IMDB 5.4

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Chiranjeevi , Nayanthara , Salman Khan

کارگردان: Mohan Raja

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 14 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم پدرخوانده

دانلود فیلم پدرخوانده Godfather 2022 دوبله فارسی

پس از مرگ یک رهبر سیاسی، مردی مرموز وارد تاج و تخت می شود.

دانلود فیلم جدید پدرخوانده از ناب مووی

فیلم پدرخوانده محصول سال ۲۰۲۲ کشور هندوستان در ژانر اکشن و جنایی و درام میباشد. پدرخوانده توسط Mohan Raja کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Chiranjeevi و Salman Khan و Nayanthara در آن ایفای نقش کرده اند.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم پدرخوانده ، Godfather

Godfather 2022

فیلم هندی پدرخوانده Godfather) 2022) ساخت کشور هند و در ژانر اکشن ، جنایی ، درام و به کارگردانی و نویسندگی موهان راجا می باشد.این فیلم به دلیل ژانر اکشن بعد از اکرانش توانست بسیار مشهور شود.فیلم پدر خوانده یک بازسازی رسمی از فیلم مالایایی 2019 Lucifer است . در این فیلم، رهبر عالی حزب حاکم می میرد و خلاء بزرگی را نه تنها در حوزه انتخاباتی و رهبری حزب بلکه در حوزه ایالتی نیز بر جای می گذارد. در دعوای جانشینی اجتناب ناپذیر، خط نازکی که خوب و بد را از هم جدا می کند، به طور جبران ناپذیری تار می شود. چه کسی جانشین او خواهد شد طرح را تشکیل می دهد.با دانلود فیلم هندی پدرخوانده و تماشای آن شما نیز نظاره گر این فیلم جذاب باشید. این فیلم سلمان خان این روز ها بسیار پرطرفدار بوده و کاربران بسیاری را به خود جذب نموده است.

خلاصه فیلم پدر خوانده 

در دفتر اینترپل در فرانسه ، افسری پرونده خود را در مورد ابراهیم قریشی که یک شکارچی خدا اسرارآمیز است به پسر کوچکترش می دهد و می گوید که این تنها پرونده حل نشدنی اوست. در همین حال، در آندرا پرادش، رهبر حزب حاکم حزب جان جاگروتی، در بیمارستان در حال درمان درگذشت. نارایانا وارما سرپرست وزارت امور خارجه، با سوء استفاده از موقعیت و اعتقاد به نفع انتخابات آینده، کارگران حزب را به شورش بیرون از بیمارستان می فرستد. گواردان، جوینده حقیقت، پخش زنده یوتیوب را ضبط می کند. او چهار نامزد احتمالی را در جریان پخش زنده لیست می کند: ساتیا پریا، جیدف داس، نارایانا وارما و برهما تجا.در ادامه با دانلود فیلم هندی پدر خوانده با ما همراه باشید.

فیلم اکشن ،جنایی ،درام

فیلم اکشن یا فیلم پُرحادثه، یکی از ژانرهای فیلم است که در آن یک یا چند قهرمان اصلی با مجموعه‌ای از درگیری‌های فیزیکی، رزمی و جنگی روبرو می‌شوند. قهرمان اصلی فیلم برای پیروزی باید بر دشمنان خود غلبه کند. دوران رشد فیلم‌های گونهٔ پرحادثه بیشتر در دهه ۱۹۷۰ بود. در طول تاریخ این گونه، از بروس لی به عنوان نخستین بازیگری که باعث حرکت و محبوبیت آن شد، یاد می‌کنند.

فیلم‌های جنایی (به انگلیسی: crime film) ژانری سینمایی است که از ژانر ادبیِ جنایی الهام گرفته و مشابه آن است. فیلمی که در آن جستجوی شخصیت اصلی فیلم، که معمولاً کارآگاه یا مأمور پلیس یا روزنامه‌نگار یا وکیل است، به افشای اسرار یک جنایت منتهی می‌شود. این فیلم‌ها به تاریخچه‌های واقعی جنایت‌ها، یا اقتباس از داستان‌های جنایی تبهکاران و جنایتکاران مافیا می ‌پردازند. اکثر این گونه فیلم‌ها درجهٔ سنیِ R (افراد زیر ۱۷ سال باید به همراه والدین یا یک بزرگتر از خود فیلم را تماشا کنند) گرفته‌اند.

