IMDB 5.4

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Liam Neeson , Lilly Aspell , Noma Dumezweni

کارگردان: Nimród Antal

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم قصاص

دانلود فیلم قصاص Retribution 2023

یکی از مدیران بانک در حالی که فرزندانش را به سمت مدرسه می برد، تهدید به بمب گذاری می شود که در صورت توقف و پیاده شدن، ماشینش منفجر می شود.

فیلم قصاص در سال ۲۰۲۳ توسط کشور فرانسه و آلمان و اسپانیا و آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای اکشن و جنایی و درام به تولید رسیده است. قصاص توسط Nimród Antal کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Liam Neeson و Noma Dumezweni و Lilly Aspell اشاره کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم قصاص ، Retribution

نقد و بررسی فیلم  Retribution 2023

فیلم قصاص 2023، یک اثر هیجان‌انگیز در ژانر اکشن و تریلر است که به دیدار ما می‌آورد داستانی از انتقام، مبارزه و زندگی‌های شخصیت‌های متنوع با پرده‌هایی از رمز و راز. این فیلم با داستانی قوی و پرچالش و بازیگری‌های موثر، تجربه‌ای روان برای بینندگان به ارمغان می‌آورد.

داستان

داستان Retribution 2023 درباره‌ی مردی به نام جیمز است که برای انتقام مرگ خانواده‌اش به دنبال قاتلان آن‌ها می‌رود. جیمز به عنوان یک کارآگاه زیر پوشش وارد عملیاتی جنایی می‌شود که هدف آن شناسایی و دستگیری سرکرده‌ی گروه تبهکار است. در این راه، وی با موقعیت‌ها و شخصیت‌هایی غیرمنتظره روبرو می‌شود که می‌بایست با کمک تیمی که کنار خود جمع کرده و سابقه جنایی‌شان، محیط‌ دوست و دشمن را شناسایی کند و تا انتقام خود را به اوج کشانده کام بگیرد.

بازیگران

بازیگری در نقش جیمز، شخصیت اصلی فیلم، انتخاب خوبی برای این نقش بوده است؛ وی با توانایی‌هایی دست یافته و کشنده ویژگی‌های حرفه‌ای کارآگاهی برتر خود را به رخ بینندگان کشیده است. بازیگران حمایتی نیز نقش‌های متنوعی را با استعداد برجسته و موفق بازی کرده‌اند.

کارگردانی و فیلم‌برداری

کارگردان فیلم قصاص 2023 دوبله فارسی به خوبی توانسته است داستان جذاب و رمزآلود فیلم را با تصاویری بی‌نظیر و بیادماندنی به نمایش درآورد. او با بکار بردن فیلم‌برداری شгف‌انگیز و شوت‌هایی چشم‌گیر، صحنه‌های اکشن پرطرفدار و هیجانی نیز را به حیات انداخته است. داستان در جریان کارآگاهی جیمز برای کشف ارتباطات در گروه جنایی و بررسی اطلاعات مردمی با موج_sections بی انتها و هیجان‌انگیز طی می‌شود.

موسیقی-متن و صدا

موسیقی-متن در فیلم قصاص سطحی بالا به خود اختصاص داده است؛ به طوری که بهترین حالت برای هر صحنه از فیلم به خوبی بر اساس احساسات و واکنش‌های کاراکترهایش انتخاب و تصمیم‌گیری شده است. از صدا و جلوه‌های صوتی بهره برداری شده برای برجسته کردن مکان، زمان و مشکلات خاص فیلم استفاده کرده است.

کلیت

داستان فیلم Retribution 2023 دوبله و زیرنویس برای همه‌ بینندگان آشنا به تم برای گرفتن‌ انتقام می‌ باشد؛ اما به لطف داستان جذاب و مکمل آن، پیچ‌های رازآلود و بازیگری‌های نقش‌آفرینی کرده، بیننده‌گان می‌توانند از این فیلم لذت‌های زیادی ببرند. قصاص 2023 ممکن است در برخی قسمت‌هایی پیش‌بینی‌پذیر باشد، ولی با این حال دیدن این فیلم به عنوان یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز و لذت‌بخش در کل یک تفریح جذاب برای بسیاری از بینندگان خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید
سعید
1 سال قبل

سلام خسته نباشید. تیزرش بالا نمیاره.

امیر
امیر
1 سال قبل

سلام. کیفیت بلوری کی میاد؟

erfan
erfan
22 روز قبل

چه فیلم قشنگی بود،
اهمیت به خانواده و همسر، امنیت خانواده و فرزندان و انسانیت از این فیلم میشه یاد گرفت که چقدر مهم است در زندگی.

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x