IMDB 4.3

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Charlie Weber , Madison Bailey , Marie Avgeropoulos

کارگردان: Kimani Ray Smith

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم نقاش

فیلم نقاش (The Painter) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی کیمانی ری اسمیت و نویسندگی برایان بوچلاتو است. در این فیلم چارلی وبر، جان وویت، ماری آوگروپولوس و مدیسون بیلی ایفای نقش می‌کنند. The Painter در ۵ ژانویه ۲۰۲۴ در ایالات متحده منتشر شد.

داستان فیلم در مورد یک مامور سابق سیا به نام تایلر مورفی (چارلی وبر) است که پس از ترک سازمان، به یک نقاش تبدیل شده است. او در یک آپارتمان کوچک در نیویورک زندگی می‌کند و با فروش نقاشی‌های خود امرار معاش می‌کند.

یک روز، تایلر با یک زن مرموز به نام لورا (ماری آوگروپولوس) ملاقات می‌کند. لورا به تایلر می‌گوید که همسر سابقش، یک مأمور سیا به نام دانیل (جان وویت)، مفقود شده است. تایلر که از گذشته خود احساس گناه می‌کند، تصمیم می‌گیرد به لورا کمک کند.

تایلر و لورا تحقیقات خود را آغاز می‌کنند و متوجه می‌شوند که دانیل در یک عملیات مخفیانه سیا شرکت داشته است. این عملیات توسط یک سازمان دولتی مخفی به نام “زنبورداران” هدایت می‌شود.

تایلر و لورا باید قبل از اینکه دیر شود، دانیل را پیدا کنند و از او محافظت کنند. آنها در این راه با خطرات زیادی روبرو می‌شوند، اما تایلر مصمم است که گذشته خود را جبران کند.

نقد فیلم نقاش

فیلم نقاش یک فیلم اکشن و هیجان انگیز متوسط است که با بازی خوب بازیگران و کارگردانی سرگرم‌کننده، می‌تواند مخاطبان را راضی کند.

چارلی وبر در نقش تایلر مورفی بازی خوبی ارائه می‌دهد. او توانسته است شخصیت یک مامور سابق سیا که از گذشته خود احساس گناه می‌کند را به خوبی به تصویر بکشد.

ماری آوگروپولوس نیز در نقش لورا بازی خوبی ارائه می‌دهد. او توانسته است شخصیت یک زن مرموز که به دنبال همسرش است را به خوبی به تصویر بکشد.

کیمانی ری اسمیت کارگردانی سرگرم‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد. او توانسته است صحنه‌های اکشن فیلم را به خوبی کارگردانی کند.

فیلم نقاش نقاط قوت و ضعفی دارد. نقاط قوت فیلم بازی خوب بازیگران و کارگردانی سرگرم‌کننده آن است. نقاط ضعف فیلم داستان نسبتاً پیش‌پا افتاده و برخی از سکانس‌های اکشن غیرواقع‌بینانه آن هستند.

در مجموع، فیلم نقاش یک فیلم اکشن و هیجان انگیز متوسط است که با بازی خوب بازیگران و کارگردانی سرگرم‌کننده، می‌تواند مخاطبان را راضی کند.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x