IMDB 5.20

مشاهده لینک ها تنها با آیپی ایران امکان پذیر است. لطفا وی پی ان خود را خاموش کنید

دانلود مستقیم، سریعتر و راحت در اپلیکیشن ناب موویدانلود اپلیکیشن ناب مووی

تریلر و جزئیات

بازیگران: Christian Navarro , Debora Zhecheva , Jacqueline Byers Virginia Madsen , Colin Salmon , Ben Cross

کارگردان: Daniel StammDaniel Stamm

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 13 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم طعمه شیطان

دانلود فیلم طعمه شیطان Prey for the Devil

یک راهبه برای انجام جن گیری آماده می شود و با نیروی شیطانی با پیوندهای مرموز با گذشته اش روبرو می شود.

فیلم طعمه شیطان در سال در کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای ترسناک و هیجان انگیز به تولید رسیده است. طعمه شیطان توسط Daniel Stamm کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Jacqueline Byers و Debora Zhecheva و Christian Navarro اشاره کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم طعمه شیطان ، Prey for the Devil

Prey for the Devil

فیلم Prey for the Devil محصول کشور امریکا و در ژانر ترسناک و هیجان انگیز می باشد . دنیل استام (Daniel Stamm) سکان کارگردانی این فیلم فراطبیعی و ترسناک را برعهده دارد. رابرت زاپیا (Robert Zappia) فیلم‌ نامه فیلم «طعمه شیطان» را قلم زده است. داستان فیلم را خود او به همراه ارل ریچی جونز (Earl Richey Jones) و تاد آر جونز (Todd R. Jones) ارائه کرده‌اند. این فیلم پس از اکران توانست از محبوبیت بالایی برخوردار شود .در ادامه با دانلود فیلم طعمه شیطان همراه ما باشید.

خلاصه فیلم طعمه شیطان 

همانطور که از نام این فیلم مشخص است، داستان فیلم «طعمه شیطان» عمدتا در مورد جن گیری است. علاوه بر این، این فیلم به داستان سفر راهبه جوانی به گذشته‌اش نیز می‌پردازد. آن از زمانی که کودک بوده، مورد اذیت و آزار روحی قرار می‌گرفته که حالا از بدنی به بدنی دیگر می‌رود و سعی دارد تا به آن برسد و او را به تسخیر خودش در بیاورد.اینکه آن دختر هدف تسخیر شیطان است بسیار مرموز است .

آن متوجه می‌شود که این روح همان روحی است که مادرش را تسخیر کرده بود. در حقیقت، ایمان آن تنها چیزی است که از او در برابر این روح خبیث محافظت کرده است اما حالا این روح شیطانی در حال انجام اعمال شنیعی در دنیا است و ان باید جلوی او را بگیرد. البته این در حالی است که او هیچ تجربه‌ای در زمینه جنگیری ندارد و از سوی دیگر، زنا ها به طور سنتی اجازه انجام جن گیری را به طول کامل ندارند.

با این حال، یک پروفسور استثناء قائل می‌شود و به آن آموزش می‌دهد و حالا او این فرصت را دارد که علاوه بر اینکه در گذشته خودش کاوش کند و اطلاعات بیشتری بدست بیاورد، به انسان‌های بیگناه کمک کند و آن‌ها را نجات بدهد. حالا او به همراه کشیش دیگری در نبردی بین مقدسات و نامقدسات قرار دارد.پس از بررسی پرونده های فراوان آن متوجه می شود که بر خلاف آنچه کلیسا می گوید ،کل روند جن گیری یک مبارزه کاملا شخصی بود.او گفت که برای نجات بیمار باید نیت واقعی شیطان و آنچه که می خواست انجام دهد را درک کرد.او به پدر کوین گفت که یک شیطان همیشه می خواهد به قربانی این احساس را بدهد که لیاقت محبت خدا را ندارد.آن بر این عقیده بود که بسیار مهم است که با یک بیمار ارتباط برقرار کنیم و به آنها اطلاع دهیم که کشیشان آنها را دیده اند ،چیزی شبیه به کاری که او سعی کرده بود ناتالی انجام دهد.در اواخر فیلم طعمه شیطان آن متوجه می شود که مادرش فقط  برای نجات او مرده است .مادرش می دانست که برای مدت طولانی نمی تواند با شیطان بجنگد به همین دلیل معتقد بود اگر به زندگی خود پایان دهد.اما او در این باره که مرگ او می تواند شیطان را متوقف کند اشتباه کرد صدای درون سر مادر آن به او می گوید که آن برگزیده ای است برای مقابله با شیطان.به همین دلیل است که شیطان راه هایی برای تسلیم شدن او و در نهایت نابودی او پیدا می کرد.بدون شک فیلم طعمه شیطان می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم ترسناک باشد