درام (به فرانسوی: Drame) در لغت به ‌معنی نمایش است و در کاربرد به معنای نمایشنامه به عنوان سبک فیلم گفته می‌شود. از نویسندگان بزرگ در این زمینهٔ گسترده می‌توان از ویلیام شکسپیر، کریستوفر مارلو، بِن جانسن، هنریک ایبسن،آلبر‌کامو بسیاری دیگر از نمایش‌نامه‌ نویسان بزرگ نام برد. درام حالت خاص از روایت، معمولاً داستانی، بیان واکنش در عملکرد است. ریشهٔ این اصطلاح از کلمه یونانی به این معنای انجام دادن یا عمل کردن است. اصطلاح «درام» اشاره به شاخه دراماتیک ادبیات؛ هنر دراماتیک دارد.اصطلاح «درام» می‌تواند به هر یک از انواع عملکردهای نمایشی،برنامه‌های رادیو و برنامه‌های تلویزیونی اشاره کند.با این حال، این مقاله صرفاً به اجرای بازیگران بر روی صحنه تئاتر مربوط می‌شود. بر خلاف سایر اَشکال ادبیات، ساختار این متون نمایشی مستقیماً مخاطبین را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نقد و برسی فیلم پدر خوانده

در فیلم پدر خوانده، رهبر عالی حزب حاکم می میرد و خلاء بزرگی را نه تنها در حوزه انتخاباتی و رهبری حزب بلکه در حوزه ایالتی نیز بر جای می گذارد. در دعوای جانشینی اجتناب ناپذیر، خط نازکی که خوب و بد را از هم جدا می کند، به طور جبران ناپذیری تار می شود. چه کسی جانشین او خواهد شد طرح را تشکیل می دهد. سینمای هند مدت ها است که یکی از قوی ترین صنعت های سینمایی جهان به حساب می آید محبوبیت فیلم های هندی نه تنها در آسیا و کشور ایران چشمگیر است بلکه این محبوبیت به گونه ای جهانی است بالیوود در کنار سینمای چین و سینمای آمریکا بخش بزرگی از صنعت هنر هفتم را در اختیار دارد و البته ویژگی های خاص خود را نیز به همراه دارد ویژگی هایی که تنها مخصوص فیلم های هندی است و در دیگر سینما های کشور های دیگر نمی توان مشابهش را دید.در این نقد و بررسی قصد داریم یکی از بهترین فیلم های هندی در ژانر اکشن ،جنایی ،و درام را تحلیل کنیم شما نیز می توانید با دانلود فیلم سلمان خان هندی پدر خوانده همراه ما باشید.این فیلم پس از اکران توانست بیننده را مجذوب خود کند به گونه ای بیننده تا اخر فیلم شاهد صحنه های اکشن فیلم است و از دیدن این صحنه ها هیجان زده می شود .در این فیلم شاهد حضور ستارگانی همچون سلمان خان هستیم که با نقش افرینی درخشانش توانست به محبوبیت فیلم بیافزاید محبوبیت فیلم بیشتر به خاطر سلمان خان وعملکرد درخشان او است.فیلم از داستان خوبی برخوردار است به گونه ای که بیننده شاهد افت داستان نیست فیلم همیشه در اوج خود است.اگر به فیلم های جنایی و اکشن علاقه دارید فیلم پدر خواننده می تواند یکی از بهترین فیلم های هندی برای تماشا شما باشد.داستان این فیلم بر اساس یک موضوع اجتماعی ساخته شده است که به واقعیت نزدیک است .بازیگران در این فیلم به درستی انتخاب شده اند همچنین صحنه اکشن فیلم هیجان غیر قابل توصیفی به بیننده می دهد. داستان جنایی این فیلم به خوبی به تصویر کشیده شده است به طوری که بیننده مشتاق است تا ببینده در نهایت فیلم به چه نتیجه ای خواهد رسید.فیلم پدر خوانده می تواند یکی بهترینه گزینه های شما برای دانلود فیلم اکشن باشد.

بالیوود

نام غیررسمی صنعت فیلم‌سازی به زبان‌های اردو و هندی در سینمای هند است. بالیوود همزاد آسیایی و شرقی هالیوود است که در موضوع فیلمسازی و با اهداف تجاری و فرهنگی رشد و نمو پیدا کرد.بالیوود به مجموعه سینمای شمال هندوستان گفته می‌شود که مرکز اصلی آن در شهر بمبئی است.

