IMDB 7.0

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Roy Chiu , Wei-Ning Hsu , Xiao-Ying Bai

کارگردان: Chen-Hao Yin

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 16 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم مرد عاشق

دانلود فیلم مرد عاشق (۲۰۲۱)، یک فیلم درام عاشقانه تایوانی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی یین چن هائو و با بازی روی چیو و آن هسو است. این فیلم بازسازی رسمی فیلم کره جنوبی ۲۰۱۴ هان دونگ ووک به همین نام است. این فیلم از ۲۶ تا ۲۸ مارس ۲۰۲۱ در تایوان عرضه شد و به طور رسمی در ۱ آوریل ۲۰۲۱ اکران شد.

داستان فیلم در مورد مردی به نام چی-چن است که یک خلافکار خرده پا است. او عاشق زنی به نام چی-چی می‌شود و تصمیم می‌گیرد برای جلب توجه او، خلاف را کنار بگذارد و از او خواستگاری کند.

چی-چن یک مرد جوان و مهربان است که به دنبال عشق و خوشبختی است. او از خانواده‌ای فقیر آمده است و مجبور است برای امرار معاش خلاف کند. او با چی-چی در یک رستوران آشنا می‌شود و از همان ابتدا عاشق او می‌شود.

چی-چی یک زن زیبا و مهربان است که از خانواده‌ای ثروتمند آمده است. او از زندگی خود راضی نیست و به دنبال عشق و خوشبختی است. او با چی-چن آشنا می‌شود و به او علاقه‌مند می‌شود.

چی-چن تصمیم می‌گیرد برای جلب توجه چی-چی، خلاف را کنار بگذارد و زندگی جدیدی را آغاز کند. او شغل جدیدی پیدا می‌کند و سعی می‌کند به چی-چی ثابت کند که می‌تواند مرد خوبی باشد.

چی-چی با دیدن تلاش‌های چی-چن، به او علاقه‌مند می‌شود. آنها با هم شروع به دوستی می‌کنند و کم‌کم به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند.

چی-چن و چی-چی با موانع زیادی روبرو می‌شوند. خانواده چی-چی مخالف ازدواج آنها هستند و خلافکارهای سابق چی-چن نیز برای او مشکل ایجاد می‌کنند.

اما چی-چن و چی-چی عشق خود را به یکدیگر حفظ می‌کنند و در نهایت با کمک یکدیگر بر تمام موانع غلبه می‌کنند.

فیلم مرد عاشق یک فیلم عاشقانه زیبا و احساسی است که داستان عشقی دو نفر از دنیاهای متفاوت را روایت می‌کند. این فیلم به خوبی توانسته است عشق، امید، و تلاش برای رسیدن به خوشبختی را به تصویر بکشد.

این فیلم با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از بازی خوب بازیگران، کارگردانی ظریف و داستان جذاب فیلم تمجید کردند. مخاطبان نیز از این فیلم به عنوان یک فیلم عاشقانه زیبا و دلنشین یاد کردند.

مرد عاشق یک فیلم عاشقانه خوب است که طرفداران فیلم‌های عاشقانه را راضی خواهد کرد. این فیلم داستانی جذاب و احساسی را با بازی خوب بازیگران ارائه می‌دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x