IMDB 5.4

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Annes Elwy , Julian Lewis Jones , Nia Roberts

کارگردان: Lee Haven Jones

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 16 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم جشن

دانلود فیلم جشن The Feast

این تصویر که به زبان ولزی فیلمبرداری شده است، زن جوانی را دنبال می کند که در یک مهمانی شام در خانه ای دورافتاده در روستایی ولز از مهمانان ممتاز پذیرایی می کند. مهمانان دور هم جمع شده متوجه نمی شوند که در شرف خوردن آخرین شام هستند…

دانلود فیلم جدید جشن از ناب مووی

فیلم جشن محصول سال کشور انگلستان در ژانر ترسناک، درام و معمایی میباشد. جشن توسط Lee Haven Jones کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Annes Elwy و Nia Roberts و Julian Lewis Jones در آن ایفای نقش کرده اند.

جشن (The Feast) یک فیلم ترسناک فولکلور ولزی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی لی هیون جونز بر اساس فیلمنامه تهیه‌کننده راجر ویلیامز است. این فیلم که به زبان ولزی فیلمبرداری شده است، آنس الوی، نیا رابرتز و جولیان لوئیس جونز در آن ایفای نقش می کنند.

داستان فیلم در یک خانه روستایی در ولز اتفاق می‌افتد. نانسی (آنس الوی)، یک زن جوان فقیر، برای کار به عنوان خدمتکار در یک مهمانی شام برای یک خانواده ثروتمند دعوت می‌شود. او که از این فرصت برای فرار از فقر و بدبختی خود خوشحال است، پذیرش می‌کند.

در طول مهمانی، نانسی متوجه می‌شود که خانواده ثروتمند دارای رازهای تاریک و خطرناکی هستند. آنها به دنبال قربانی برای یک مراسم مذهبی شیطانی هستند و نانسی هدف بعدی آنها است.

فیلم جشن با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد. آنها از کارگردانی، فیلمنامه، بازی بازیگران و اتمسفر ترسناک فیلم تمجید کردند. فیلم در جشنواره‌های فیلم زیادی به نمایش درآمد و جوایز متعددی را از جمله جایزه بهترین فیلم در جشنواره فیلم یوروپای شرقی دریافت کرد.

فیلم جشن یک فیلم ترسناک قوی و تأثیرگذار است که از عناصر فولکلور ولزی برای ایجاد یک تجربه ترسناک و غافلگیرکننده استفاده می‌کند. فیلمنامه هوشمندانه و پیچیده است و بازی بازیگران عالی است. فیلم ضیافت یک انتخاب عالی برای طرفداران فیلم‌های ترسناک است.

در اینجا برخی از نکات برجسته فیلم ضیافت آورده شده است:

  • کارگردانی ماهرانه لی هیون جونز
  • فیلمنامه هوشمندانه و پیچیده راجر ویلیامز
  • بازی عالی آنس الوی، نیا رابرتز و جولیان لوئیس جونز
  • اتمسفر ترسناک و غافلگیرکننده فیلم

اگر به دنبال یک فیلم ترسناک قوی و تأثیرگذار هستید، فیلم ضیافت را از دست ندهید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x