IMDB 6.2

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Evangeline Lilly , Michael Douglas , Paul Rudd

کارگردان: Peyton Reed

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 12 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم مرد مورچه ای 3 و زنبورک کوانتومانیا

دانلود فیلم مرد مورچه ای ۳ و زنبورک کوانتومانیا Ant-Man and the Wasp: Quantumania 2023

اسکات لانگ و هوپ ون داین به همراه هنک پیم و جانت ون داین به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند، جایی که با موجودات عجیب و غریب ارتباط برقرار می کنند و وارد ماجراجویی می شوند که فراتر از محدودیت های آن چیزی است که فکر می کردند ممکن است.

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک – کوانتومانیا در سال ۲۰۲۳ توسط کشور آمریکا و استرالیا و کانادا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای اکشن و ماجراجویی و کمدی به تولید رسیده است. مرد مورچه ای و زنبورک – کوانتومانیا توسط Peyton Reed کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Paul Rudd و Evangeline Lilly و Michael Douglas اشاره کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم مرد مورچه ای 3 و زنبورک کوانتومانیا ، Ant-Man and the Wasp: Quantumania

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

فیلم مرد مورچه ای 3 و زنبورک: کوانتومانیا Ant-Man and the Wasp: Quantumania 2023 در ژانر : اکشن | ماجراجویی | کمدی به کارگردان : Peyton Reed است.این فیلم که یکی از جدیدترین ساخته‌های Marvel است آغازی برای فاز پنجم دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. انتمن کوانتومانیا در ژانر ابر قهرمانی ساخته شده و دنباله‌ای برای فیلم‌های “ مرد مورچه‌ای “ محصول 2015 و “ مرد مورچه‌ای و زنبورک “ محصول 2018 است که هر دو از آثار موفق مارول هستند. موفقیت این دو فیلم باعث شد تا مارول در نوامبر 2019 ساخت قسمت سوم این فرنچایز را نیز اعلام کند. ساخت این فیلم بارها به دلیل همه‌ گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد و سرانجام در ژانویه 2021، فیلم‌ برداری آن آغاز شد.و سرا انجام در سال 2023 اکران شد.اگر شما نیز طرفدار فیلم های سینمای مارول هستید بدون تردید فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای تماشای فیلم باشد.

خلاصه داستان مرد مورچه ای 3 و زنبورک کوانتومانیا 2023

اسکات لانگ (مرد مورچه ای) و هوپ ون داین (زنبورک)، به همراه والدین هوپ و همچنین دختر اسکات لانگ، به یک ماجراجویی جدید قدم می‌گذارند که بسیار خطرناک و مرموز است.آن ها در قلمرو کوانتومی کاوش کنند و به دنبال شگفتی های قلمرو می روند. آن‌ها به زودی با موجوداتی عجیب و غریب روبرو شده و متوجه می‌شوند این مکان محدودیت‌های آن‌ها را از بین می‌برد اما…

