IMDB 7.7

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Deborah Kara Unger , Michael Douglas , Sean Penn

کارگردان: David Fincher

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم بازی

دانلود فیلم بازی The Game 1997

«نیکلاس وان اورتن»، سرمایه دار مقیم سن فرانسیسکو، چهل و هشت ساله شده است. او به عنوان هدیه ی تولد، از طرف برادرش به شرکت مرموز CRS معرفی می شود تا در یک «بازی» شرکت کند. اما خیلی زود مشخص می شود که این «بازی»، به شدت واقعی است و خطرات بسیاری را به هم راه دارد…

فیلم بازی در سال ۱۹۹۷ توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای درام و معمایی و هیجان انگیز به تولید رسیده است. بازی توسط David Fincher کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Michael Douglas و Deborah Kara Unger و Sean Penn اشاره کرد.

The Game یک فیلم مهیج آمریکایی است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شده است. این فیلم توسط David Fincher کارگردانی شده است و داستان فیلم نیز توسط John Brancato و Michael Ferris نوشته شده است.

فیلم بازی داستان یک میلیاردر موفق به نام نیکلاس ون اورتن (با بازی مایکل داگلاس) را روایت می‌کند که در امپراطوری اقتصادی بزرگی حکمرانی می‌کند. به مناسبت تولد خود، برادر نیکلاس به نام کانراد (با بازی شان پن) به او هدیه‌ای می‌دهد که در واقع یک بازی به نام “The Game” است.

از آن پس، زندگی نیکلاس وارد یک چرخه مرموز و خطرناک می‌شود که به تدریج کنترل زندگی او را به دست می‌گیرد. نیکلاس در هر قدم می‌برد، با موانع و پازل‌هایی مواجه می‌شود که باید آن‌ها را حل کند و به فکر است که این مسیر باعث نجات او خواهد شد. با گذشت فیلم، نیکلاس تلاش می‌کند تا راز بازی “The Game” را کشف کند و از دام‌هایی که برای او گذاشته شده است، جان سالم به در ببرد.

بازیگران

بازیگران اصلی فیلم عبارتند از:

  • مایکل داگلاس در نقش نیکلاس ون اورتن
  • شان پن در نقش کانراد ون اورتن
  • دبورا کارا اونگار در نقش کریستین
  • جیمز ربهورن در نقش جیم فینی
  • پیتر دونات در نقش ساموئل حناه (وکیل)

“The Game” یک فیلم با سناریوی پیچیده و بازیگری قوی است که تماشاگران را تا آخرین لحظه در تعلیق نگه می‌دارد و آن‌ها را به دنبال حقیقت نهفته در بازی می‌برد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x