IMDB 7.0

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Jonas Smulders , Martijn Lakemeier , Marwan Kenzari

کارگردان: Jim Taihuttu

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 18 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم شرق

دانلود فیلم شرق The East

یوهان در ابتدا به این ماموریت اعتقاد دارد و فکر می‌کند که هلندی‌ها برای آزادی و دموکراسی در اندونزی می‌جنگند. اما به تدریج متوجه می‌شود که واقعیت چیز دیگری است. او می‌بیند که هلندی‌ها با خشونت و بی‌رحمی با مردم اندونزی رفتار می‌کنند. این خشونت باعث می‌شود که یوهان دچار تردید و سرخوردگی شود.

یوهان در نهایت تصمیم می‌گیرد که از ارتش هلند فرار کند و به نیروهای اندونزی بپیوندد. او می‌خواهد از مردم اندونزی در برابر ظلم و ستم هلندی‌ها دفاع کند.

دانلود فیلم جدید شرق

فیلم شرق محصول سال کشور هلند و بلژیک و اندونزی و آمریکا و فرانسه در ژانر میباشد. شرق توسط Jim Taihuttu کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Martijn Lakemeier و Marwan Kenzari و Jonas Smulders در آن ایفای نقش کرده اند.

فیلم The East 2020 یک فیلم جنگی هلندی به کارگردانی جیم تایهوتو است. این فیلم در سال ۱۹۴۶، پس از جنگ جهانی دوم، در سرزمین‌های شرقی هلند (اندونزی کنونی) می‌گذرد. داستان فیلم درباره یک سرباز جوان هلندی به نام یوهان است که برای سرکوب شورش‌های استقلال طلبانه اندونزی به این منطقه اعزام می‌شود.

فیلم The East 2020 یک فیلم پرتنش و پرکشش است که به خوبی خشونت و بی‌رحمی جنگ را به تصویر می‌کشد. این فیلم همچنین به موضوع پیچیده استعمارگری و استقلال می‌پردازد.

فیلم شرق در جشنواره فیلم آمستردام ۲۰۲۰ به نمایش درآمد و با استقبال منتقدان روبرو شد. این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم در جشنواره فیلم هلند شد.

بازی‌های بازیگران فیلم The East 2020 نیز مورد تحسین قرار گرفته است. فرانک لامپرنس در نقش یوهان، بازی بسیار خوبی ارائه می‌دهد. او توانسته است تحول شخصیت یوهان را به خوبی به تصویر بکشد.

در مجموع، فیلم شرق یک فیلم ارزشمند است که تماشای آن را به علاقه‌مندان به فیلم‌های جنگی و سیاسی توصیه می‌کنم.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x