IMDB 6.9

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Carmel Amit , David Attar , Rachel Boston

کارگردان: David Winning

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 15 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم روز ورزش

معرفی روز ورزش Field Day 2023

فیلم روز ورزش محصول کشور کانادا در ژانر کمدی و خانوادگی و عاشقانه میباشد.فیلم جدید روز ورزش توسط David Winning کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Rachel Boston و Carmel Amit و David Attar در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۶.۹از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Field Day

جن با دخترش به زادگاه شوهر متوفی خود بازگشته است تا از نو شروع کند . او با پیوستن به سازمان معلمان والدین مدرسه به طور غیر منتظره ای دوست پیدا می کند.

نقد و بررسی فیلم روز ورزش

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Field Day به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

Field Day یک فیلم جذاب Hallmark است! سرنخ ها با هم دوست داشتنی هستند، دو مورد مورد علاقه من. بنجامین آیرز که در مدرسه کار می کند. ریچل بوستون در حال طناب زدن به PTA. شما می دانید که آنها در نهایت با هم خواهند بود، اما دیدن آنها به آنجا سرگرم کننده است! برخی از صحنه های مورد علاقه من با بنجامین آیرز ۱) چرخاندن توپ بسکتبال روی انگشتش ۲) غرق شدن او در تانک دانک بود. و بچه ریچل بوستون در فیلم نقش آفرینی می کند (هیبت). و بازیگران مکمل! این خانم ها واقعاً نمایش را می دزدند. تماشای دوستی های دخترانه در اینجا بسیار سرگرم کننده است – و به نظر می رسد که آنها به اندازه فیلم های اصلی از صفحه نمایش استفاده می کنند!

سلب مسئولیت: من به مدت دو ساعت راشل بوستون را تماشا می کردم که دفترچه تلفن را می خواند. او هنوز هم یکی از بامزه‌ترین ستاره‌های فهرست Hallmark است. تماشای پیوند شخصیت او با مادران دیگر در PTA که بسیار متفاوت از او هستند، لذت بخش است. بنجامین آیرس از Saving Hope نهصدمین حضور خود در فیلم Hallmark را انجام می‌دهد. طبق معمول، او به‌عنوان نقش اول مرد کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. وقتی شخصیتش ویدیویی از شوهر مرده‌اش را تماشا می‌کند، او کاملاً قلب شما را می‌شکند. تنها مشکلی که من با این فیلم دارم این است که در هفته اول مدرسه اتفاق می‌افتد، اما از قبل برف روی زمین آمده است. WTF؟

شیمی بین بازیگران عالی بود. این یک فیلم واقعی بود. خندیدم و گریه کردم. دوستی بین این سه زن بسیار گرم و باورپذیر بود. و دیدن دو نفر که هر کدام با مسائل گذشته خود بتوانند با هم آشنا شوند و عاشق شوند، دلگرم کننده بود. خوشحالم که بدون توجه به آنچه می توانید دوباره عشق و دوستی پیدا کنید. بنجامین آیرس و ریچل بوستون فوق العاده بودند و زوج فوق العاده ای ساختند. من داستان و نحوه ارائه آن را دوست داشتم. کمد و ست شگفت انگیز و واقعی. قسمت پیچ و خم ذرت خنده دار بود و من مطمئن هستم که بسیاری از ما در آن موقعیت بوده ایم. من دوباره این را تماشا خواهم کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x