IMDB 4.2

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Eric Bauza , Graham Verchere , Timothy Omundson

کارگردان: Alex Zamm

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 13 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم وودی وودپکر

معرفی وودی وودپکر Woody Woodpecker 2017

فیلم وودی وودپکر محصول کشور آمریکا در ژانر ماجراجویی و کمدی و خانوادگی میباشد.فیلم جدید وودی وودپکر توسط Alex Zamm کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Eric Bauza و Timothy Omundson و Graham Verchere در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۴.۲از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Woody Woodpecker

پرنده مو قرمز فعالی در جنگلی سرسبز زندگی می کند اما مشکلاتی که در پیش روی اوست؛ مانع از آن شده تا طعم شیرین زندگی با آرامش را بچشد. تنش او با یکی از ساکنان این جنگل، تازه به اوج خود رسیده است …

نقد و بررسی فیلم وودی وودپکر

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Woody Woodpecker به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x