IMDB 6.8

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Chosen Jacobs , Nicholas Galitzine , Sofia Carson Sofia Carson , Nicholas Galitzine , Chosen Jacobs

کارگردان: Elizabeth Allen Rosenbaum Elizabeth Allen Rosenbaum

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 14 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم قلبهای صورتی

دانلود فیلم قلب های ارغوانی Purple Hearts زیرنویس فارسی چسبیده

علیرغم تفاوتهای فراوان، کیسی، یک خواننده و ترانهسرا و لوک، یک تفنگدار دریایی مشکلساز، صرفاً برای منافع نظامی ازدواج میکنند. اما وقتی تراژدی ای رخ می دهد، مرز بین واقعیت و وانمود کردن شروع به محو شدن می کند.

دانلود فیلم جدید قلبهای صورتی از ناب مووی

فیلم قلبهای صورتی محصول سال کشور آمریکا در ژانر میباشد. قلبهای صورتی توسط Elizabeth Allen Rosenbaum کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Sofia Carson و Nicholas Galitzine و Chosen Jacobs در آن ایفای نقش کرده اند.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم قلبهای صورتی ، Purple Hearts

Purple Hearts

فیلم سینمایی قلب های ارغوانی یا پرپل هارتز (Purple Hearts) یک فیلم عاشقانه، درام و موسیقی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی الیزابت آلن روزنبام (Elizabeth Allen Rosenbaum) است که توسط سه کمپانی Alloy Entertainment و Embankment Films و Gidden Media تولید و منتشر شد؛با دانلود فیلم سینمایی قلب های ارغوانی با زیر نویس چسبیده فارسی همراه با ما باشید. فیلمنامه فیلم سینمایی قلب های ارغوانی را نیز کایل جارو و لیز دبلیو گارسیا به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون سوفیا کارسون، نیکلاس گالیتزین، چوزن جیکوبز، جان هارلن کیم، کت کانینگ، لیندن اشبی، اسکات دکرت، آنتونی ایپولیتو، لورن اسکاندون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم قلب های ارغوانی اولین بار در تاریخ 29 جولای سال 2022 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ در فیلم قلب‌های ارغوانی می‌بینید علی‌رغم تفاوت‌های زیاد میان یک خواننده و ترانه‌سرا به نام کاسی (با بازی سوفیا کارسون) و یک تفنگ دار نیروی دریایی با گذشته‌ای پر دردسر به نام لوک (با بازی نیکلاس گالیتزین)، آن‌ها صرفا برای منافع نظامی با ازدواج موافقت می‌کنند؛ اما زمانی که کم‌ کم عشق و علاقه میان آن‌ها شکل می‌گیرد، مرز میان واقعیت و آنچه به آن وانمود می‌کنند، شروع به محو شدن می‌کند.در ادامه با دانلود فیلم سینمایی قلب های ارغوانی بدون سانسور همراه ما باشید.

خلاصه داستان فیلم سینمایی قلب‌های ارغوانی (Purple Hearts)

کیسی، دختری تیزهوش و بسیار زیبا است که شب‌ها در یک کافه در کالیفرنیا کار می‌کند تا در حالی که رویای خود برای تبدیل شدن به یک خواننده و ترانه‌ سرا را دنبال می‌کند،او با این آرزو ها کار می کند و خرج زندگی‌اش را نیزاز همین راه تامین می کند. از طرفی دیگر لوک، یک کارآموز نیروی دریایی بسیار منظم و جدی است که در شرف اعزام به خارج از کشور برای انجام وظیفه است. اما در این میان یک برخورد تصادفی در کافه‌ای که کیسی در آن کار می‌کند، مسیر زندگی هر دو را برای همیشه تغییر می‌دهد آن ها در همان ملاقات اول از هم خوششان می آید .یکی از بهترین پیشنهاد های ما در تماشای فیلم دانلود فیلم قلب های ارغوانی است این فیلم در ژانر عاشقانه از داستان بسیار خوبی برخوردار است.

