IMDB 4.7

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Athena Durner , Johnny Strong , Raj Kala

کارگردان: Johnny Strong

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم اسب جنگی تنها

دانلود فیلم اسب جنگی تنها Warhorse One 2023

یک فرمانده نیروی دریایی آمریکا میبایست که یک کودک را از دست شورشیان طالبان نجات داده و به مکانی امر ببرد. از طرفی دیگر او باید از بیابان های وحشتناک و دشوار افغانستان گذشته و جان سالم به در ببرد.

فیلم اسب جنگی تنها در سال ۲۰۲۳ توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای اکشن و درام و جنگی به تولید رسیده است. اسب جنگی تنها توسط Johnny Strong کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Johnny Strong و Athena Durner و Raj Kala اشاره کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد
حامد
1 سال قبل

پس از سقوط بالگرد حامل چند نفر از نیروهای یگان ویژۀ نیروی دریایی آمریکا (نیروهای رزمی-آبی) در منطقه ای کوهستانی در افغانستان که عملیات اصلی خود را برای نجات اضطراری یک خانواده آمریکایی تغییر می دهند، تنها عضو باقیمانده از تیم تخلیه با چالشی پیچیده روبرو می شود. تنها بازمانده از خانواده، دختری ۵ ساله! فیلم دارای فیلمنامه ای روان اما تکراری ست که به پشتوانۀ صحنه های اکشن برای تماشاگر بیشتر جذابیت پیدا می کنه. شخصیت پردازی بر اساس الگوی “قهرمان پروری نیست اما روال داستان خلاف این رو ثابت می کنه وقتی یک نیروی ویژه با اون همه… بیشتر بخوانید

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x