این صنعت فیلم سازی پس از تاسیس در مرور زمان بسیار پیشرفت کرده است به طوری که بالیوود در سال ۲۰۰۱ حدوداً معادل ۳.۵ میلیارد دلار بلیت فروخته است. مخاطبان فیلم‌های این کمپانی، در شبه قاره هند، کشورهای غربی، خاورمیانه، آسیای میانه و روسیه، آفریقا و اقلیت‌های هندی و اردو زبان سراسر جهان هستند. بیشتر محصولات بالیوود به زبان هندی، اردو و زبان انگلیسی تولید شده‌اند. اخیراً از زبان انگلیسی بیشتر در این فیلم‌ها یا آهنگ‌ها بهره می‌گیرند. بالیوود، از نام هالیوود، صنعت فیلم‌سازی ایالات متحده آمریکا اقتباس شده، اما اخیراً به فرهنگ لغات انگلیسی آکسفورد نیز راه یافته‌است. بالیوود به تولید انبوه فیلم‌های عمدتاً تجارتی شهرت دارد و سالانه بیش از هزار فیلم می‌سازد. از بازیگران برجستهٔ بالیوود می‌توان به سلمان خان،اشاره کرد که در فیلم پدر خوانده نقش افرینی کرده است. بدون شک دانلود فیلم پدر خوانده با دوبله فارسی می تواند یکی از بهترین تجربیات تماشای فیلم برای شما باشد.

معرفی شخصیت ها و بازیگران فیلم

چیرانجیوی در نقش آبرام قریشی با نام مستعار پدرخوانده/برهما تجا ردی: چیرانجیوی ؛ زاده ۲۲ اوت ۱۹۵۵ هنرپیشه، تهیه‌ کننده و سیاست‌ مدار اهل هند است.از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌ است می‌توان به استالین و پدر خوانده اشاره کرد.وی همچنین برندهٔ جوایزی همچون جایزه ناندی و جایزه فیلم‌ فیر جنوب شده‌است.

نایانتارا در نقش ساتیاپریا ردی داس: نایانتارا Nayantara؛ زادهٔ ۱۸ نوامبر ۱۹۸۴یک هنرپیشه اهل هند است. وی از سال ۲۰۰۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.از اثار درخشان او می توان به فیلم پدر خوانده اشاره کرد.

سلمان خان در نقش معصوم بهایی: عبدالرشید سلیم سلمان خان (زادهٔ ۲۷ دسامبر ۱۹۶۵) بازیگر و تهیه‌ کنندهٔ هندی است که در فیلم‌های هندی‌زبان کار می‌کند. او در طول سی دهه فعالیت خود افتخارات گوناگونی از جملهٔ دو جایزه ملی فیلم و دو جایزه فیلم‌ فیر دریافت کرده‌است. در رسانه‌ها از او به عنوان یکی از موفق‌ ترین بازیگران از لحاظ  تجاری سینمای هند یاد می‌شود. نام او از سوی فوربز در فهرست ۱۰۰ سرگرمی ‌ساز مشهور جهان در سال ۲۰۱۵ قرار گرفت. خان با آمیتاب باچان در رتبهٔ ۷۱ این فهرست با درآمد ۳۳٫۵ میلیون دلاری قرار گرفت. طبق فهرست ۲۰۱۸ فوربز از ۱۰۰ سلبریتی دریافت‌ کننده بیشترین دستمزد، خان با درآمد ۳۷٫۷ میلیون دلاری در رتبهٔ ۸۲ قرار گرفت. او همچنین از سال ۲۰۱۰ به عنوان مجری در برنامهٔ رئالیتی شو بیگ باس فعالیت دارد خان از سال ۱۹۸۹ تا ۲۰۲۰ در ده فیلم پرفروش سال بازی کرده که در تاریخ سینمای هند برای هر بازیگری بالاترین رقم است.

سلمان خان پسر ارشد سلیم خان است و حرفهٔ بازیگری خود را با بازی در نقش مکمل فیلم یک همسر باید مثل این باشد (۱۹۸۸) آغاز کرد و سپس نقش اصلی فیلم من عاشق شدم (۱۹۸۹) را بر عهده داشت. او در بالیوود این روند را در دههٔ ۱۹۹۰ با نقش‌های مختلفش مانند درام عاشقانهٔ من برای تو چه کسی هستم؟ (۱۹۹۴)، کمدی اکشن هر کسی سبک خود را دارد (۱۹۹۴)، تریلراکشن کاران آرجون (۱۹۹۵)، کمدی همسر شماره ۱ (۱۹۹۹) و درام خانوادگی ما با هم هستیم (۱۹۹۹) ادامه داد. در پی یک دورهٔ کوتاه از افول در دههٔ ۲۰۰۰، خان در دههٔ ۲۰۱۰ با بازی در نقش اصلی فیلم‌های اکشن موفقی مانند نترس (۲۰۱۰)، آماده (۲۰۱۱)، زمانی تایگر وجود داشت (۲۰۱۲)، لگد (۲۰۱۴)، سلطان (۲۰۱۶) و تایگر زنده است (۲۰۱۷) به شهرت جهانی دست یافت.

