IMDB 5.2

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Irina Chumantyeva , Konstantin Panchenko , Svetlana Kuznetsova

کارگردان: Alex Tsitsilin , Andrey Korn ,

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 13 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم ملکه برفی و شاهزاده

معرفی ملکه برفی و شاهزاده The Snow Queen and the Princess 2023

انیمیشن ملکه برفی و شاهزاده محصول کشور روسیه در ژانر انیمیشن و ماجراجویی و فانتزی میباشد.فیلم جدید ملکه برفی و شاهزاده توسط Andrey Korn و Alex Tsitsilin کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Irina Chumantyeva و Svetlana Kuznetsova و Konstantin Panchenko در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۵.۲از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان انیمیشن The Snow Queen and the Princess

کای و گردا در یک شهر دنج و آرام زندگی می کنند، ناگهان ارواح یخی به آنجا می آیند تا همه را منجمد کنند. با این حال، ایلا، یک جادوگر کوچک، برای کمک به قهرمانان بالا می آید. آنها با هم به دنیای جادویی Mirrorland می روند تا ارواح یخی را پس بگیرند.

نقد و بررسی انیمیشن ملکه برفی و شاهزاده

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود انیمیشن محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . انیمیشن The Snow Queen and the Princess به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x