IMDB 7.9

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Hayley Atwell , Tom Cruise , Ving Rhames

کارگردان: Christopher McQuarrie

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 13 سال به بالا

توضیحات فیلم ماموریت غیرممکن 7 تسویه حساب مردگان قسمت اول ، Mission Impossible Dead Reckoning Part One

در تابستان “باربنهایمر”، تام کروز ممکن است با بزرگترین برد از همه آنها کنار رود. آخرین نسخه او، Mission: Impossible Dead Reckoning Part One، با اکشن دیوانه کننده و قلب تپنده خود احتمالاً می تواند بهترین پیشنهاد فصل باشد. نه تنها این هفتمین فیلم در این مجموعه موفق کاملاً با الگوی پرفروش هالیوود مطابقت دارد، بلکه آن را بهبود بخشیده و آن را به کمال تقریبا غیرقابل انکاری طلایی می کند.

همانطور که باید، تام کروز و کارگردان کریستوفر مک کواری مدل Fallout را انتخاب کرده و برای Dead Reckoning به آن پایبند هستند. حدود چهار قطعه اکشن درخشان در کنار هم وجود دارد که با کمی تسکین طنز، تمرین‌های پیوند دوستانه بین اتان هانت (تام کروز) و مردان (و زنان) شادش، عکس‌های پهپاد از مناظر اروپا و برخی از دویدن واقعا سریع وجود دارد.

شرور هوش مصنوعی
طرح داستان، با این حال، قوی ترین جنبه فیلم نیست. شرور این بار نه یک فیلیپ سیمور هافمن تهدیدآمیز زیر نقاب یا یک هنری کاویل مشت‌زن، بلکه اساساً Chat GPT است که سرکش شده است. یک هوش مصنوعی شیطانی به نام “Entity” در حال تسلط بر جهان و تمام آژانس های اطلاعاتی آن است. همه ابرقدرت ها در مسابقه ای با زمان هستند تا به آن دست بزنند و قدرت های آن را برای تسلط بر جهان مهار کنند. تنها کسی که بین آنها ایستاده است ایتن است با قلب طلایی و عزم درست خود برای “کشتن” هوش مصنوعی قبل از اینکه با افراد اشتباه فرود بیاید. البته، برای اینکه چهره‌ای ملموس‌تر به «Entity» گریزان بدهند و به ایتان دلایلی برای تعقیب قطار با دوچرخه ارائه دهند، محافظ صفحه‌نمایش Windows Media Player تکنویی سخنگو، کلیدهای طلایی که همه به دنبال آن هستند و کد منبعی که در اعماق آن دفن شده است را آورده‌اند. اقیانوسی که باید با چوب در قلبش فرو رفت…. یا چیزی شبیه به آن. نهاد همچنین اراذل و اوباش آزاد از گذشته ایتان، یکی از گابریل (عیسی مورالس) را استخدام می کند تا دستورات خود را انجام دهد و اتان را به طور اتفاقی آزار دهد. با این حال، به همان اندازه که موجودیت یا گابریل با فریب دادن اتان با صداهای جعلی، چاقو زدن به افراد خوب یا خرابکاری قطارها تلاش کردند شرور باشند، هیچ کدام نتوانست واکنش بزرگی را برانگیزد. نهاد HAL-9000 نیست.

اما هر چقدر هم که غیرممکن به نظر برسد، سکانس‌های اکشن به راحتی شما را از شرورهای بی‌درخشش منحرف می‌کنند. مخفی کاری در اطراف فرودگاه ابوظبی به طرز ماهرانه ای طراحی شده است. تعقیب و گریز ماشین در اطراف رم خنده دار و هیجان انگیز است. آن قطره دوچرخه بسیار واقعی و بسیار تبلیغاتی از کوه قلب شما را در گلو می گذارد. و اوج اوج Chaiya Chaiya روی سقف قطار باعث می‌شود که شما از نظر جسمی از شدت عصبانیت بپرید.

Dead Reckoning شما را با سکانس های هیجان انگیز یکی پس از دیگری بمباران می کند و بنابراین، وقتی لحظات سکون فرا می رسد، شما هم از آنها قدردانی می کنید. پس از شش فیلم که هر بار مطمئن می‌شود دوستانش را نجات می‌دهد، بالاخره ایتان متوجه می‌شود که ممکن است همیشه نتواند این کار را انجام دهد. لحظه کوتاه و سریع است، اما تام مطمئن می شود که آن را با ملایمت و جدیت ارائه می دهد. او به یکی از دوستانش می گوید: “زندگی شما همیشه مهم تر از زندگی من خواهد بود.” و شما هم به آن باور دارید.

هیلی آتول می درخشد
شریک کامل او این بار هیلی آتول در نقش جیب بر و دزد نابغه گریس است. او به راحتی دومین نقش اول Dead Reckoning است و صحنه های اکشن متعدد و حتی چند صحنه احساسی را با تام پشت سر می گذارد. این یک نقش بسیار اساسی و خوب است که می تواند با نیاز دائمی او به براندازی نقشه های اتان کمی آزاردهنده شود. اما هیلی، به‌عنوان گریس دمدمی مزاج، اما به همان اندازه خود تام برای تماشا کردن لذت‌بخش است.