سلمان خان علاوه بر حرفهٔ بازیگری، مجری تلویزیونی است و از طریق مؤسسهٔ خیریهٔ خود، انسان بودن، به ترویج اهداف بشردوستانه می‌پردازد. زندگی خارج از سینمای خان با جنجال‌ها و مشکلات حقوقی همراه بوده‌است. او در سال ۲۰۱۵ به دلیل بی‌احتیاطی در رانندگی که طی آن پنج نفر را با ماشین خود زیر گرفت و یک نفر را کشت، به قتل غیرعمد محکوم شد اما محکومیت او در دادگاه تجدید نظر لغو شد. در ۵ آوریل ۲۰۱۸، خان در پرونده شکار غیرقانونی سیاه‌ کل مجرم و به پنج سال زندان محکوم شد. او در حال حاضر با وثیقه آزاد است و درخواست تجدید در حال رسیدگی است. او یکی از سه خان بزرگ سینمای هند (سلمان خان، شاهرخ خان، عامر خان) است که شکل تازه‌ای به فیلم‌های هندی طی دهه ۱۹۹۰ تا زمان حاضر دادند. ستاره‌ای با شهرت نقصان نیافته به رغم فراز و نشیب‌های شخصی و حرفه‌ای، ستاره‌ای با رکورد قوی فروش گیشه به‌ طور مداوم در طول دو دهه هنرپیشه‌ای که خود را به عنوان استاد تمام ژانرها اثبات کرد، ژانر عشقی، اکشن، درام یا کمدی. هیچ تجربه بالیوودی بدون فیلم‌های او کامل نیست. هیچ دانشجوی سینما نمی‌تواند فیلم‌های او را نادیده بگیرد و هیچ نویسنده آینده تاریخ بالیوود نمی‌تواند او را در نظر نگیرد. جایگاه او در اصل سینمای هندی تضمین شده‌است و این بخاطر ساختن فیلم‌هایی با تأثیر گسترده و ماندگاراست.

 

سروادمان دی بانرجی در نقش سی ام پادماکانت ردی “PKR”: براتیوشا بانرجی Pratyusha Banerjee; ‏۱۰ اوت ۱۹۹۱ آوریل ۲۰۱۶ هنرپیشه اهل هند بود. وی بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ میلادی فعالیت می‌کرد. وی در ۱۰ اوت ۱۹۹۱ در جمشیدپور به دنیا آمد و در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی حاضر شد، در سال ۲۰۱۰ از سوی انجمن کشف استعداد برگزیده شد و برای کار به بمبئی نقل مکان نمود، در بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی هندی از جمله «بالیکا وادو» در سال ۲۰۱۰ درخشید.در ادامه با دانلود فیلم پدر خوانده با زیر نویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید.

ساتیا دو در نقش جایدف داس: ساتیا دو کانچارانا بازیگر هندی است که عمدتاً در فیلم های تلوگو و هندی کار می کند.سارتینگ حرفه خود را به عنوان سازنده فیلم کوتاه در ویساخاپاتنام ساتیا در سال 2011 با آقای پرفکت در نقشی کوچک وارد فیلم های بلند شد.از نقش افرینی های درخشان او می توان به فیلم پدر خوانده اشاره کرد

از دیگر بازیگران بسیار محبوب این فیلم می توان به تانیا راویچاندران در نقش جانوی ردی،پوری جاگاناد در نقش گوواردان،مورالی شارما در نقش نارایانا ورما،سونیل به عنوان کوتی،شفیع در نقش موروگان اشاره کرد .

کلام اخر

و در نهایت فیلم پدر خوانده در بین تمام فیلم های هندی یکی از بهترین ها است تنها نگاهی بر داستان بسیار جذاب و بازیگران فیلم پدرخوانده کافی است تا شما را برای تماشای آن ترغیب کند پیشنهاد می کنم اگر طرفدار فیلم های جنایی و اکشن هستید تماشای این فیلم را از دست ندید اگر به دنبال یک فیلم اکشن و جنایی هستید این فیلم می تواند به مدت دو ساعت و 30 دقیقه شما را سرگرم کند .بدون شک فیلم پدر خوانده می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم هندی باشد.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahmoud554
mahmoud554
1 سال قبل

با سلام و تشکر از زحمات شما
لینک دانلود خراب است لطفا اصلاح شود

وحید
وحید
1 سال قبل

سلام لینک ها خرابه

majid
majid
1 سال قبل

ba salam chera filme hindi godfather ra mishe online tamasha kard vali nemishe download kard mamnnon az shoma lotfan agar mishe moshkel ra hal konid

نازی
نازی
1 سال قبل

سلام.متاسفانه لینک ها مشکل دارن.

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x