IMDB 7.3

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Gustave Die , Murray McArthur , Timothée Chalamet

کارگردان: Paul King

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 13 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم وانکا

دانلود فیلم وانکا Wonka 2023

ویلی ونکا جوان و فقیر با رویاهای باز کردن مغازه ای در شهری که به شکلات هایش معروف است، متوجه می شود که این صنعت توسط کارتلی از شکلات سازان حریص اداره می شود.

معرفی فیلم وانکا

فیلم وانکا توانسته از نگاه کاربران در وبسایت رسمی IMDB امتیاز ۷.۳ را از ۱۰ به خود اختصاص دهد.فیلم وانکا در سال ۲۰۲۳ توسط کشور آمریکا و انگلستان و کانادا ساخته شده است. این فیلم در ژانر ماجراجویی و کمدی و خانوادگی به تولید رسیده است. فیلم وانکا توسط Paul King کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Timothée Chalamet و Gustave Die و Murray McArthur اشاره کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم وانکا ، Wonka

وانکا (۲۰۲۳) یک فیلم فانتزی موزیکال محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی پل کینگ است که فیلمنامه را به همراه سایمن فارنابی مشترکاً نوشت. این فیلم داستان پیدایش ویلی وانکا، شخصیت رمان چاپ شده در سال ۱۹۶۴ چارلی و کارخانه شکلات‌سازی اثر رولد دال را روایت می‌کند و روزهای نخستش به‌عنوان شکلات‌ساز را به تصویر می‌کشد.

در فیلم، وانکا (تیلور لوتن) جوان و فقیر است که رویای افتتاح یک مغازه در شهری که به شکلات شهرت دارد را دارد. اما او متوجه می‌شود که صنعت شکلات‌سازی توسط کارتلی از شکلات‌سازان حریص اداره می‌شود. وانکا با کمک دوستانش، خود را به عنوان یک شکلات‌ساز با استعداد معرفی می‌کند و شروع به کار در کارخانه‌ای می‌کند که متعلق به یکی از این شکلات‌سازان است.

وانکا با استعداد و خلاقیت خود، کارخانه را به مکانی شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند. او همچنین شروع به آزمایش با شکلات‌های جدید و عجیب می‌کند. اما کارتل شکلات‌سازان از موفقیت وانکا می‌ترسد و تصمیم می‌گیرد او را از بین ببرد.

در نهایت، وانکا موفق می‌شود کارتل را شکست دهد و کارخانه خود را راه‌اندازی کند. او همچنین یاد می‌گیرد که مهم‌ترین چیز در زندگی، عشق و شادی است.

وانکا با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از فیلمنامه، کارگردانی، بازی بازیگران و جلوه‌های ویژه آن تمجید کردند. مخاطبان نیز از فیلم به عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده و خانوادگی یاد کردند.

این فیلم در گیشه نیز موفق بود و بیش از ۲۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

نکات مثبت:

  • داستان جذاب و پرکشش
  • بازی خوب بازیگران
  • جلوه‌های ویژه زیبا
  • موسیقی متن شاد و دلنشین

نکات منفی:

  • کمی طولانی
  • پایان فیلم کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، وانکا یک فیلم فانتزی موزیکال خوب است که برای مخاطبان خانوادگی مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و سرگرم‌کننده را با بازی خوب بازیگران و جلوه‌های ویژه زیبا ارائه می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Babak
Babak
9 ماه قبل

واقعا نمیدونم این داستان های تکراری مثل همین وانکا یا شنل قرمزی، دیو و دلبر الیس در سرزمین عجایب ، چقدر کشش داره که این کمپانی‌های بزرگ فیلم قبول به ساختش میکنن

تمپر قهوه
تمپر قهوه
7 ماه قبل

فیلم بسیاری خوبی بود مچکرم از سایت خوبتون.

پاک اسکرین قهوه
پاک اسکرین قهوه
7 ماه قبل

فیلم بسیار زیبایی بود ممنون از سایت بسیار خوبتون.

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x