نقد و برسی فیلم طعمه شیطان

فیلم طعمه شیطان یکی از ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما است فیلمی در مورد مقابله با شیطان با مضامینی مانند دین و ذهن نقش اصلی فیلم سعی دارد با نهایت توان خود به مبارزه به این موجود نا شناخته برود آنچه که فیلم طعمه شیطان را باور پذیر می کند نحوه پرداخت داستان و البته ایفای نقش درخشان بازیگران آن است.همچنین یکی دیگر از بهترین عناصر فیلم طعمه شیطان  تعهد آن به مبهم گذاشتن جزئیات موجودی است که تمام خشونت های فیلم ناشی از حضور او است در این فیلم شاهد تقابل زیبا بین انسان و شیطان هستیم.فیلم بسیار جذاب و سرگرم کننده است بیننده در حین تماشای فیلم طعمه شیطان کسل نمی شود .در حالی که ماهیت شیطان در این فیلم برای شیطان توضیح داده و یا کاوش نشده است ،اما در عوض خود فیلم بیشتر روی نیرو های وحشتناک موجود در طبیعت متمرکز است که در تلاش است آن را تسخیر کند.

فیلم ترسناک 

فیلم ترسناک یکی از ژانرهای فیلم است که در ابتدا خیلی تحت تأثیر فیلم‌های اکسپرسیونیسم قرار داشت. در این ژانر از عناصر ترس، نفرت و وحشت استفاده شده‌است. در این‌گونه فیلم‌ها از صحنه‌های خوفناک، ترسناک و فراطبیعی استفاده شده و معمولاً با ژانرهای فانتزی و علمی تخیلی تداخل دارند. این ژانر شباهت نزدیکی نیز با ژانر دلهره‌آور دارد. در فیلم ترسناک با استفاده از وحشت از ناشناخته‌ها و کابوس‌ها، ترس به بیننده القا می‌شود. استفاده از نورهای پر کنتراست، فضاهای مرموز و مه ‌آلود، موسیقی دلهره‌آور و همچنین نورپردازی با مایه‌های تیره از ویژگی‌های دیگر این گونه‌ است.

 

اولین فیلم‌های این ژانر از سال ۱۸۹۰ تولید شدند. در اولین فیلم‌های ترسناک، معمولاً موجودی فراطبیعی و ناشناخته یا حیوانی خطرناک شخصیت منفی (شرور) داستان بود. شروع ساخت فیلم‌ هایی که ترس مستقیم انسان از انسان را نشان می‌دهند، به دهه ۶۰ میلادی و فیلم روانی ساخته آلفرد هیچکاک، که از نظر خیلی‌ها بزرگترین کارگردان این سبک است، برمی‌گردد. بعدها، فیلم درخشش هم توسط استنلی کوبریک ساخته شد؛ که آن نیز از بزرگ‌ ترین فیلم‌های ترسناک به حساب می‌آید. فیلم‌های ترسناک، زیرشاخه‌های گوناگونی دارند؛ که فیلم اسلشر و فیلم روان‌شناختی از محبوب‌ ترین آن‌ها هستند. در فیلم‌های ترسناک روان‌شناختی (به انگلیسی: psychological horror film)، به ندرت از خشونت یا خون استفاده می‌شود؛ در فیلم‌های روانی و حلقه نیز از همین سبک استفاده شده‌است. فیلم‌های اسلشر (به انگلیسی: Slasher Movie)، از خشونت بسیار زیاد و معمولاً از دست دادن اعضای بدن، تکه ‌تکه شدن استفاده می‌کنند.

