IMDB 7.3

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Bob the Cat , Luke Treadaway , Ruta Gedmintas

کارگردان: Roger Spottiswoode

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 14 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم گربه خیابانی به نام باب

یک گربه خیابانی به نام باب (۲۰۱۶) فیلمی در ژانر زندگی‌نامه‌ای، کمدی، و درام به کارگردانی راجر اسپاتیس‌وود است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به لوک تردئوی اشاره کرد.

داستان فیلم در مورد جیمز بوون، یک نوازنده خیابانی که در حال مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر است، است. یک روز، جیمز با یک گربه خیابانی که او را باب صدا می‌کند، ملاقات می‌کند. باب به جیمز کمک می‌کند تا از اعتیادش رهایی یابد و زندگی جدیدی را آغاز کند.

فیلم یک گربه خیابانی به نام باب بر اساس کتابی به همین نام نوشته جیمز بوون ساخته شده است. این کتاب یک رمان پرفروش بود و بیش از ۱۲ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفت.

فیلم یک گربه خیابانی به نام باب با استقبال مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این فیلم بیش از ۴۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و تبدیل به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های بریتانیا در سال ۲۰۱۶ شد.

فیلم یک گربه خیابانی به نام باب داستانی جذاب و الهام‌بخش را با بازی خوب بازیگران ارائه می‌دهد. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه عشق و دوستی می‌تواند زندگی یک فرد را تغییر دهد.

در ادامه به برخی از نکات مثبت و منفی فیلم اشاره می‌کنیم:

نکات مثبت:

* داستان جذاب و الهام‌بخش
* بازی خوب بازیگران
* کارگردانی خوب
* پیام‌های مثبت

نکات منفی:

* برخی از صحنه‌ها کمی کلیشه‌ای هستند

در مجموع، یک گربه خیابانی به نام باب یک فیلم خوب است که برای مخاطبان مختلف مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و الهام‌بخش را با بازی خوب بازیگران ارائه می‌دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x