دانلود فیلم حیوان Animal 2023 دوبله فارسی

کیفیت اصلی زیرنویس افزوده شد

ژانر: اکشن ، جنایی ، درام

سال ساخت: 2023

کشور سازنده: هندوستان

مدت زمان: 154 دقیقه

244
117
دانلود فیلم حیوان Animal 2023 دوبله فارسی
IMDB 6.7

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Anil Kapoor , Bobby Deol , Ranbir Kapoor

کارگردان: Sandeep Reddy Vanga

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 18 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم حیوان

دانلود فیلم حیوان Animal 2023

پدری که اغلب به دلیل کار دور از خانواده است، نمی تواند شدت محبت و تحسین شدید پسرش را درک کند که باعث ایجاد تضاد بین هر دو می شود.

معرفی فیلم حیوان

فیلم حیوان توانسته از نگاه کاربران در وبسایت رسمی IMDB امتیاز ۶.۷ را از ۱۰ به خود اختصاص دهد.فیلم حیوان در سال ۲۰۲۳ توسط کشور هندوستان ساخته شده است. این فیلم در ژانر اکشن و جنایی و درام به تولید رسیده است. فیلم حیوان توسط Sandeep Reddy Vanga کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Ranbir Kapoor و Anil Kapoor و Bobby Deol اشاره کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم حیوان ، Animal

در این مطلب قصد معرفی یکی از این فیلم ‌های بسیار جذاب، که به تازگی اکران شده، به نام فیلم هندی حیوان ۲۰۲۳ را داریم. مطمئنا هنگامی که از فیلم‌ های هندی سخن به میان می ‌آید، نمی ‌توان ژانر اکشن و درام را نادیده گرفت. فیلم هندی حیوان ۲۰۲۳ دوبله فارسی از همان زمان ابتدایی انتشار، توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کرد. بدون شک می ‌توان از این فیلم به عنوان یکی از بهترین آثار چند ساله گذشته سینمای هند یاد کرد. فیلم حیوان هندی نقد‌هایی متفاوتی از سوی منتقدین دریافت کرد، اما می ‌توان گفت؛ توانسته خواسته مخاطبان را برآورده کند.

معرفی فیلم حیوان 2023

فیلم هندی حیوان یک اثر در ژانر درام، اکشن و جنایی بوده، که دارای زبان اصلی هندی است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ با کارگردانی ساندیپ ردی وانگا تولید شد، همچنین کار تدوین نیز، بر عهده همین شخص بود. بوشان کومار، کریستن کومار و پرانای ردی وانگا از تهیه کنندگان فیلم هندی حیوان ۲۰۲۳ هستند‌. ساندیپ ردی وانگا که از کارگردانان موفق هندوستان به شمار می‌ آید، با کمک پرانای ردی وانگا و ساوراپ گوپتا، داستان فیلم را نوشته است. فیلم هندی حیوان ۲۰۲۳ دوبله فارسی دارای سکانس‌های اکشن و هیجان انگیز بوده، که می‌ تواند شما را تا حد زیادی راضی نگه دارد. مطمئنا یکی از ویژگی ‌های حائز اهمیت فیلم ‌های هندی، که به جذابیت آن‌ها کمک زیادی می‌کند، دوبله فارسی است. شما می ‌توانید فیلم هندی حیوان ۲۰۲۳ دوبله فارسی را مشاهده کرده و از تجربه تماشای آن بهره‌مند شوید.

امکان دانلود فیلم در کیفیت‌های مختلف، بدون حذفیات و البته نسخه‌های زیرنویس و به همراه دوبله فارسی، یقینا تمامی آن چیزی است که از یک سایت فیلم و سریال انتظار دارید. اگر قصد دیدن فیلم جذاب حیوان و یا سایر فیلم‌های هندی را دارید، در سایت ناب مووی به آرشیو کامل برترین فیلم‌های قدیمی و روز دنیا، دسترسی خواهید داشت.

بازیگران فیلم حیوان هندی

در فیلم animal شاهد حضور بازیگران مطرح بالیوود هستیم، که باعث جذابیت آن برای علاقمندان به فیلم هندی می ‌شود. هر کدام از این بازیگران، توانسته‌ اند به خوبی نقش خود را بازی کرده و نظر مردم را جلب کنند. یکی از نکات قابل توجه این فیلم، بازی رانبیر کاپور و آنیل کاپور در نقش دوگانه بود، که توانستند توانایی‌ های بازیگری خود را به تصویر بکشند. در ادامه شما را به آشنایی با برخی بازیگران مشهور فیلم هندی حیوان دعوت می ‌کنیم.

  • رانبیر کاپور در نقش دوگانه رانویجی سینگ و عزیز هاکه
  • آنیل کاپور در نقش دوگانه کایلاش پشتکار و بالبیر سینگ
  • احمد بن عمر در نقش جوانی ویجی
  • لئون اونگ در نقش ابرار جوان
  • بابی دیول در نقش ابرار هاک
  • دیارا والچا در نقش گیتنجالی جوان
  • راشمیکا ماندانا در نقش گیتنجالی آیینگار، همسر گیتنجالی جوان
  • چارو شانکار در نقش جیوتی سینگ، مادر ریت، ویجی و روپ و همسر بالبیر
  • تریپتی دیمری که در نقش زویا وهاب ریاز ایفای نقش کرد

داستان فیلم حیوان

فیلم حیوان هندی، یک داستان بسیار جذاب در مورد خانواده‌ ای مافیایی بزرگ را به تصویر می ‌کشد. شاید رابطه پدر و پسری در نگاه اول، داستان ساده ‌ای به نظر برسد، اما کارگردان فیلم animal توانسته صحنه‌ هایی بسیار تماشایی و سرشار از خشونت را خلق کند. در داستان فیلم شاهد بی توجهی پدر به فرزند خود، به دلیل مشغله کاری زیاد در دنیای مافیا هستیم. در ادامه فیلم هندی حیوان، پسر خانواده به منظور نجات دادن پدر خود و حل مسائل خانوادگی، تصمیم به ورود به دنیای خلافکاری می‌ گیرد و شاهد صحنه های درگیری و اکشن متعدد هستیم که ویجی نیز نقش قهرمان این فیلم را ایفا می کند. در این فیلم سال های کودکی تا بزرگ سالی ویجی به تصویر کشیده شده. روی هم رفته حیوان به عنوان یک فیلم اکشن و درام، توانسته نظر مخاطبان را جلب کند و به خصوص اگر طرفدار صحنه های اکشن هندی هستید، یقینا فیلم هندی حیوان ۲۰۲۳ برایتان جذاب خواهد بود.

نقد فیلم

فیلم هندی حیوان ۲۰۲۳ با یک اکشن خارق ‌العاده و داستانی جذاب، به عنوان یک فیلم درام و اکشن، مورد استقبال بینندگان زیادی قرار گرفته است. فیلم حیوان هندی، این توانایی را دارد که با توسعه داستان و شخصیت ‌ها، امکانات زیادی را برای آینده خود ایجاد کند. بازیگران ماهری که در این اثر به نقش ‌آفرینی پرداخته ‌اند، احساسات و انگیزه شخصیت‌ ها را به خوبی به تصویر می ‌کشند. در واقع تلاش عوامل تولید فیلم هندی animal برای به وجود آوردن داستانی اثرگذار، کاملا موفق بوده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یاسین
یاسین
9 ماه قبل

به به

مسعود
مسعود
9 ماه قبل

کی میاد

مهسا
مهسا
9 ماه قبل

سانسور داره؟

Mjky
Mjky
5 ماه قبل

سایت جالبی دارید ممنون

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x