IMDB 7.1

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Amy Adams , Henry Cavill , Michael Shannon

کارگردان: Zack Snyder

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 13 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم مرد پولادین

مرد پولادین (۲۰۱۳) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی زک اسنایدر و نویسندگی دیوید اس. گویر، براساس داستانی از او و کریستوفر نولان، می‌باشد. این فیلم بر پایه شخصیت سوپرمن کتاب‌های کمیک شرکت دی‌سی کامیکس ساخته شده‌است و بازراه‌اندازی مجموعه فیلم‌های سوپرمن و نخستین فیلم دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به حساب می‌آید. تیم بازیگران فیلم شامل هنری کویل، ایمی آدامز، مایکل شنون، داین لین، کوین کاستنر، لارنس فیشبرن و راسل کرو می‌باشد که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم در مورد کلارک کنت است که یک جوان بی‌نام و نشان است که قدرت‌های ماورایی دارد. او پس از مرگ والدینش توسط خانواده کنت بزرگ می‌شود و سعی می‌کند تا هویت خود را مخفی نگه دارد. اما با گذشت زمان، او متوجه می‌شود که برای محافظت از جهان، باید هویت خود را آشکار کند.

مرد پولادین با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این فیلم بیش از ۶۶۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی سال ۲۰۱۳ شد.

این فیلم به دلیل بازی خوب بازیگران، کارگردانی پرتنش و جلوه‌های ویژه خیره‌کننده، مورد تحسین قرار گرفت. منتقدان از بازی هنری کویل به عنوان سوپرمن تمجید کردند. همچنین کارگردانی زک اسنایدر و جلوه‌های ویژه فیلم مورد تحسین قرار گرفت.

نکات مثبت:

* بازی خوب بازیگران
* کارگردانی پرتنش
* جلوه‌های ویژه خیره‌کننده
* داستان جذاب

نکات منفی:

* برخی از صحنه‌های اکشن بیش از حد طولانی هستند

در مجموع، مرد پولادین یک فیلم ابرقهرمانی خوب است که برای طرفداران این ژانر مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران و جلوه‌های ویژه خیره‌کننده ارائه می‌دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x