IMDB 5.5

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Mélanie Thierry , Michelle Yeoh , Vin Diesel

کارگردان: Mathieu Kassovitz

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم بابل پس از میلاد

دانلود فیلم بابل پس از میلاد ۲۰۰۸

بابل پس از میلاد (۲۰۰۸) یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی است که توسط متیو کاسوویتس کارگردانی و توسط راب لیندلی و جان هیکنرایت نوشته شده است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر موریس ژرژ دانتک در سال ۲۰۰۰ ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون وین دیزل، میلانی تیری، میشل یئو، مارک استرانگ، شارلوت رمپلینگ، ژرار دوپاردیو، لمبرت ویلسون و دیوید بل ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد که جهان در اثر جنگ هسته‌ای ویران شده است. تنها شهر باقی‌مانده، بابل، یک شهر بزرگ و پرجمعیت است که توسط یک گروه مذهبی سلطنت می‌شود.

یک شبه‌نظامی سابق به نام طوورپ (وین دیزل) برای انتقال یک زن جوان به نام کونستانس (میلانی تیری) به بابل استخدام می‌شود. کونستانس حاوی یک ویروس است که می‌تواند بشریت را نجات دهد.

طوورپ و کونستانس در طول سفر خود با خطرات مختلفی روبرو می‌شوند، از جمله اعضای یک فرقه مخفی که قصد دارند ویروس را برای خود بدست آورند.

بابل پس از میلاد یک فیلم پرفروش بود که بیش از ۸۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. این فیلم با استقبال منتقدان مواجه شد و به دلیل جلوه‌های ویژه، اکشن و بازی بازیگران مورد تحسین قرار گرفت.

در ادامه به برخی از نکات مثبت و منفی فیلم اشاره می‌کنیم:

نکات مثبت:

* داستان جذاب و پرکشش
* بازی خوب بازیگران
* جلوه‌های ویژه زیبا
* صحنه‌های اکشن نفس‌گیر

نکات منفی:

* پایان فیلم کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، بابل پس از میلاد یک فیلم اکشن علمی تخیلی خوب است که طرفداران این ژانر را راضی خواهد کرد. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران و جلوه‌های ویژه زیبا ارائه می‌دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x