بازیگران فیلم Prey for the Devil

ستاره سریال رستگاری (Salvation) یعنی ژاکلین بایرز (Jacqueline Byers) در فیلم «طعمه شیطان» نقش اصلی داستان یعنی راهبه‌ای به نام خواهر ان را بازی می‌کند. کالین سالمون (Colin Salmon)،‌کریستین ناوارو (Christian Navarro)، لیزا پالفری (Lisa Palfrey)، نیکلاس رالف (Nicholas Ralph) و ویرجینیا مدسن (Virginia Madsen) نیز از جمله دیگر بازیگران این فیلم به شمار می‌روند.با دانلود فیلم طعمه شیطان با دوبله فارسی  و تماشای آن با ما همراه باشید.

ستاره فیلم ارابه‌های آتش (Chariots of Fire) یعنی بن کراس (Ben Cross) نیز در فیلم «طعمه شیطان» نقش‌آفرینی کرده که آخرین نقش‌آفرینی او در دنیای سینما به شمار می‌رود. این بازیگر در سال ۲۰۲۰ میلادی از دنیا رفت و این فیلم نیز ادای احترام به او دارد.در فیلم «طعمه شیطان»، کالین سالمون نقش پروفسوری به نام پدر کوئین را بازی می‌کند که مربی خواهر ان نیز است. کریستین ناوارا نقش پدر دانته را به تصویر می‌کشد که هم‌کلاسی خواهر ان است. دکتر پیترز با بازی ویرجینیا مدسن، کاردینال متیوز با بازی بن کراس، خواهر یوفمیا با بازی لیزا پالفری و پدر ریموند با بازی نیکلاس رالف نیز از جمله دیگر کاراکترهای حاضر در داستان این فیلم هستند. دبورا زچیوا (Debora Zhecheva) در نقش جوانی‌های خواهر ان و ولیزار بینف (Velizar Binev) در نقش پدر برنارد نیز از جمله دیگر بازیگران فیلم «طعمه شیطان» محسوب می‌شوند.

کلام اخر

فیلم طعمه شیطان یکی از ترسناک ترین فیلم های ژانر ترسناک است این فیلم از داستان و ساخت خوبی برخوردار است در تمامی صحنه های آن ترس و هیجان گنجانده شده است که می تواند بیننده را به وجد بیاورد پیشنهاد می کنم اگر دنبال یک فیلم ترسناک و جالب هستید حتما فیلم طعمه شیطان را تماشا کنید .فیلم طعمه شیطان می تواند یکی از خاص ترین گزینه های شما برای دانلود فیلم 2022 باشد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا
سارا
1 سال قبل

چرا زیر نویس نداره

محمد
محمد
1 سال قبل

سلام
چرا الکی میگید با زیر نویس
هنوز زیرنویس ندارد

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

فیلم و میزارید و می‌نویسید با زیرنویس،زیرنویس نداره ولی

حمیدرضا
حمیدرضا
1 سال قبل

ابن فیلم پرده ای هستش معمولا پرده ای ها زیرنویس ندارن

علیرضا ناجی
علیرضا ناجی
1 سال قبل

بحث سر این نیست شما لینک را کجا گذاشتید. بحث سر اینه چرا در نتایج جستجو با کیورد “زیرنویس دارد” کاربر را برای گرفتن ترافیک فریب میدید. این جواب شماست اگر منتشر کنید

علیرضا ناجی
علیرضا ناجی
1 سال قبل

بحث سر این نیست شما لینک را کجا گذاشتید. بحث سر اینه چرا در نتایج جستجو با کیورد “زیرنویس دارد” کاربر را برای گرفتن ترافیک فریب میدید. این جواب شماست اگر منتشر کنید..

Hamsar park jimin
Hamsar park jimin
1 سال قبل

سلام فیلمش چطوری ترسناکه یا نه؟؟

9
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x