IMDB 7.1

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Alex Frost , Elias McConnell , Eric Deulen

کارگردان: Gus Van Sant

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم فیل

فیلم فیل یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۲۰۰۳ به کارگردانی گاس ون سنت و نویسندگی گاس ون سنت و فیلیپ گلیسون است. این فیلم بر اساس ماجرای کشتار در دبیرستان کلمباین در سال ۱۹۹۹ ساخته شده‌است. این فیلم دومین فیلم از سه‌گانهٔ گاس ون سنت در مورد مرگ پس از جری و پیش از آخرین روزها است.

داستان فیلم در مورد یک روز معمولی در یک دبیرستان معمولی آمریکایی است. الیاس، یک دانش‌آموز دبیرستانی، در پارک، در نزدیکی دبیرستان عکس می‌گیرد. جان یک بار دیگر دیر می‌رسد. میشل تمرینهای ورزیش را تمام می کند و به کتابخانه می رود. در حالی که دانش آموزان زندگی روزمره عادی خود را دارند، رویدادی در حال آماده شدن است که زندگی آنها را دگرگون خواهد کرد. الکسی، دردکش کلاسش و اریک که مدیر مدرسه نمی خواهد به حرفش گوش دهد، آماده براه انداختن تیراندازی در محیط مدرسه می شوند.

فیلم فیل به صورت مستند و با دوربین روی دست فیلمبرداری شده است. این فیلم از موسیقی متن استفاده نمی کند و به جای آن از صداهای محیطی برای ایجاد حس تعلیق و تنش استفاده می کند.

فیلم فیل با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از داستان فیلم، بازی بازیگران و کارگردانی گاس ون سنت تمجید کردند. مخاطبان نیز از این فیلم به عنوان یک فیلم واقعی و تاثیرگذار یاد کردند.

فیلم فیل در جشنواره فیلم کن سال ۲۰۰۳ برنده جایزه نخل طلا شد. این فیلم همچنین نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمبرداری شد.

در ادامه به برخی از نکات مثبت و منفی فیلم اشاره می کنیم:

نکات مثبت:

* داستان واقعی و تاثیرگذار
* بازی خوب بازیگران
* کارگردانی گاس ون سنت

نکات منفی:

* پایان فیلم کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، فیل یک فیلم درام واقعی و تاثیرگذار است که به خوبی توانسته است ماجرای کشتار در دبیرستان کلمباین را به تصویر بکشد. این فیلم به دلیل داستان واقعی و تاثیرگذار خود، ارزش دیدن را دارد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x