IMDB 5.7

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Camila Calónico , Edwarda Gurrola , Sofia Diaz

کارگردان: Kenya Marquez

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 14 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم کاری باهات ندارم

دانلود فیلم کاری باهات ندارم Nada Que Ver 2023

دو نفر از دنیاهای متفاوت (پائولا، دختری ثروتمند، تلخ اما نابینا و کارلوس، یک پرستار از طبقه کارگر) شروع به ایجاد پیوندی از اعتماد، احترام متقابل و عشق می کنند.

معرفی فیلم کاری باهات ندارم

فیلم کاری باهات ندارم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت رسمی IMDB امتیاز ۵.۸ را از ۱۰ به خود اختصاص دهد.فیلم کاری باهات ندارم در سال ۲۰۲۳ توسط کشور مکزیک ساخته شده است. این فیلم در ژانر کمدی و درام و عاشقانه به تولید رسیده است. فیلم کاری باهات ندارم توسط Kenya Marquez کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Camila Calónico و Sofia Diaz و Edwarda Gurrola اشاره کرد.

نقد و بررسی فیلم Nada Que Ver

داستان نه تنها توسط بازیگران شگفت انگیز رهبری می شود، بلکه طرح داستان نیز استثنایی است. داستان حول محور یک زن جوان زیبا می‌چرخد که مهم‌ترین هدیه‌ای را که برای بازگشت به خانه در اختیار دارد از دست می‌دهد تا از او مراقبت کنند و این باعث می‌شود او احساس کند که معلول است. سپس یک مرد جوان می آید، با این تلاش خود برای شغلی بدون هیچ انتظاری در زندگی. داستان به سرعت تغییر می کند وقتی رنگ واقعی هر یک را می بینیم و نیاز به تکیه بر یکدیگر برای دیدن روزهای سخت را می بینیم. باورنکردنی است که چگونه قدرت عشق می تواند حتی بر سخت ترین کشمکش ها غلبه کند، بلکه بر هزینه فداکاری که ممکن است همیشه برای کسی که می بخشد، بازگشتی ایجاد نکند. یک داستان غیرمنتظره از فداکاری از کسی که انتظارش را ندارید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x