IMDB 4.2

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Ji-so Jung , Man-sik Jeong , Seok-won Jeong

کارگردان: Park Hoon-jung

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 16 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم ببر و شکارچی پیر

فیلم ببر و شکارچی پیر The Tiger: An Old Hunter’s 2015

داستان این فیلم در سال ۱۹۱۵ در سرزمین کره و زمان اشغال کشور توسط ژاپنی ها به هنگام جنگ جهانی اول می گذرد. نیروهای ارتش ژاپن زمانیکه در جنگل های کوهستانی هستند مورد حمله ببر قرار گرفته و تعدادی از آنها کشته می شوند. فرمانده ژاپنی از نیروهای خبره کره می خواهد که هر طور شده آن ببر را شکار کنند. آنها موفق می شوند ماده ببر به همراه دو توله اش را شکار کنند. ببر نر که متوجه این موضوع می شود، عصبانی شده و به آنها حمله می کند. فرمانده ژاپنی ها به توصیه یکی از محلی ها از شکارچی پیر، چان مان دوک شکارچی پیر که به همراه پسر ۱۶ سال…

فیلم جدید ببر و شکارچی پیر محصول سال ۲۰۱۵ کشور کره جنوبی در ژانر اکشن ، ماجراجویی و درام میباشد. ببر و شکارچی پیر توسط Park Hoon-jung کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Ji-so Jung و Man-sik Jeong و Seok-won Jeong در آن ایفای نقش کرده اند

The Tiger: An Old Hunter’s Tale (یا به نام کره‌ای: 대호) یک فیلم حماسی و ماجراجویی کره‌ای محصول سال ۲۰۱۵ است. این فیلم توسط پارک هون جونگ کارگردانی شده است که همچنین فیلمنامه‌نویس این فیلم نیز هست.

این فیلم در دهه ۱۹۲۰ میلادی در کره و در زمان زمستان می‌گذرد، وقتی که کره تحت حکومت ژاپن قرار دارد. چاون ماندوک (که توسط چوی مین سیک بازی می‌شود)، یک شکارچی به قدر کُندرابین است که تصمیم گرفته شکار را کنار بگذارد. به طور حیوان‌دوستانه، او دیگر نمی‌خواهد پادشاه جنگل را شکار کند – یک ببر سیبری بزرگ. اما مقامات ژاپنی، غول ۵۰۰ کیلوگرمی به نام ال بیبر سیبریایی را می‌خواهند و به چاوون پیشنهادی می‌دهند که نمی‌تواند بگذرد.

بازیگران

  • چوی مین سیک در نقش چاون ماندوک
  • جونگ مان سیک در نقش گووان
  • کیم سانگ هو در نقش برادرزاده چاون
  • سونگ یو ایل در نقش سقواندا

کانسپت فیلم The Tiger: An Old Hunter’s Tale به همراه بازی‌های قوی بازیگران آن، آن را به یکی از هایلایت‌های سال ۲۰۱۵ در سینمای کره تبدیل کرد.

۴ ۳ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
3 ماه قبل

این فیلم که دوبله نیست و زیر نویس هست

Mohamad
مدیر
3 ماه قبل
پاسخ به  علی

سلام خدمت شما. با استفاده از نرم افزار های پلیر فایل را اجرا کنید و در قسمت صوت، نسخه دوبله فارسی را فعال نمایید.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x