IMDB 7.8

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Chris Evans , Samuel L. Jackson , Scarlett Johansson

کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo ,

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 13 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم کاپیتان امریکا 2 سرباز زمستان

دانلود فیلم کاپیتان امریکا ۲ سرباز زمستان Captain America The Winter Soldier 2014

استیو راجرز یا کاپیتان آمریکا درحال تلاش به منظور ثابت کردن جایگاه خود در دنیای جدید میباشد. به همین سبب او با شخصی به نام سرباز زمستان که ماموری از شوروی سابق میباشد، به مبارزه پرداخته و چالش های قدیمی خود را در قالب شخصیتی جدید آغاز میکند.

فیلم کاپیتان امریکا سرباز زمستان در سال ۲۰۱۴ توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای اکشن و ماجراجویی و علمی تخیلی به تولید رسیده است. کاپیتان امریکا سرباز زمستان توسط Anthony Russo و Joe Russo کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Chris Evans و Samuel L. Jackson و Scarlett Johansson اشاره کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد
حامد
1 سال قبل

ساخت فیلم از کیفیت بالایی برخوردار هست. جلوه های ویژه (۲۵۰۰ مورد) بکار رفته در این فیلم چشمگیر هست. اما به هر حال، جنس روایت قابل پیش بینی ست. گفتنی است سه سال پیش از این فیلم، “کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو” (۲۰۱۱) به روی پرده رفت و در ادامۀ فیلم پیش رو، “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” دو سال بعد (۲۰۱۶) ساخته و اکران شد. بُعد تخیل و کاربرد فن آوری های نو به جذابیت فیلم افزوده. مثل همیشه، دشمنی دیرین و مبارزه برای بقاء. این فیلم در میان فیلم های ابرقهرمانی جایگاه ۲۸ را از نظر پرفروش ترین به… بیشتر بخوانید

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x