دانلود فیلم جری کاتن ۲۰۱۰ Jerry Cotton دوبله فارسی

ژانر: اکشن ، جنایی ، کمدی

سال ساخت: 2010

کشور سازنده: آلمان

مدت زمان: 90 دقیقه

4
2
دانلود فیلم جری کاتن ۲۰۱۰ Jerry Cotton دوبله فارسی
IMDB 5.2

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Christian Tramitz , Christian Ulmen , Mónica Cruz

کارگردان: Cyrill Boss , Philipp Stennert ,

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 16 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم جری کاتن

دانلود فیلم جری کاتن Jerry Cotton 2010

فیلم جری کاتن (۲۰۱۰) یک فیلم کمدی اکشن آلمانی محصول سال ۲۰۱۰ به کارگردانی فیلیپ استنرت و سیریل باس با بازی کریستین ترامیتز، کریستین اولمن و مونیکا کروز است. این یک بوت مجدد از سری فیلم های جری کاتن است. جری کاتن مامور اف بی آی در حال مبارزه با جنایت در شهر نیویورک است.

داستان فیلم در مورد جری کاتن (کریستین ترامیتز) است که یک مامور اف بی آی نیویورک است. او یک پلیس سختگیر و بی رحم است که به خاطر خشونت و بی رحمی اش معروف است. کاتن در حال تحقیق در مورد یک پرونده قتل است که به یک باند مافیای یهودی مرتبط است. او در این راه با یک کارآگاه زن به نام ماری (مونیکا کروز) همکاری می کند.

کتان و ماری در طول تحقیقات خود متوجه می شوند که این باند مافیایی قصد دارد یک بمب هسته ای در شهر نیویورک منفجر کند. آنها باید قبل از اینکه بمب منفجر شود، باند مافیا را متوقف کنند.

فیلم جری کاتن یک فیلم اکشن سرگرم کننده و پرتنش است که با بازی خوب بازیگران، جلوه های ویژه زیبا و کارگردانی پرهیجان، مخاطبان را سرگرم می کند. این فیلم همچنین با استفاده از طنز در برخی از صحنه ها، توانسته است لحظات خنده داری را نیز برای مخاطبان ایجاد کند.

در ادامه به برخی از نکات مثبت و منفی فیلم اشاره می کنیم:

نکات مثبت:

  • بازی خوب بازیگران: کریستین ترامیتز در نقش جری کاتن، بازی خوبی ارائه داده است. او توانسته است خشونت و بی رحمی این شخصیت را به خوبی به تصویر بکشد. مونیکا کروز نیز در نقش ماری، بازی خوبی ارائه داده است. او توانسته است قدرت و هوش این شخصیت را به خوبی به تصویر بکشد.
  • جلوه های ویژه زیبا: جلوه های ویژه فیلم، به ویژه صحنه های اکشن، زیبا و خیره کننده هستند.
  • کارگردانی پرهیجان: فیلیپ استنرت و سیریل باس، کارگردانی پرهیجانی داشته اند. آنها توانسته اند فیلم را به گونه ای کارگردانی کنند که مخاطبان را تا پایان فیلم سرگرم کنند.

نکات منفی:

  • داستان قابل پیش بینی: داستان فیلم تا حدی قابل پیش بینی است.
  • عدم پرداختن به شخصیت ها: شخصیت های فیلم، به ویژه شخصیت جری کاتن، به خوبی پرداخت نشده اند. ما چیز زیادی در مورد گذشته و انگیزه های این شخصیت ها نمی دانیم.

در مجموع، فیلم جری کاتن یک فیلم اکشن سرگرم کننده و پرتنش است که با بازی خوب بازیگران، جلوه های ویژه زیبا و کارگردانی پرهیجان، مخاطبان را سرگرم می کند. این فیلم برای طرفداران فیلم های اکشن و کمدی مناسب است.

۳ ۲ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x