بررسی فیلم مرد مورچه ای 3

مرد مورچه ای که اولین قسمت آن در سال 2015 اکران شد یک فیلم تخیلی است که تاکنون سه دنباله از آن ساخته شده است. کلید آغاز ساخت یک اثر سینمایی درباره این شخصیت به سال 2006 باز می گردد که به نوعی همزمان بود با خبر اعلام ساخت اولین قسمت از سری فیلمهای « مرد آهنی». اما در طی نزدیک به یک دهه ی اخیر، فیلمنامه « مرد مورچه ای » دچار تغییرات بسیاری شد و هربار به دلایل مختلف منتفی شد تا جایی که حتی نویسنده داستان، ادگار رایت ، در مقطعی به دلیل اختلاف نظر با سازندگان از پروژه کناره گیری کرد. حال « مرد مورچه ای » نزدیک به یک دهه پس از اعلام خبر ساخته شدنش، به سینما آمده تا بتواند ادامه دهنده راه اَبَرقهرمانان کمپانی مارول باشد که رفته رفته سرعت ورود آنان به سینما در حال افزایش می باشد.فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا یا مرد مورچه ای 3 یک فیلم ابرقهرمانی ساخت سینمای هالیوود است.این فیلم پس از اکران توانست از محبوبیت بالایی در میان بینندگان به دست بیاورد این فیلم که بر اساس کامیک‌های مارول ساخته شده و شخصیت‌های متعددی از دنیای مارول مثل اسکات لانگ یا همان مرد مورچه‌ای و هوپ پیم یا همان واسپ (زنبورک) در آن حضور دارند.حضور شخصیت های مشهور و محبوب در فیلم بسیار برای بیننده جالب و تماشایی است.فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا سی و یکمین فیلم دنیای سینمایی مارول است که کارگردانی آن بر عهده پیتون رید بوده و فیلم‌نامه آن را جف لاونس به رشته تحریر درآورده است. ساخت این فیلم در سال 2021 و با یک سال تاخیر به دلیل همه گیری ویروس کرونا آغاز شد. آغاز فیلم ‌برداری فرعی این فیلم در ترکیه کلید خورد و بعد در شهر سانفرانسیسکو ادامه پیدا کرد. تصویر برداری اصلی این فیلم اما در استودیو پاین وود شهر باکینگهام انجام شده است.در فیلم بازیگران مشهوری مانند پل راد به ایفای نقش پرداخته است در این فیلم نقش اسکات لنگ یا همان مرد مورچه‌ای را بازی می‌کند. او یک تهیه کننده، فیلم‌نامه نویس و بازیگر آمریکایی است که در فیلم‌های شناخته شده دیگری هم حضور داشته است.فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا از دو دنباله خود بسیار جذابتر و دارای داستان عمیق تری است این فیلم با حضور ابرشرور بزرگ مارول، کانگ فاتح توانست یکی از بهترین فیلم های مارول شود. مارول همواره لوگوی خود را در ابتدای فیلم‌های خود به نمایش می‌گذارد، اما رنگ و لعاب لوگو با موضوعیت فیلم مربوطه هماهنگی دارد. مارول در این اثر خود هم لوگوی خود را به شکل بسیار جالبی نمایش می‌دهد که در زمینه لوگو، دنیای کوانتوم دیده می‌شود. به احتمال بسیار زیاد اکثر وقایع این فیلم در دنیای کوانتوم به تصویر کشیده می‌شود. « مرد مورچه ای » دارای ویژگی های کلیشه ای آثار مارول می باشد و مفاهیم مختلفی از جمله نجات دنیا و اهمیت دادن به روابط خانوادگی و معرفت و… را شامل می شود.فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا توانست رضایت اهالی سینما را بدست بیاورد.در ادامه با دانلود فیلم اکشن شما نیز به تماشای فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا بنشینید و از دیدن آن لذت ببرید.

معرفی بازیگران مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023

پل راد در این فیلم نقش اسکات لنگ یا همان مرد مورچه‌ای را بازی می‌کند. او یک تهیه کننده، فیلم‌نامه نویس و بازیگر آمریکایی است که در فیلم‌های شناخته شده دیگری هم حضور داشته است. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به “ کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی “ و “ انتقام جویان: پایان بازی “ که هر دو از آثار معروف مارول هستند اشاره کرد. کاراکتر مرد مورچه‌ای توسط جان بیرن و دیوید میکلینی خلق شده و اولین داستان از آن در سال 1979 منتشر شده است. اسکات لنگ در این داستان‌ها یک متخصص الکترونیک است که نمی‌تواند هزینه زندگی خانواده خودش را تامین کند. او به همین دلیل از استعدادی که دارد در کارهای نادرست مثل دزدی کردن استفاده می‌کند.

جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح:

یک «دشمن سفر در زمان و مولتی‌ورسی» که نوعی خط زمانی متناوب از شخصیتی است که در لوکی (۲۰۲۱) معرفی شد. مایکل والدرون، سرپرست نویسندگان لوکی، کانگ را «شرور بزرگ بعدی فیلم‌های متقابل» دنیای سینمایی مارول توصیف کرد. میجرز می‌گوید کانگ در کوانتومانیا آن شخصیت قبلی نیست، و با روان‌شناسی تغییر یافته متفاوت است. او به دلیل شخصیت‌های متفاوت اطرافش، کانگ را متفاوت از قبلی به تصویر می‌کشد، و از یک سریال به یک فیلم تغییر می‌کند.

