IMDB 5.9

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Angelina Danielle Cama , Harley Wallen , Jamie Bernadette

کارگردان: Harley Wallen

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 15 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم خاکستر و استخوان

دانلود فیلم خاکستر و استخوان Ash and Bone 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

Cassie یک نوجوان شورشی است و با یک نامادری جدید این موضوع تشدید میشود و پدرش لوکاس تصمیم میگیرد او و همسر جدیدش سارا را برای مدتی باهم و با کیفیت با هم از شهر خارج کند. چیزی که در عوض پیدا می کنند مک کینلی است…

دانلود فیلم جدید خاکستر و استخوان از ناب مووی

فیلم خاکستر و استخوان محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا در ژانر ترسناک و معمایی و هیجان انگیز میباشد. خاکستر و استخوان توسط Harley Wallen کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Jamie Bernadette و Angelina Danielle Cama و Harley Wallen در آن ایفای نقش کرده اند.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم خاکستر و استخوان ، Ash and Bone

Ash and Bone

فیلم خاکستر و استخوان Ash and Bone) 2022) ساخت کشور آمریکا و در ژانر ترسناک، معمایی، هیجان انگیز و به کارگردانی و نویسندگی هارلی والن می باشد.این فیلم پس از اکران در میان ژانر ترسناک دوستان بسیارمحبوب شد .

خلاصه فیلم خاکستر و استخوان

کاسی یک نوجوان سرکش است و با یک نامادری جدید، ماجرای سرکشی او تشدید می شود پدرش لوکاس تصمیم می گیرد او و همسر جدیدش سارا را از شهر خارج کند تا لحظاتی خوبی باهم سپری کنند.آن ها تصمیم می گیرند در سراسر کشور سفر کنند چیزی که آنها در عوض می یابند افسانه شهری مک کینلی است که واقعی تر و وحشتناک تر از بدترین کابوس انها است.بدون شک فیلم خاکستر و استخوان می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم ترسناک باشد.

نقد و برسی فیلم خاکستر و استخوان

فیلم خاکستر و استخوان یک فیلم ترسناک است که خانواده ای وارد دنیای وحشتناک می کند که در آن با یک خانواده شکنجه گر سادیستی درگیر می شوند.و اتفاقات های زیادی در جریان است و اشفتگی در آن دنیا گریبان گیر آن خانواده شده است.خاکستر و استخوان زمانی شروع می شود که کاسی توسط پدرش لوکاس و همسرجدیدش سارا مجبور می شود در سراسر کشور نقل و مکان کند.او از این موضوع خوشحال نیست و تصمیم می گیرد برای یافتن کاری به یک بار محلی برود در اینجا او با آنا و تاکر آشنا می شود که به او درباره خانه مک کینلی می گویند هنگامی که آنها ساکن مک کینلی را ملاقات می کنند آنها در مورد روش های پیچیده خود یاد می گیرند و خود را هدف خانواده سادیستی می بینند.داستان فیلم با کاوش در افسانه های محلی و وحشیانه ای در فضا و شکل خود خشونت زیادی را به نمایش می گذارد که قابل ستایش است.در نتیجه خانه مک کینلی تا زمان زیادی از یاد ژانر ترسناک دوستان نخواهد رفت.فیلم خاکستر و استخوان یک قطعه ترسناک و بسیار جالب است که علیرغم موضوع آن که نه تنها به اسلشر  بقا باز می گردد بلکه در ساخت شخصیت قوی است .پرده نهایی فیلم خاکستر و استخوان موفق به ایجاد تعلیق می شود.والن از نظر فنی فیلم ساز خوبی است او بجای یک فیلم نامه قابل پیش بینی و فاقد شوک یک ترکیب ترسناک و هیجان انگیز خلق می کند.فیلم از داستان خوبی برخوردار است بازیگران در این فیلم به خوبی ایفای نقش می کنند به گونه ای که بیننده با دیدن چهره آن ها متوجه داستان ترسناک فیلم می شوند.داستان فیلم همیشه در اوج است در تمامی صحنه ها بیننده با ترس روبه رو است .مرموز بودن داستان باعث می شود بیننده تا اخر به تماشای آن بنشیند. در ادامه با دانلود فیلم خاکستر و استخوان با ما همراه باشید.

فیلم ترسناک

فیلم ترسناک یکی از ژانرهای فیلم است که در ابتدا خیلی تحت تأثیر فیلم های اکسپرسیونیسم قرار داشت، در این ژانر از عامل های ترس، نفرت و وحشت استفاده شده است. در این گونه فیلم ها از صحنه های خوفناک، ترسناک و فراطبیعی استفاده شده و معمولاً با ژانرهای فانتزی و علمی تخیلی تداخل دارند. این ژانر شباهت نزدیکی نیز با ژانر دلهره آور دارد. در فیلم ترسناک با استفاده از ترس از ناشناخته ها و کابوس ها ترس به بیننده القا می شود. استفاده از نورهای پر کنتراست، فضاهای مرموز و مه آلود و همچنین نورپردازی با مایه های تیره از ویژگی های دیگر این گونه است. فیلم های ترسناک رفته رفته طرفداران بیشتری را در سراسر جهان به خود جذب می کنند و مخاطب آن ها را اکثراً قشر جوانان تشکیل می دهند.

اولین فیلم های این ژانر، از سال ۱۸۹۰ شروع به ساخته شدن کردند. در اولین فیلم های ترسناک، معمولاً موجودی فراطبیعی یا ناشناخته یا حیوانی خطرناک شخصیت منفی (شرور) داستان بود. شروع ساخت فیلم هایی که ترس مستقیم انسان از انسان را نشان می دهند، به دهه ۶۰ میلادی و فیلم روانی ساخته آلفرد هیچکاک، که از نظر خیلی ها بزرگترین کارگردان این سبک است. بعدها، فیلم درخشش هم توسط استنلی کوبریک ساخته شد؛ که آن نیز از بزرگ ترین فیلم های ترسناک به حساب می آید.

فیلم های ترسناک، زیرشاخه های گوناگونی دارند؛ که فیلم اسلشر و فیلم روان شناسانه از محبوب ترین آن ها هستند. در فیلم های ترسناک روانشناسانه (psychological horror film)، به ندرت از خشونت یا خون استفاده می شود؛ در فیلم های روانی و حلقه نیز از همین سبک استفاده شده است. فیلم های اسلشر (Slasher Movie)، از خشونت بسیار زیاد و معمولاً از دست دادن اعضای بدن، تکه تکه شدن و استفاده می کنند. از معروف ترین فیلم های ژانر اسلشر، می توان به بدبو، مقصد نهایی، هالووین، و سری فیلم های اره و پیچ اشتباه اشاره کرد.

معرفی بازیگران فیلم استخوان و خاکستر

بازیگرانی همچون Jamie Bernadette و Angelina Danielle Cama و Harley Wallen در آن ایفای نقش کرده اند.

کلام اخر

فیلم ترسنَاک استخوان و خاکستر یکی از بهترین فیلم های در ژانر ترسناک است این فیلم با داستان بسیار مرموز و همچنین با القای حس وحشت بسیار محبوب شد .یکی دیگر از پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم 2022 است تماشای این فیلم می تواند برای شما اوقات خوشی فراهم کند.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x