IMDB 8.9

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Brian Tyree Henry , Hailee Steinfeld , Shameik Moore

کارگردان: Joaquim Dos Santos , Justin K. Thompson , Kemp Powers ,

کیفیت: 480 , 720 , 1080

افتخارات: جز 250 فیلم برتر IMDB با رتبه 18

رده سنی: 13 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی آنسوی دنیای عنکبوتی

دانلود انیمیشن مرد عنکبوتی آنسوی دنیای عنکبوتی SpiderMan Across the SpiderVerse 2023

مایلز مورالز، اسپایدرمن محلی و دوست خانواده ها، با تیمی از اسپایدرمن های دیگر از دنیاهای موازی همراه می شود تا با قوی ترین دشمن همه دنیاهای موازی روبرو شود.

فیلم مرد عنکبوتی آنسوی دنیای عنکبوتی در سال ۲۰۲۳ توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای انیمیشن و اکشن و ماجراجویی به تولید رسیده است. مرد عنکبوتی آنسوی دنیای عنکبوتی توسط Joaquim Dos Santos و Kemp Powers و Justin K. Thompson کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Shameik Moore و Hailee Steinfeld و Brian Tyree Henry اشاره کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم مرد عنکبوتی آنسوی دنیای عنکبوتی ، SpiderMan Across the SpiderVerse

انیمیشن مرد عنکبونی آن سوی دنیای عنکبوتی دوبله فارسی

فیل لرد و کریستوفر میلر فاش کردند که به سونی گفته اند که دنباله آن به اندازه Into the Spider-Verse خواهد بود، اما در نهایت بزرگترین گروه انیمیشن تاریخ را با حدود 1000 نفر داشت. آنها اضافه کردند که 240 کاراکتر دارد و در شش جهان اتفاق می افتد. این انیمیشن با مدت زمان 2 ساعت و 20 دقیقه (140 دقیقه) طولانی ترین انیمیشن آمریکایی تا به امروز است که با 4 دقیقه پیشی گرفتن از رکورددار قبلی، Consuming Spirits (2012) است.

اسپنسر وان، یکی از انیماتورهای فیلم، از ایمیل‌های اسپم دریافتی به عنوان بافت پس‌زمینه انیمیشن هابی براون در طول فیلم استفاده کرد. تولید این فیلم در 20 می 2023، 13 روز قبل از تاریخ اکران در ایالات متحده به پایان رسید. هنگامی که مایلز عجله دارد تا با مشاور راهنمایی ملاقات کند، از کنار دوستش گانکه می گذرد که می توان او را در اتاق خوابگاه مایلز و گانکه در حال بازی مرد عنکبوتی در پلی استیشن 5 خود دید. نسخه بازی مرد عنکبوتی با بازی یوری. لوونتال، همچنین به عنوان یکی از 240 گونه مرد عنکبوتی که در طول فیلم دیده می شود ظاهر می شود.

سکانس زمین-13122، جهان لگو، توسط پرستون موتانگا 14 ساله متحرک شد، که پس از اینکه فیل لرد و کریستوفر میلر تحت تاثیر ویدئوی توییتری خود قرار گرفتند که کل تریلر را با لگو بازسازی می کرد، استخدام شد. قبل از اینکه مشخص شود مایلز به زمین اشتباهی یعنی Earth-42 سفر کرده است، می توانید در حین گفتگو با مادرش ببینید که چشمان مادرش سبز است. در خانه اش در Earth-1610، چشمان مادرش قهوه ای است. توسط Spot فاش شده است که عنکبوت که مایلز را در فیلم اول گاز گرفت، در اصل از بعد دیگری به نام Earth 42 آمده است. در اولین فیلم، زمانی که عنکبوت برای اولین بار ظاهر می شود، مانند هر شخصیت دیگری که در بعد اصلی خود نیست دچار مشکل می شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سجاد
سجاد
1 سال قبل

نههههه😢
تو خماری موندم. قسمت بعد چرا داره باید یه سال صبر کنم

آرشام
آرشام
1 سال قبل

سلام سانسور شدست؟

ALI4068
ALI4068
11 ماه قبل

لطفا دوبله های سورن هم اضافه کنید

دیده بان حقوق امیر
دیده بان حقوق امیر
10 ماه قبل

خیلی انیمیشن خوبی است ممنون از سایت خوبتان

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x