اوانجلین لیلی است که نقش واسپ (زنبورک) را بازی می‌کند. این بازیگر کانادایی آثار بسیاری را در کارنامه خود دارد و برای جوایز بسیاری مانند گلدن گلوب هم نامزد شده است. زنبورک، دختر هنک پیم است که اولین بار در سال 1999 و توسط دی فالکو و رون فرنز خلق شده است.

مایکل داگلاس، دیگر بازیگری است که در این فیلم، نقش هنک پیم را بازی می‌کند. او یکی از بازیگران سرشناس هالیوود است که کارنامه پر افتخاری دارد. داگلاس دو بار برنده جایزه اسکار شده و به عنوان سفیر صلح سازمان ملل در موضوع خلع سلاح هم فعالیت می‌کند. دکتر هنری پیم یکی از شخصیت‌های خیالی دنیای مارول است که توسط استن لی و جک کربی خلق شده و اولین بار در سال 1962 از آن رونمایی شده است.

میشل فایفر است که نقش ژانت همسر دکتر هنک و مادر زنبورک را بازی می‌کند. او یکی از بازیگران پرکار سینمای آمریکاست که فیلم‌های متعددی مانند صورت زخمی، ازدواج با اوباش، خانه روسی، محدوده عشق، عصر معصومیت و بازگشت بتمن را در کارنامه خود دارد. شخصیت واسپ یا زنبورک یکی از بنیان‌گذاران گروه انتقام جویان است و او هم توسط استن لی و جک کربی خلق شده است. این شخصیت می‌تواند خود را به اندازه چند سانتی متر کوچک کند، بال در بیاورد و انفجار‌های انرژی زرد رنگ درست کند.با دانلود فیلم سینمایی مرد مورچه ای 3 و زنبورک کوانتومانیا 2023 با دوبله فارسی شما نیز شاهد اتفاقات هیجان انگیز این فیلم باشید.

کاترین نیوتون در نقش کاسی لنگ:دختر اسکات لنگ. او قبلاً توسط اما فورمن در انتقام‌جویان: پایان بازی (۲۰۱۹) به تصویر کشیده شده بود.کاترین دختر 18 ساله اسکات لنگ که کت و شلواری شبیه کت و شلوار پدرش به دست می آورد او گرایش علمی دارد و به یادداشت های قدیمی پیم و یادگیری بیشتر در مورد علم و فناوری از قلمرو کوانتومی علاقه پیدا می کند.

دیوید دستمالچیان در نقش وب:دستمالچیان پیش از این در دو فیلم اول نقش کورت را بازی کرده بود.

ویلیام جکسون هارپر در نقش کوازا:تله پاتی که در قلمرو کوانتومی زندگی می کند.

کیتی اوبرایان در نقش جنتورا:یک مبارز آزادی که تلاش می کند بی عدالتی هایی را که جوامع در قلمرو کوانتومی با آن روبه رو هستند اصلاح کند.در ادامه با دانلود فیلم سینمایی مرد مورچه ای 3 و زنبورک کوانتومانیا2023 با زیر نویس چسبیده فارسی در کنار ما باشید.

بیل موری در نقش کریلا:فرماندار جامعه مجلل آکسیا در قلمرو کوانتومی که سابقه ای با جانت ون داین در قلمرو کوانتومی دارد رید معتقد بود که شخصیت موری نمایانگر گذشته یک شخص است که همیشه راهی برای نشان دادن دوباره پیدا می کند.

رندال پارک پارک نقش خود را به عنوان مامور اف بی آی جیمی وو همراه با گرگ ترکینگتون در نقش مدیر فروشگاه MCU بازی می کند.

کلام آخر

فیلم مرد مورچه ای 3 و زنبورک کوانتومانیا یکی از بهترین فیلم های سینمای مارول است این فیلم دنباله ای جدید از مرد مورچه ای است که به تازگی اکران شده است اگر شما نیز به دنبال یک فیلم تخیلی و دیدنی هستید پیشنهاد می کنم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا را تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما فیلم هواپیما است این فیلم نیز می تواند برای شما اوقات بسیار هیجان انگیزی را فراهم کند.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حق گویم
حق گویم
1 سال قبل

خب ای آدم خوب هروقت اومد این قسمتو بسازیذ

a user
a user
1 سال قبل

چرا نمیشه دانلودش کرد؟

محمدرضا
محمدرضا
1 سال قبل

صدای فیلم به شدت بی کیفیت هست

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط محمدرضا
4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x