دیگر از طرح و شخصیت های فیلم انتقاد کرده اند. این فیلم در حال حاضر توانسته در وبسایت Rotten Tomatoes امتیاز ۹۷% از دید منقدان و امتیاز ۹۸% از نگاه کاربران را به خود اختصاص دهد. همچنین این فیلم در وبسایت رسمی IMDB نیز توانسته امتیاز ۸.۵ از ۱۰ را به خود اختصاص دهد.

گودزیلا منهای یک - گودزیلای ژاپنی

پذیرش مخاطبان

“Godzilla Minus One” در ژاپن موفقیت تجاری بوده است و بیش از ۱۰ میلیارد یوان در گیشه فروش داشته است که سبب تشویق بینندگان به دانلود فیلم گودزیلا منهای یک میکند. این فیلم همچنین در بین مخاطبان بین المللی محبوب بوده است و در حال حاضر پنجمین فیلم غیرانگلیسی پرفروش سال ۲۰۲۳ است.

توضیح کلی گودزیلا منهای یک

“Godzilla Minus One” یک فیلم اکشن سرگرم کننده است که مطمئناً طرفداران فرنچایز Godzilla را خوشحال می کند. این فیلم برخی از اشکالات را دارد، اما نکات مثبت آن بیشتر از نکات منفی آن است. من این فیلم را به طرفداران گودزیلا و همچنین طرفداران فیلم‌های اکشن علمی تخیلی توصیه می‌کنم.

در اینجا برخی از نکات مثبت و منفی “Godzilla Minus One” آمده است:

نکات مثبت:

  • اکشن
  • جلوه های ویژه عالی
  • سرگرم کننده

نکات منفی:

  • طرح قابل پیش بینی است
  • شخصیت ها توسعه نیافته اند
۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x