IMDB 5.7

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Leighton Meester , Michael Hitchcock , Robbie Amell

کارگردان: Jonah Feingold

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 13 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم کریسمس با یار قدیمی

دانلود فیلم کریسمس با یار قدیمی EXmas 2023

گراهام خانواده اش را در کریسمس غافلگیر می کند و متوجه می شود که نامزد سابقش در حال جشن گرفتن تعطیلات با خانواده اش با ورود اوست.

معرفی فیلم کریسمس با یار قدیمی

فیلم کریسمس با یار قدیمی توانسته از نگاه کاربران در وبسایت رسمی IMDB امتیاز ۵.۷ را از ۱۰ به خود اختصاص دهد.فیلم کریسمس با یار قدیمی در سال ۲۰۲۳ توسط کشور آمریکا و کانادا ساخته شده است. این فیلم در ژانر کمدی به تولید رسیده است. فیلم کریسمس با یار قدیمی توسط Jonah Feingold کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Leighton Meester و Robbie Amell و Michael Hitchcock اشاره کرد.

نقد و بررسی فیلم EXmas

بدون شک حداقل لحظات خوب و طنز در این فیلم وجود داشت. برخی از بازی‌ها در برخی مواقع مناسب و معقول بودند، اما در کل بسیار کلی بودند. چند تا از شخصیت ها هم خوب بودند، من از خواهرش با بازی ورونیکا اسلوویکوفسکا خوشم آمد. طرح داستان بسیار قابل پیش بینی است (اگر شما فردی هستید که قبلاً تعداد زیادی فیلم رام دیده اید). در پایان یک صحنه هاکی وجود داشت که بسیار ناگهانی و نامناسب به نظر می رسید، اما من حدس می زنم که برای اینکه پدر دچار حمله قلبی شود و خانواده/زوج بتوانند لحظه جدی و عاطفی خود را داشته باشند که به حل همه چیز کمک می کند لازم بود. شما فقط می توانید چیزهایی را ببینید که نامعلوم وارد داستان میشود و می تواند بسیار ارزشمند باشد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x