در مورد تام، او برای لذت بردن از تماشای شما هر کاری انجام می دهد، از هر چیزی می پرد، به هر چیزی برخورد می کند تا مطمئن شود بهترین زمان را در فیلم هایی که لیاقتش را دارید داشته باشید. پس از فیلم درخشان Top Gun: Maverick در سال گذشته، طولانی نیست که او را سلطان واقعی بلاک باسترهای تابستانی بنامیم. ساعاتی پس از تماشای آن بر روی صفحه متورم IMAX، تصاویر او در حال سقوط از کوه همچنان در ذهن و معده باقی می ماند. مطمئناً به طور قابل توجهی به این تأثیر می افزاید که همه این یک شیرین کاری واقعی بود که توسط خود تام 61 ساله انجام شد. به یاد دارید که چگونه اوایل امسال همه ما برای پاتان تشویق می‌کردیم و او با دوستش ببر از قطارهای CGI در منظره CGI پرواز کرد؟ ناگهان، تام و مک کواری به شما یادآوری کردند که در مقایسه با آن، چقدر احمقانه به نظر می رسد. بالیوود و «تام کروز بالیوود» هنوز کیلومترها مانده اند. تا آن زمان، ما منتظریم تا OG Tom Cruise با یک رشته دیگر از ماموریت های غیرممکن برای قسمت دوم سال آینده بیاید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
29 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کورش
کورش
11 ماه قبل

آخه فیلم رو ندیده چه نظری بدم ؟

داود
داود
11 ماه قبل

دست دست اندر کاران این سایت واقعا درد نکنه…فوق العاده با سلیقه و انتخاب و چیدمان فیلم های به روز و عالی و با سرعت و کیفیت مطلوب و بی نظیر…ممنونم..عالیه واقعا

رضا
رضا
11 ماه قبل

ببینم حتما نظرم رو میگم

سجاد
سجاد
11 ماه قبل

سلام فیلم زیر نویس چسبیده است؟

امید
امید
11 ماه قبل

فیلمش عالیه،مخصوصٱاونجاش که گریس ماشین پلیس ایتالیارومیدزده تصادف میکنه،خیلی قشنگه…

محمد
محمد
11 ماه قبل

فیلم های این سایت بدون سانسور هستند؟؟!!

Khwaja
Khwaja
11 ماه قبل

تا فعلا که ندیدم

HOOSHMAND
HOOSHMAND
11 ماه قبل

سلام وخسته نباشد میخوام فیلم ماموریت غیر ممکن را دانلود کنم ، میزنم رو دانلود ولی آنلاین پخش میشه و دانلود نمیشه! لطفاً راهنمایی کنید

ممد
ممد
11 ماه قبل

سانسور داره؟

Load
Load
11 ماه قبل

زیر نویس چرا تا آخر همراهی نمیکنه. قطع شد

امیر
امیر
11 ماه قبل

سانسور شده ؟؟؟؟

مهدی
مهدی
6 ماه قبل
پاسخ به  امیر

بله

Shahabb
Shahabb
11 ماه قبل

داداش جواب همرو میدی جز اونایی که میپرسن سانسور داره؟؟؟؟خب سانسور داره یا نه

بیژن
بیژن
11 ماه قبل

سلام کیفیت فیلم چیه

بیژن
بیژن
11 ماه قبل

کیفیت فیلم پرده ایی هست؟

بیژن
بیژن
11 ماه قبل

کیفیت پرده ایی لذت دیدن نداره بهتره صبر کنم تا کیفت خوبش بیاد

حامد
حامد
10 ماه قبل

سلام.. دست اندرکاران یکم ضعف حافظه دارن نه ؟
آی پی ایرانم لینک دانلود نمیده ! –> یعنی صرفا چون dns گوگل و cloudflare استفاده کردم دیگه کاربر ایرانی نیستم ! خخخخخخ
مشاهده لینک ها تنها با آی پی ایران امکان پذیر است. لطفا VPN خود را خاموش کنید”

Ali
Ali
9 ماه قبل

فیلم آنلاین چرا ا اولش نمیاد
و هنوز کیفیت پرده سینما هس فیلمتون؟

ااااااا
ااااااا
9 ماه قبل

HDRip اومده

سینا
سینا
6 ماه قبل

فیلم های این سایت تمامشون سانسور شده هستند
لطفا اگر میخواهید حرفه ای باشید حتما صداقت داشته باشید و یک بنر یا متن درشت و مناسب بذارید تو سایت تا مخاطبین بدونن فییلم ها سانسور شده هستند یا نه
البته یه متن زدید که میگه محتوا باز بینی شدده و مناسب خانواده هست ولی خیلی ریز هست و چون کلمه سانسور شده درش بکار گرفته نشده خیلیی ها متوجه نمیشن

ناصر
ناصر
4 ماه قبل

لینک دوبله فارسی عمل نمیکنه آخه

29
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x