نقد و برسی فیلم سینمایی قلب های ارغوانی

داستان فیلم سینمایی قلب های ارغوانی  بر ساختاری کلاسیک سوار است. دو نفر که دنیایشان فرق دارد و شخصیت های متفاوتی دارند در قاب‌هایی آمریکایی با دستِ تقدیر به یکدیگر نزدیک می‌شوند آن ها در اولین دیدار از هم دیگر خوششان می آید و رفته رفته علاقه‌شان به هم افزوده می‌شود. موزیک در این فیلم نقش مهمی بر عهده دارد و از ملال فیلم تا حدودی کاسته است. قاب‌های صحنه‌ای کارگردان کار می‌کند و به نظر می‌رسد بازیگران به کاراکتر نزدیک شده‌اند.یکی از فیلم های پیشنهادی ما برای شما دانلود فیلم ۲۰۲۲ است تماشای این فیلم می تواند اوقات خوشی برایتان فراهم کند. این فیلم براساس رمانی به همین نام اثر تس ویکفیلد ساخته شده است. در داستان فیلم Purple Hearts او از یک سو برای بازپرداخت بدهی‌هایش به سختی دست و پنجه نرم می‌کند و از سوی دیگر در آرزوی آشتی با پدرش است. در ادامه داستان Purple Hearts چالش‌های مالی این دو را به هم نزدیک می‌کند و شروع به ازدواجی می‌کنند که مزایایی دارد، اما وقتی فاجعه‌ای رخ می‌دهد، این زوج به عمق درک عشق، زندگی و یکدیگر می‌پردازند. علی‌رغم یک طرح قابل پیش‌بینی Purple Hearts با قوس‌های شخصیتی متوسط و تصاویر خوب از روابط بین آدمها پرده برمی‌دارد. علاوه بر موضوع اصلی، فیلم همچنین بر داستان مادرش و همچنین تلاش‌های لوک برای بازسازی زندگی‌اش تمرکز دارد.او می خواهد زندگی کنونی اش را تغییر دهد .فیلم سینمایی قلب های ارغوانی قلب های بنفش در پیرنگِ خود یک فیلم عاشقانه است، اما کارگردان و نویسنده گانش در ظاهر مراقب مسائل مهم معاصر از جمله فمینیسم، نژادپرستی، زندگی مهاجران و مسائلی از این قبیل پرداخته است .در ادامه با دانلود فیلم سینمایی قلب های ارغوانی همراه با ما باشید. Purple Hearts  که توسط یک موسیقی متن خوب طراحی شده است، با نورپردازی پر جنب و جوش و رنگ‌های گرم تقویت می‌شود. با این حال، طرح داستان شبیه فیلم‌هایی است که در طول سال‌ها دیده‌ایم. اما Purple Hearts با وجود قابل پیش‌بینی بودن به ما یادآوری می‌کند که عشق را می‌توان در چیزی فراتر از مادیات یافت.چون دختری که بخاطر مشکلات مادی می خواست ازدواج کند الان عاشق شده است. این می‌تواند در درد، غم، احترام، شفقت وجود داشته باشد. در دنیایی که با منفی‌گرایی سروکار دارد، مواقعی وجود دارد که قلب ما فقط مشتاق یک داستان آرامش بخش است.فیلم سینمایی قلب های ارغوانی با تصویر کشیدن این عشق بار دیگر این پیام را رسانده است که مادیات همیشه باعث خوشبختی نیستن و انسان ها می توانند خوشبختی را در عشق جستجو کنند.

بازیگران و عوامل فیلم سینمایی قلب های ارغوانی

نیکلاس گالیتزین، سوفیا کارسون، چوزن جیکوبس، جان هارلن کیم و لیندن اشبی گروه بازیگران فیلم سینمایی قلب‌های ارغوانی (Purple Hearts) را تشکیل می‌دهند.

کارگردان فیلم سینمایی قلب‌های ارغوانی (Purple Hearts)

الیزابت آلن روزینبام، فیلم سینمایی قلب‌های ارغوانی (Purple Hearts) را کارگردانی کرده است.

نویسنده فیلم سینمایی قلب‌های ارغوانی (Purple Hearts)

سوفیا کارسون با همکاری لیز دبلیو گارسیا و کایل جارو فیلمنامه این فیلم را به نگارش درآورده‌اند.

تاریخ انتشار فیلم سینمایی قلب‌های ارغوانی (Purple Hearts) 

فیلم سینمایی قلب‌های ارغوانی (Purple Hearts) در تاریخ 29 جولای سال 2022 میلادی در پلتفرم دیجیتال نتفلیکس (فیلم سینمایی Red Notice (اعلان قرمز) به پربیننده‌ترین فیلم تاریخ نتفلیکس تبدیل شد!) منتشر شد.

کلام اخر

فیلم سینمایی قلب های ارغوانی یکی از بهترین فیلم های عاشقانه است در این فیلم ما شاهد عشقی هستیم که کم کم با مرور زندگی دو زوج که در حوادث زندگیشان به وجود می آید این فیلم با فیلم نامه خوب و کارگردانی بی نظیر توانسته عده زیادی را به سینما بکشید .در ادامه فیلم سینمایی قلب های ارغوانی بدون شک می تواند یکی از گزینه های شما در دانلود فیلم دوبله فارسی باشد.این فیلم به دلیل پرداختن به موضوعات مهم اجتماعی توانست بسیار خوش بدرخشد فیلم سینمایی قلب های ارغوانی یکی از بهترین فیلم های عاشقانه است که می توانید با تماشای آن اوقات خوشی را کنار خانواده سپری کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamid
hamid
2 سال قبل

Ok

hamid
hamid
2 سال قبل

خیلی خوب بود

Rozii
Rozii
2 سال قبل

سانسور شدست😑

Mbz
Mbz
1 سال قبل

یکم خوبه ادم با شرف باشه چیزی که تو ایرانی جماعت کم دیده میشه اون بالا میزنید ۱۲۲ دقیقه یعنی دوساعت دو دقیقه فیلم دانلود میکنیم میشه یک ساعت چهل دقیقه این وسط ۲۲ دقیقه فیلم چی میشه بستگی داره به مخاطب که حدس بزنه ممنونیم ازتون که به فکر حافظه ما هستین

Hasti
Hasti
1 سال قبل

پخش آنلاین باکس زیر نویس چسبیده ، زیرنویس نداره….

حامد
حامد
1 سال قبل

فیلم خوبیه. دیدنی و آموزنده ست. مثبت دادم. من اواسط ۲۰۲۳ تماشا کردم. اما دو نکته رو نباید از نظر دور کرد. یکی تعداد امتیازهای مثبت (۸۶۴) به نسبت امتیازهای منفی (۳۲۷) هست که دامنه وسیع تماشاگران رو نشون میده. و دیگری شرح داستان که پیش از صفحۀ دانلود آمده، کاری درخور توجه که جا داره بابت اون از دست اندرکاران سایت قدردانی کنیم.
با تشکر از ناب مووی!

8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x